Napsal: úte 06.11.2012 17:52
Dobrý den, chci se zeptat jakým způsobem pracuje vyhřívání škrtící klapky automobilu Bmw e36 325i vanos M50b25.
Vím že termostat okolní teploty vzduchu ovládající průtok vody do klapky je umístěný v airboxu.
Dotaz zní:
Co se stane s průběhem motoru když se vyhřívání odpojí?
Nezamrzne to v zimě?
Změní to výkon motoru? "když se vyhřívání odpojí popřípadě zapojí bez termostatu= půjde tam 100% teplota vody motoru." to znamená teplý vzduch do motoru.
Stačí když se na hadici s teplou vodou z hlavy válců motoru která ústí do klapky namontuje omezení proudu teplé vody ( kovová trubička s menší dírou propustnosti vody, nebo prostě nějaký kohout k přivření průtoku vody.
termostat vzduchu teploty nejspíš nepracuje správně jelikož v letních teplotách byla škrtící klapka úplně horká...
Děkuji za nějaké vysvětlující odpovědi popřípadě odkazy kde se tímto zabývají. Paty
Vím že termostat okolní teploty vzduchu ovládající průtok vody do klapky je umístěný v airboxu.
Dotaz zní:
Co se stane s průběhem motoru když se vyhřívání odpojí?
Nezamrzne to v zimě?
Změní to výkon motoru? "když se vyhřívání odpojí popřípadě zapojí bez termostatu= půjde tam 100% teplota vody motoru." to znamená teplý vzduch do motoru.
Stačí když se na hadici s teplou vodou z hlavy válců motoru která ústí do klapky namontuje omezení proudu teplé vody ( kovová trubička s menší dírou propustnosti vody, nebo prostě nějaký kohout k přivření průtoku vody.
termostat vzduchu teploty nejspíš nepracuje správně jelikož v letních teplotách byla škrtící klapka úplně horká...
Děkuji za nějaké vysvětlující odpovědi popřípadě odkazy kde se tímto zabývají. Paty