Stránka 1 z 1

Napsal: stř 29.02.2012 14:39
od MirE39k
:( :( :(

Napsal: stř 29.02.2012 15:06
od MirE39k
Zdravim..predem vsem moc dekuji za radu,vlastnim E39 523i rok 96..cca pred mesicem se mi zacal prehrivat motor,zkousel sem odvzdusnovat,vyndal jsem vodni pumpu kterou sem tam nedavno daval novou-napadlo me jestli se vrtulka treba neurvala nebo jestli se neprotaci ale je ok..dal jsem novy termostat,chladic...problem stale nevyresen..Myslim si ze za to muze tesneni pod hlavou nebo praskla hlava ale to bych nejspis pozoroval vetsi mnozstvi vody v oleji,nebo oleje ve vode...takze to vypada na to tesneni..kdyz auto jezdilo tak mi motor papal cca litr oleje na 1000km coz se mi zda dost otazka je jestli jde olej prez krouzky a nebo ventily??Auto ma najeto 350.000 ale na tom podle me zas tak nezalezi jako na tom jak se ktomu autu kdo choval..v servisu mi rekli ze je to na repasi motoru..zvazuju dve moznosti-bud to prodam na dily a nebo sezenu M52 528i coz se mi moc nedari...

Napsal: stř 29.02.2012 15:13
od MirE39k
Zajima me jestli ma nekdo zkusenosti s vymenou..mam tam M52 523i a chci tam dat M52 528i(pokud se mi ho vubec podari sehnat:(..)Predpokladam ze se motor musi vymenit s ridici jednotkou,s rj imobilizeru...zajima me jestli je stejna prevodovka..??..Nebo jestli bych tam mohl dat novejsi M54 525i...??

Napsal: stř 29.02.2012 21:39
od BMWIIIPower
K M52B28 jen ŘJ a tu synchronizovat s EWS,jinak je vše stejný (převodovka je jiná,ale pasne ti tam stávající,kdybys chtěl i převodovku z B28,musel bys vyměnit i kardan) a inzeruje se tady za nějakých 12tis kč,kompletně nastrojená (prodávající je tuším Bratn).Co ti zbyde rozprodáš a tím pádem tě to celé výjde na pakatel....M54 už má double vanos a tam by se musela měnit i elektrika...