Napsal: pon 27.02.2012 16:14
Na anglofonních forech je toho plno, holt amíci asi rádi překuchávají to, co jednou nějak v bavorsku nastavili… ale u nás jsem o tom moc info nenašel a ani většina garážmistrů co jsem se ptal kolem sebe neměla zkušenosti:
Máte někdo na autě provedený tzv. "CDV delete", tj. odstranění zpoždění spojky? Tady je k tomu info: http://www.zeckhausen.com/cdv.htm
V podstatě mě pořád točí trhané řazení mezi 1.–2. kvaltem, vždycky jsem si myslel, že je to nohama, ale ani s největší snahou se mi díky tomuhle kurvítku nedaří dosáhnout plynulosti. Možná je to v émerice populární proto, že jsou na spojku levý jak poleno, ale podle mě je to naopak — s tím modem (tj. kdy citlivost spojky není opožděná) se dá pak řadit výrazně přesnějš. BTW některé ///M5/6 modely ten ventil třeba nemají… asi soudruzi z NDR ví proč.
No nicméně už asi půl roku zvažuju, že ten ventil taky necham vyměnit za upravenej od Zeckhausenů…
Někdo zkušenosti? Díky!
Máte někdo na autě provedený tzv. "CDV delete", tj. odstranění zpoždění spojky? Tady je k tomu info: http://www.zeckhausen.com/cdv.htm
V podstatě mě pořád točí trhané řazení mezi 1.–2. kvaltem, vždycky jsem si myslel, že je to nohama, ale ani s největší snahou se mi díky tomuhle kurvítku nedaří dosáhnout plynulosti. Možná je to v émerice populární proto, že jsou na spojku levý jak poleno, ale podle mě je to naopak — s tím modem (tj. kdy citlivost spojky není opožděná) se dá pak řadit výrazně přesnějš. BTW některé ///M5/6 modely ten ventil třeba nemají… asi soudruzi z NDR ví proč.
No nicméně už asi půl roku zvažuju, že ten ventil taky necham vyměnit za upravenej od Zeckhausenů…
Někdo zkušenosti? Díky!