Stránka 1 z 1

Napsal: pon 27.02.2012 16:14
od janbrasna
Na anglofonních forech je toho plno, holt amíci asi rádi překuchávají to, co jednou nějak v bavorsku nastavili… ale u nás jsem o tom moc info nenašel a ani většina garážmistrů co jsem se ptal kolem sebe neměla zkušenosti:

Máte někdo na autě provedený tzv. "CDV delete", tj. odstranění zpoždění spojky? Tady je k tomu info: http://www.zeckhausen.com/cdv.htm

V podstatě mě pořád točí trhané řazení mezi 1.–2. kvaltem, vždycky jsem si myslel, že je to nohama, ale ani s největší snahou se mi díky tomuhle kurvítku nedaří dosáhnout plynulosti. Možná je to v émerice populární proto, že jsou na spojku levý jak poleno, ale podle mě je to naopak — s tím modem (tj. kdy citlivost spojky není opožděná) se dá pak řadit výrazně přesnějš. BTW některé ///M5/6 modely ten ventil třeba nemají… asi soudruzi z NDR ví proč.

No nicméně už asi půl roku zvažuju, že ten ventil taky necham vyměnit za upravenej od Zeckhausenů…

Někdo zkušenosti? Díky!

Napsal: pon 27.02.2012 17:10
od Francis
Nestačilo by ventil prostě vymontovat a trubku našroubovat přímo do spojkového válce? Tedy pokud jsou závity stejné ...

Napsal: pon 27.02.2012 17:46
od janbrasna
Jsou, v podstatě stačí ohnout… Jen řekněme, že na E63 bych to radši udělal "čistě" :) vypreparovaným ventilem… Mechanicky to problém není, jen je to potřeba nakonec odvzdušnit, toť celý drama…

Jde mi spíš o nějaký praktický postřehy ze změny, pocity před/po, jestli to pomohlo, nebo naopak se ty projevy dají nějak naučit obcházet atp. … Díky!

Napsal: pon 27.02.2012 17:51
od janbrasna
Aneb… "Pokud to neni rozbitý, neopravuj to" 0:} — Jen na tom autě zbytečně nechci vrtat do věcí když to neni potřeba, pánům od vrtulek věřim. Hledám si alibi ;D