Stránka 1 z 1

Napsal: pon 23.04.2012 21:19
od Kugelig
Tady je velmi přesně popsáno jak si za problémy s brzdama můžeme pohříchu často sami. Pro sichr ještě link: http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf

Napsal: pon 23.04.2012 22:35
od bibikuba
když je tu téma o kotoučích-jakej máte názor na rovnání či olíznutí kotoučů na soustruhu??Myslím tím když jsou OK a mají jen vyjeté drážky-tak je malinko porovnat....Je to správná cesta,nebo je lepší rovnou vyměnit..

Napsal: pon 23.04.2012 22:45
od Kugelig
bibikuba píše:když je tu téma o kotoučích-jakej máte názor na rovnání či olíznutí kotoučů na soustruhu??Myslím tím když jsou OK a mají jen vyjeté drážky-tak je malinko porovnat....Je to správná cesta,nebo je lepší rovnou vyměnit..
četl jsem to od shora dolů a zpátky a ze studie vyplývá, že jak je jednou zahájen proces cementování plošek na kotouči, je ho lépe rovnou vyměnit. Soudím, že špatně zahořené kotouče a desky má tak 50 % vozů a je jen otázkou času, kdy dojde na výměnu. Taky jsem to nedávno uhnal na dálnici a od té doby pozoruju nepatrné vibrace. A to mám kotouče a desky zánovní. No, chybama se člověk učí.

Napsal: pon 23.04.2012 22:52
od Lucifer
Přesně tak koupil jsem auto a majitel asi nevěnoval zahoření dostatečnej čas a taky se to teď vymstilo, budu zrovna o víkendu měnit komplet brzdy. Zase naopak ještě když jsem řídíval GIII tak jsem mu ty brzdy pořádně zajel a nechal zahořet a brzdy do dneška brzdí brilantně a žádný vibrace na volantu a to jsem kolikrát fakt musel brzdit jak blázen.

Napsal: stř 25.04.2012 12:15
od pragdejf
popravde bych se zacal venovat zahorovani az kdyz se po par kilometrech (aspon stovka) uplne usadi sestva deska-kotouc. drobounky vyrobni nepresnosti by mohly zpusobit lokalni prehrev a asi by to moc vecem nepomohlo.

jinak poznamka na to, ze by se pri zahorovani nemelo brzdit az do nuly je fakt dobra, to mi uplne nedoslo.

Napsal: stř 25.04.2012 15:36
od krejcia1
Tak to zahořování asi bude důležitý, dal jsem na auto Brembo max plus deky brembo (myslim že je vyrábí nekdo jinej a jen to přebalujou) zajížděl jsem je tak, že jsem brzdil hodně volně asi 1000 Km, ale nastalo pár situací kdy jsem na to musel jít nechtěně prudčeji, po půl roce mi začali lehce házet. Táta dával na na auto origo ATE i desky ATE, zajížděl je taky volným používáním asi 1000 Km a dneska mu to opět vibruje do volantu jak vbrátor Roberta Rossenberga.

Napsal: čtv 17.04.2014 16:58
od Rady523i
ja mam na e 39 do roka už treti brzdy a to podotyam ze vse funguje , brzdice se vrací a kdyz jsem kupoval poslední a to Brembo tak i desky a co se nestalo po opetovném najeti cca 1500 -2000 km opět zvlněné a to nebrzdim zdaleka nijak razantně a ani jsem nemusel nijak zvast na ně slapat , brzi to dobre ale pomalu neudrzim volant v ruce jak to haze a co se tyce měreni nové meli o,15 mm hazivost a ted ale zase zvlástnost jen u spolujezdce se zkrouti pokazdé a na ,25 mm a nejvice to hazi nebo vybruje ze 60na 40 km /h ,,, a ted mi nekdo reknete je to mozné nabojem ,,,, na strane spolujezdce jsem koukal ze majitel jeste v nemecku daval novy a dela to stejne porad

Napsal: čtv 17.04.2014 21:57
od Fx
Nový nerovná se dobrý, nerovná se kvalitní. Nový je prostě jenom nový. I nová věc může být vadná.

Napsal: čtv 17.04.2014 22:16
od Blackie
Fakt to spíš záleží na kusu,ale já mam bremba cca 10 tis km,nejezdim zrovna pomalu a volant se nechvěje,nekopou do pedálu,prostě nic... Mám je na E34 540iA

Napsal: pát 18.04.2014 19:54
od Tompo
Včera jsem jel na otočku 1600km a při prudším brždění se to rozvibrovalo jako blázen, ALE vibrace neustaly ani po odbrždění, až když jsem buď skoro zastavil nebo se opět rozjel... A večer, když se ochladilo, tak už nekopalo vůbec... Babo raď :D