Stránka 1 z 2
Napsal: ned 04.03.2012 17:28
od PK_530iA
Ahoj, mám teď E39 530iA, ale už když jsem ji kupoval, tak sem koukal po E34. To auto se mi prostě líbí a tak furt přemejšlím, že bych E39 poslal do světa a sehnal nějakou slušnou E34 alias youngtimer

Ale jde mi o to, jestli se vůbec dá nějaká hezká sehnat, na internetu jich moc nevídám a když už, tak samá nafta

Cenově bych se držel při zemi, je to přece jenom starý auto, tak do toho nechci moc cpát.
Požadavky mám tyto: manuál, spíš kombi, dobrou výbavu, po FL, rád bych protiskluz, nebo samosvor
Motor:
2.5 vanos - tady na fóru samá chvála, ale myslím si, že to je málo

3.0 V8 - jen kvůli kw, nevím jak je na tom zbytek
3.5 - starý motor, což by mi ani nevadilo, pokud je spolehlivý a nežere zbytečně moc (aby nežřal stejně jako V8čky)
4.0/4.4 - jasná volba, ale sptřeba mě odrazuje
Tak vás chci poprosit, kdo některý z těchto motorů máte (nebo vlastníte víc motorizací), napište mi pár řádků o tom, jak to jede, kolik žere, spolehlivost, plus třeba co vše se normálně z výbavy dávalo do E34. Znám jen E39, tak si nejsem jistý co všechno tam mám hledat.
Předem díky.
Napsal: ned 04.03.2012 17:55
od ViktorDDD
keď je ti 2,5 málo, tak v prípade že si to môžeš dovoliť ber 540i, žerie to skoro rovnako ako 535i alebo 530i, ale výkonovo je úplne niekde inde, avšak zohnať za normálne peniaze 540i manuál je dosť problém
Napsal: ned 04.03.2012 20:21
od pepino5xx
Koukni na mojí 540iAT v podpisu na prodej

Napsal: pon 05.03.2012 08:40
od PK_530iA
na tvoji už jsem dávno koukal, vypadá moc hezky, ale je to automat, radši bych manuál
Napsal: pon 05.03.2012 08:59
od MattyX
pokud chceš rozumnej kompromis mezi spotřebou a výkonem tak 2.5i vanos je jasna volba ... ono se to nezda , ale to auto jede docela slušně ačkoliv se to papírově nezdá. 535i je konstrukčně starší motor kterej nejede špatně , ale ve výsledku žere stejně jako m5 ci 540...530i V8 je sic fajne že to je V8 ale baští to stejně jako 4.0 a přitom to má mín KW

540i jedině v LPG , nebo 525i klidne tez v lpg a mas vděčný stroje za pár kaček

Napsal: pon 05.03.2012 09:05
od PK_530iA
plyn bych dal určitě, nebo už bych rovnou koupil v plynu

Ono jde o to, že teď mám 170 kw v E39 a jako jede to hezky, ale čekal sem od toho víc, možná to je tím automatem. Proto bych radši něco, co pocitově pojede líp

Ale zatím to je jen takový uvažování a zjišťování informací.
Napsal: pon 05.03.2012 09:17
od MattyX
tak v tom pripade se zamer na 540i ... bohuzel tam se tomu automatu moc nevyhnes , jelikoz drtiva vetsina jich je prave v automatu no ... ale daji se najit i kousky v manualu ... ale tam pocitej pak s investici do spojky a setrváku kterou nikdo nikdy nemenil protože stojí peníze

Napsal: pon 05.03.2012 09:30
od PK_530iA
To právě vím, že v manuálu jich je minimum. Na druhou stranu nejsem úplnej odpůrce automatu. Jezdí se mi s ním fakt dobře, ale štve mě, že to auto je tím takový zabitý. Někde sem se ale dočetl (možná tady fóru), že starší automat co se dával do E34 je nic moc, tak nevím...
Napsal: pon 05.03.2012 10:25
od Rejchy
Starší automaty jsou v pohodě,je to pětikvalt se zámkem měniče,takže tomu někdo říká šestikvalt.Navíc je adaptivní a učí se podle stylu jízdy řidiče (cca od prvního faceliftu v roce 92).
Já jsem měl první E34,525i touring v automatu.Kupoval jsem ho s tím že potřebuju pracanta a design toho auta se mi nelíbil z venku ani zevnitř,navíc jsem nečekal žádné extra výkony a sportovní jízdní vlastosti.Ale to auto mě dostalo,ty linie karoserie,pohodlí a zatáčky to řezalo opravdu svižně (o tom si můžu s E39 leda zdát) a do kufru sem narval vždycky všechno.Za mě je jedinej problém s tímhle autem ten, že už pěkný zdravý kousky nejsou,a ty co jsou stojej co E39.Navíc já jsem E39 volil i kvůli větší bezpečnosti,ale sehnat znovu pěknou E34 za rozumnej peníz,tak bych asi měnil hned
Jo a je opravdu znát rozdíl mezi faceliftem,měl jsem jednu E34 z 91 a pak jsem přesedl do toura 96 a ty dva mezifacelifty byly znát-odhlučnění ,materiály a některé ovládací prvky.
Napsal: pon 05.03.2012 17:49
od pragdejf
trochu mi to pripomina nekonecnej pribeh, ale ja to sem kidne budu psat do zblbnuti. pokud si myslis, ze za pade sezenes peknou a budes jezit, tak na to rovnou zapomen. budes rad, kdyz bude v pohode kastle. popravde je pepinova nabidka docela kup, za dobry prachy provereny auto. ja uz na svym aute udelal snad vsecko porad se neco najde. treba takovej sexualni zazitek s nivem, co sem mel o vikendu (mrdal sem se s tim tri vecery) je fajn zalezitost. jinak mam 525i vanos. a jezdim bez nakyho omezovani po praze za 12. slo by to za vic i za min, ale tohle je kompromis mezi usporou a zabavou.
Napsal: pon 05.03.2012 17:50
od pepino5xx
A cena není pevná

Napsal: pon 05.03.2012 21:06
od honzabiker1
Tahle vypada podle fotek pekne a je i v manualu, uz na ni koukam dyl, divim se, ze jeste neni prodana..
http://auto.bazos.cz/inzerat/13968732/B ... v-1994.php
Napsal: úte 06.03.2012 07:21
od Perunwit
jo, na tu jsem koukal taky, visí tam poměrně dlouho na to, o jak zajímavej kousek se takhle podle pohledu jedná.... zná ji někdo?
Napsal: úte 06.03.2012 11:43
od PK_530iA
Na tu na bazosi sem koukal, vypadá hezky. Pepínova ještě líp. Ale zatím jsem ve fázi sběru informací a přemýšlení, jeslti vyměnit, nebo si nechat E39. Kdyby tak Pepíno prodával před rokem, když sem kupoval svojí 530, už bych ji možná měl doma

A hlavně bych musel nejdřív prodat svoje, než bych začal naplno hledat E34.
Napsal: stř 07.03.2012 13:31
od PK_530iA
Když sem prošel net, prodejny dílu apod, tak sem zjistil, že na 540i toho moc k sehnání není. V8 mě samozřejmě láká, ale asi bych kvůli dostupnosti dílů zvolil teda kompromis a to 2.5 vanos i kvůli tomu manuálu. Ještě ji zkusím někde projet, abych zjistil jak to teda vůbec jede. Třeba nakonec budu překvapenej

Akorát nejtěžší pak bude sehnat nějakou kloudnou výbavu.
Napsal: čtv 08.03.2012 16:34
od pepino5xx
Jak nejsou díly na V8?
Jsou běžně jako na R6

Napsal: čtv 08.03.2012 23:20
od Blackie
Tak já taky něco napíšu
Původně jsem taky sháněl 525 s vanosem,ale najít nějakou pěknou,nedomrdanou,neshnilou a s výbavou co jsem chtěl byl nadlidskej úkol... cca po půl roce shánění-jak německo tak u nás,se mi ozval klučina s nabídkou,že prodá 540ku... Napadli mě ty blbosti co ostatní.jako spotřeba,pojistka,ND... Zajel jsem se na ní podívat (asi 200km

) a když jsem jí viděl,tak to bylo jasný,po projetí už jsem nechtěl nic jiného než 540

Takže už jí mám přes dva roky,nějakej ten kilometr spolu máme taky za sebou a paráda... Co se týče spotřeby,tak na benzín byl průměr 12,5,s tim,že dálka se dá pod 10,ale je to otrava,po městě to samozřejmě stoupá 14,15 až kdo ví kam.... Nechal jsem si udělat přestavbu na lpg od Matyase (tušim,že má reklamu i tady) a od tý doby spokojenost,na plyn to sežere asi tak 14litrů a když je litr za 17kč,tak není co řešit...
A co se týče náhradních dílů,tak sem nikdy neměl problém něco sehnat,je na to úplně všechno jako na R6
Napsal: pát 09.03.2012 13:18
od PK_530iA
u 540 není výkonově co řešit. Kámoš má 540i E39 a je to fakt paráda. Na ty díly se ještě jednou podívám a pořádně. Díky za ohlasy
Napsal: pát 09.03.2012 20:46
od matal
540i je normálí běžný auto, když nebude druhovýroba,tak origo zcela určitě mají vše.. na díky se můžeš podívat např.
http://www.mjauto.cz slušný a oěřený obchod..
jinak členové bmwklubu mají slevu v auto Kely a v Elitu jistě taky..

Napsal: stř 11.04.2012 17:23
od pazda
Stejne jako Blackie.. taky jsem koukal po sestivalcich, ale 540i jede fakt uplne jinak a naklady zase tak rozdilny nejsou. Pokud se stale rozhodujes nad motorizaci, tak 540i v LPG je jasna volba. Ale musis bud zkousnout automat (manualu bylo strasne malo) nebo se da udelat prestavba na petikvalt, kterych je pomerne dost. Pripadne sestikvalt z E39, ale ta sranda neco stoji.