Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 18.10.2012 03:00
od PetanE60tka
Měl bych prosím několik dotazů, které jsem nenašel tu nikde a poprosil bych odpovědět kvůli přehlednosti a případně i kdyby to zajímalo někoho dalšího v bodech dle otázek.
1/ Kontrolka na ucpaný filtr castic se rozsviti v jakem stadiu? Znamy mi rikal, ze mu odesly 2 turba, nez zjistil, ze je spatny filtr castic a kontrolka mu nesvitila. Mam najeto 170 000 km, auto nezere olej, nezahuli, ale rad bych vedel, jak je na tom filtr.
2/ Jake jsou vyhody/nevyhody, kdyz filtr vycistim a nebo uplne odstranim?
3/ kdyz se rozhodnu pro odstraneni, ma nekdo reference na nejakou firmu, pripadne i cenovy odhad?
4/ mam E60 530D po cipu, kdyz bych se rozhodl odstranit, je mi jasny, ze pak musi auto na upravu jednotky. Znamena to, ze cip, ktery tam ted mam, ze mi bude k nicemu, protoze to prehrajou zase necim upravenym?
Diky moc za rady
Napsal: čtv 18.10.2012 13:29
od Snejk
filtr ti muzu odstranit, odprogramovat a cip zachovat.. neni v tom zadny problem.. ani zadne komplikace...
Napsal: čtv 18.10.2012 15:20
od PetanE60tka
Na kolik ta sranda vyjde a casova narocnost?
Napsal: sob 20.10.2012 09:04
od Andre2
Pokud ti ten filtr funguje, není důvod ho kuchat ven. Je to jen stupidní móda dnešní doby, ale velmi brzy tomu bude konec a ti co platili tisíce za "odborné" odstranění budou platit desetitisíce za opětovné zprovoznění.
Stačí pročíst odbornější fora nebo časopisy, spousta lidí se proti tomu kuchání bouří, dokonce už probíhají školení techniků STK se zaměřením přímo na DPF.
Další věc je, že ucpávající se filtr je většinou jen důsledek nějaké prvotní závady motoru, která se tím stejně neodstraní. A největší průser je, že téměř nikdo to neumí korektně SW odstranit, pak třeba ECU motoru neukazuje některá chybová hlášení, špatně funguje regulace turba (a padá jedno za druhým) a pod. Takto doprzněné auto se nedá řádně diagnostikovat, natož opravovat. A toto nejsou opsané odstavce ze stránek ekoteroristů ale moje osobní zkušenosti z praxe.
Sám mám auto s DPF a nemám s tím problém, naopak spíš dobrý pocit.
Napsal: sob 20.10.2012 11:13
od Teddy
Najdeš tu zastánce i odpůrce DPF. Já jsem si s nim užil svý. Žádná kontrolka se nerozsvítila, ale motor rovnou skočil do nouzáku. Teda rovnou..... pár tis. km to pocukávalo a ve vyších ot. to nejelo.
Filtr jsem vyčistil a je pokoj. Trvalo asi 4 km než jednotka zjistila, že filtr je zase dobrej a vyskočila z nouzáku.
No a příčina? Oba termostaty v pr.... a prasklý svody.
Přesně jak je psáno v příspěvku výš. Jestli nejezdíš jen město a jestli máš motor OK tak o filtru ani nevíš......
Teda víš. Když přidáš plyn tak nehulíš jako avie, nebo koktávky! Máš přece BMW!!! a ne bagr.
Napsal: sob 20.10.2012 14:35
od rooc
Napsal: úte 19.08.2014 10:46
od pukos26
cistenie je podla mna pomcou roztoku len vyhodeny peniaz z neistym vysledkom ak chces vediet viac o odstraneni pozri napr.
http://dpffap.cz/blog/5-odstraneni-dpf-filtru
pri odstraneni sa zbavis problemov avsak musia ti to spravit dobre najdes plne fora ludim ktorym auto posrali .... ak das odstranit urcite dakomu co to robi bezne a spravi ti zalohodu riadiacej jednotky ked sa to vsak zle spravy neraz to konci tak ze musis kupit novy dpf, novu riadiacu jednotku, nove snimace, atd... plus praca mechanika
dalsou nevyhodou je ze by uz mali byt napriklad aj v cechach nízkoemisné normy.... ich práíchodom cakaj ze uz aj v cechach viac po tom pojde policia druha vec je ako sa bude pozerat na odstranene dpf kupujici pri predajui vozidla za rok dva pre niekoho to moze byt plus pre ineho minus..... na tuto temu najdes naozaj vela clankov
http://www.topspeed.sk/odstranenie-dpf- ... azit-/6197
http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000618/ ... renovovat-
Napsal: čtv 11.06.2015 12:25
od madmarty
Snejk píše:filtr ti muzu odstranit, odprogramovat a cip zachovat.. neni v tom zadny problem.. ani zadne komplikace...
Až na ty rakoviny a velmi nepříjemné smrti na tuto nemoc "ani žádný další komplikace asi nebudou..."
Ty šikovný ziskuchtivý vyřezávače a ty úspory chtivý šetřílky bych posílal jednou týdne na dopoledne na onkologické oddělení jim nejbližších nemocnic.
Napsal: čtv 11.06.2015 16:42
od Miguel
Odstěhuj se na severní pól, tam žádný auta nejezděj, nejsou tam kuřáci a nikdo tam nepálí listí

Napsal: čtv 09.07.2015 00:56
od Dyx
madmarty píše:Snejk píše:filtr ti muzu odstranit, odprogramovat a cip zachovat.. neni v tom zadny problem.. ani zadne komplikace...
Až na ty rakoviny a velmi nepříjemné smrti na tuto nemoc "ani žádný další komplikace asi nebudou..." Ty šikovný ziskuchtivý vyřezávače a ty úspory chtivý šetřílky bych posílal jednou týdne na dopoledne na onkologické oddělení jim nejbližších nemocnic.
Tak trosku sis to popletl, resp. jako vetsina skocil na vejicku mainstreamu: Rakoviny zpusobuje prave DPF tim, ze odfiltruje vetsi castice a ty ultrajemne ktere pronikaji az do bunky (a ktere se po odfiltrovani tech vetsich na ne nemuzou nabalit) ty tam zustavaji.
Ten kdo DPF filtr odstrani naopak riziko rakoviny snizuje. Jsou na to vedecke prace nejen z nemecka kde to je jasne prokazane, ovsem samozrejme to nejde do kramu 2 velmi bohatym businesum takze je i logicke ze mainstram tvrdi pravy opak.
Ano zni to absurdne a je to velmi nepopularni informace, ovsem jde jen o business, rakovinovy prumysl tj. pardon business ktery vydelava na tzv. "leceni" rakoviny vydela pouze na pacientech s rakovinou a ne na pacientech bez rakoviny. Rocne se jedna asi o 300 miliard dolaru, to jde pak zdravi lidi stranou. Nejlepe je zamaskovat zdroje prinasejici nove pacienty tak aby si za to jeste lidi priplatili jako napr. DPF a naivne si mysleli ze to zdravi prispiva.. no a ono to prispiva akorat penezenkam automobiloveho a rakovinoveho prumyslu ale rozhodne ne zdravi.
Napsal: čtv 09.07.2015 22:03
od ACDC
Dobře napsáno!
Napsal: pát 10.07.2015 13:34
od Vlasta
Ani bych neřekl
Napsal: pát 10.07.2015 15:21
od PPK
Dyx píše:Ten kdo DPF filtr odstrani naopak riziko rakoviny snizuje.
Mas nejakej dukaz ? Nebo zase jen meles jako v halde ostatnich prispevku ? Imo kdo si necha z auta odstranit dpf by mel byt rakovinou odstranen z lidskeho genofondu driv nez se stihne rozmnozit.
Napsal: sob 11.07.2015 04:35
od TANN3R
PPK:
Poslední dobou na internetu vychází víc a víc článků na tohle téma (ale ne v češtině), které dávají Dyxovi za pravdu. Zjednodušeně prostě díky dpf chybí ve splodinách "velké" částice, na které se mohou navázat ty menší. Dá se dohledat hromada článků, které buď DPF obhajují nebo naopak zatracují. V obou případech vcelku logicky autoři argumentují, no pro člověka z běžné populace není jednoduché zjistit, kde je pravda.
Co mě ale přinejmenším znervózňuje je fakt, že obě strany - jak odpůrci tak propagátoři DPF - přiznávají, že to nejhorší svinstvo vyletí z výfuku při regeneraci. Sice zlomkové množství, zato řádově škodlivější..
Vůbec bych se nedivil, kdyby se nakonec ukázalo, že filtr napáchá víc škody než užitku. Zrovna EU je plná takovýchto paradoxů, jako teď třeba - podpoříme rozvoj elektromobilů, a nabíjet je budem levnou elektřinou vyrobenou spalováním uhlí/mazutu

Napsal: sob 11.07.2015 08:08
od lp
Stačí si udělat jen takový jednoduchý test.Šáhněte do výfuku auta bez DPF a na prstě máte saze co jdou docela špatně utřít(lepí-mažou se).U vozu s DPF je sice menší množství sazí(ale je) jdou snáte utřít,jsou sušší a tím pádem lépe poletují a škodí. Ted se ozvou zastánci DPF a budou tvrdit že z DPF nejdou žádné saze,že výfuk je čistý,proč je čistý?
Napsal: sob 11.07.2015 17:24
od Vlasta
TANN3R píše:...to nejhorší svinstvo vyletí z výfuku při regeneraci. Sice zlomkové množství, zato řádově škodlivější..
No a právě o tom to je. Regenerace probíhá při splnění určitých podmínek, které nastávají z 99% při jízdě mimo obec
Napsal: sob 11.07.2015 17:32
od Vlasta
lp píše:... že z DPF nejdou žádné saze,že výfuk je čistý,proč je čistý?
Protože se ve filtru vytvoří tak vysoká teplota, že částice shoří
Napsal: sob 11.07.2015 18:02
od PPK
TANN3R píše:Poslední dobou na internetu vychází víc a víc článků na tohle téma (ale ne v češtině), které dávají Dyxovi za pravdu.
Internet je plnej ruznejch konspiracnich teorii... vetsina ma k pravde daleko
TANN3R píše:V obou případech vcelku logicky autoři argumentují, no pro člověka z běžné populace není jednoduché zjistit, kde je pravda.
Pravda je ze "moderni" naftovy motory jsou svinstvo a v osobacich nemaj co delat.
TANN3R píše:Zrovna EU je plná takovýchto paradoxů
Jako napriklad premnozeni aut s naftovyma motorama, protoze EU dlouhodobe (a nesmyslne) zvyhodnuje naftu nizsi dani a benevolentnejsima emisnima normama.
Napsal: sob 11.07.2015 20:28
od lp
Protože se ve filtru vytvoří tak vysoká teplota, že částice shoří[/quote]
Shoří,ale myslíš,že už nic nezůstane?Zůstane a právě to dýcháme.
Napsal: sob 11.07.2015 20:41
od Vlasta
Pokud systém funguje jak má, shoří to na dálnici, mimo město. Právě u vykuchanýho DPF jdou ty malý částice ven i ve městě. Ty malý částice jsou důsledkem zvyšování tlaků vstřikovací soustavy. Proto se uvažuje i o zavedení DPF u zážehovejch motorů