Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 11.10.2012 09:40
od Rejchy
Tak se nám zase ochladilo k nule a už mi stoupla spotřeba na 15-16l.Takže jsem se začal pídit proč a zjistil jsem,že pokud jedu piánko tak neohřeju motor ani na 90 stupňů (po ujetí cca 14km) a to ani když je motor vlažný a měl po startu 45 stupňů.Lezlo to po 2 stupních za kilometr,pak se to dlouho drželo přesně na 85 stupních a když jsem tomu trochu naložil tak stoupala zase pomalu k 90.Potom následovala jízda z kopce několik km,a teplota zase slezla na 85.
Přes léto jsem s tím neměl problém,prostě to drželo teplotu mezi 102-107°C.Ale je pravda že se ohřívalo to auto celkem pomalu a i na plyn přepínalo až po cca 1,5-2km.
Takže termostat je k.o. to je bez diskuse.Je nějaký doporučený výrobce nebo je to jedno,a je nějaký problém s výměnou,nebo to zvládnu sám?

Děkuji :)

Napsal: čtv 11.10.2012 09:44
od atimen
kupoval jsem origo a vydržel 2 mesíce , následovala reklamace a opět výměna za origo a ted už snad drží :) hodně jsem četl , že pulka origo termostatů je od výroby nefunkční tak já nevím :( druhovýrobu jsem nezkoušel... po zkušenostech s vodní pumpou ...tam teda zlatý origo ...

Napsal: pát 12.10.2012 08:10
od Birkoff
Já jsem měnil už 2x a vždy jen originál. Náhražka nebyla, nebo stála víc.

Napsal: pát 12.10.2012 09:19
od Rejchy
Už jsem objednal origo-cca 1800kč,tak doufám že bude o.k. Někde jsem četl že je problém s odvzdušněním,je to pravda?