Stránka 1 z 1
Napsal: úte 07.02.2012 22:02
od J_Design
Zdravím pánové.
Jsem tu mezi Vámi jako nováček, který sice zatím nevlastní BMW ale má to v úmyslu a proto jsem založil i toto téma.
Rád bych se zeptal Vás kdo máte s touto značkou na co si dát při koupi pozor , jakých modelů a kombinací se vyvarovat apod.
Moje Laguna už bude mít na tachometru 750tkm a tak už je asi ten pravý čas pořídit novější povoz, ikdyž se ji budu nerad zbavovat.
Po dlouhém probádávání inzertních serverů, promýšlení jaký typ auta koupit a jakou značku jsem dospěl asi k tomuto...
Nejlépe bych se cítil buď v e39 530d, nebo e46 330cd, nebo e38 730d... e46 mi přijdou předražené a nepoužitelné a e38 jako zbytečně velké a konstrukčně zastaralé..
Proto svůj dotaz směřuji především na e39 530d po face... rád bych auto voňavku.. nezáleží jestli automat či manuál, ale každopádně s velkou navi a sportovním volantem a sedadly (buď kůže, nebo alcantra---nesnáším hadr)... normální sedadla a volant mi přijdou ošklivé. A to prostě nejlépe ve full výbavě a s minimem kilometrů... díval jsem se že takový model se pohybuje tak od 150 tisíc výš...je to reálná cena, nebo jsou to snílci? Dál jaké jsou nejčastější závady a achylovy paty vozu a na co dávat pozor u modelu který bude mít do 200 000km???
Díky Mára

Napsal: úte 07.02.2012 22:34
od M3maniac
530d facelift ve full výbavě s minimem kilometrů v top stavu a do 150k?

občasné problémy se vstřiky, jednou za 300tkm turbo,sem tam uletí klapky sání, jinak jako jiné staré auto, řekl bych nadprůměrně kvalitní výrobek.
Napsal: úte 07.02.2012 22:39
od J_Design
To jsem rád že to říkáš... mám pár známích co mají tohle auto a chválí si ho... ale jsou to tací ti "klikaři a víkendoví" řidiči. Ale jak si sám řekl jako jiné staré auto...proto se ptám jestli je cena 150+ normální... je to dost za 10let starou káru

Napsal: úte 07.02.2012 23:03
od 3llf
ty motory jsou všechny stejný,tak je celkem jedno co koupíš,záleží jakou chceš velikost auta

z vlastní zkušenosti musím říct,že je to super provoz za supr spotřebu

jinak pokud pokukuješ po pěkné 5er, tak můžu doporučit tuto
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=107960
Napsal: úte 07.02.2012 23:15
od J_Design
Tak téměř přesně takovou 5ku si představuju...je nádherná, jen má jednu vadu... nikdy v životě bych si nepořídil BMW v kombíku... ale je vážně moc hezká!!! Být to sedan tak bych po ní šílel
BMW chce pořád ten mladej kluk ve mě a v kombíku bych se prostě necítil tak jak bych měl...
Napsal: úte 07.02.2012 23:27
od RuDoSh
200.000km je v pohodě. Já mam cca 285k km, a kámoši (taky na e39) 315 a 330k km a ty auta ještě kus služby odvedou

teda všechny auta mají teprv druhého majitele.... chce to hledat. Neřeš kilometry, ale stav.
Napsal: úte 07.02.2012 23:30
od J_Design
Určitě máš pravdu... auto se dá odrovnat i během 100tkm, ale přece jen se u modelů s více kilometrama nevyvaruješ opotřebeného interiéru a na to já jsem děsný puntičkář... ten kombík co tu 3llf ukazoval ma tak krasný ineriér že bych ho ohmataný nechtěl
Co třeba diferáky... několikrát jsem slyšel hospodské kecy jak kdo s Bawem couval, že odrovnal dif... a co životnost automatu???
Napsal: stř 08.02.2012 09:25
od xSAFA
Nevím, že by byl s diferenciály nějaký abnormální problém, je to díl, který podléhá opotřebení, tak jako všechno, ale většinou vydrží životnost zbytku auta.
Stav interiéru jde většinou ruku v ruce s celkovým technickým stavem auta, pokud se majitel o auto nestaral nebo staral nedostatečně tak je většinou i interiér značně opotřebovaný. U onteriéru nejde ani tak o počet najetých km ale spíš o to jak je auto staré a jak o něj bylo pečováno. Pokud se o kůži za těch 12 let nikdo ani jednou nepostaral, tak to může mít najeto klidně 120tis ale bude prostě popraskaná stářím. Pokud má auto najeto 300tis a o vůz bylo po celou dobu pečováno, tak může být i interiér v 10x lepším stavu, neřkuli skoro jako nový. Na kilometry bych zkrtátka kašlal a řešil jen a jen stav, to ti tu řekne skoro každý, i když pokud seženeš auto se skutečným malým nájezdem a ještě v super stavu, tak je to samozřejmě jen a jen plus. Jen se obávám, že to je jako hledat jehlu v kupce sena. Nehledě na to, že takové auta bývají i o několik desítek tisíc dražší, pokud si za tím majitel stojí a má to podložené.
Napsal: stř 08.02.2012 11:00
od RuDoSh
přesně tak, stav interiéru napoví. Se divím, že to tak řešíš, když máš na laguně 750k km.... BMW na tom bude pravděpodobně líp než renault

Napsal: stř 08.02.2012 13:29
od J_Design
xSAFA: To mi říká spousta lidí co maj Baworáky... že prý je jedno kolik má najeto. Ale já se prostě nevyvaruju tomu pocitu, že je auto "odjeté" když bude mít 400tkm například... abych to tak řekl tak bych rád auto podobající se co nejvíce stavu nového. Z vlastních zkušeností vím... že čím víc km tím víc může být na autě neodborných zásahů a podobně a to je to co dělá z auta "krám."
RuDoSh: To je taky důvod proč tu Lagunu chci už vyměnit

kupodivu sedačky jsou u ní pozoruhodně zachovalé... tím myslím hlavně kůži (kterou maj frantíci skutečně poctivou a tlustou) ale i přesto sem tam vrzne interiér a i sedačky a to je to co auta starší a vícekrát rozebraná dělají..to právě nechci. Krom toho další z důvodů je volant... tam už mám kůži skrz a dávat u tak starého auta šít volant je už asi zbytečné
Ještě bych rád dodal právě (nechci srovnávat VW a BMW) ale ta věc které ve škodovkách a VW říkají kůže je už po 150tkm opravdu opotřebovaná a ikdyž je 5tka "prémiové auto" bál bych se aby to nešil ten samí skopčák
...prostě rád bych vůz podobající se maximálně stavu nového... to ale neznamená že nový bude a tak se právě snažím vybádávat ony "achylovy paty" čemu při koupi věnovat velkou pozornost oproti třeba jiným vozům

sám jsem servisák, ale na servise jsem s tímhle autem nikdy neměl čest

Napsal: stř 08.02.2012 13:43
od J_Design
Ještě bych se Vás zeptal kluci...
Ty moje požadavky na kožený "sportovní" interiér mi dost zúžují výběr vozů. Kdybych koupil auto "hadrové" nebo s klasickými sedadly a volantem... je těžké do pětky sehnat onen interiér? Vezměme kupříkladu ten v tom černém kombíku odkaz výše.. Co by mě stáli sedačky, tapeci, tříramenný volant, velká navi? Pokud je to vůbec sehnatelné?
Napsal: stř 08.02.2012 14:00
od M3maniac
píšeš že to chceš jako nové, dnes má 95% 530d najeto 250 až 500tkm

proto bude velmi obtížné sehnat libovej kousek a když ho seženeš tak bude stát 200 a víc a i tyto auta maji mouchy většinou

sháněl jsem kdysi pro sebe něco co má najeto do 100tkm v m-paketu a plné výbavě a auta stály kolem 15.000 eur ,což mi přišlo jako hodně na starou pětku. Jinak se divím,že se ti nelíbí touring, podle mě je to nádherný a praktický auto

tady máš aspoň představu za kolik se prodává 530d v m-paketu a to má své mouchy. Každej tady píše jak e39 max .do 150tisíc,ale najděte mi někdo pěknou voňavou 530d v plný výbavě do 150k

taková neexistuje.
Napsal: stř 08.02.2012 14:09
od J_Design
Rozumím ti...
No upřímě ... bojim se to na tomhle fóru říct aby se Vás to nedotklo, ale kombi nepotřebuju. Mám G Espace. A kdybych hledal kombíka... tak by to byla Audina... ty mi přijdou jako kombíky hezčí jak sedany. Ale BMW v kombíku...no přijde mi to jako míchat jabka a hrušky
Jak sám říkáš... v M paketu s málo kilometry jsem koukal, že jsou hodně drahé... co se týče vnějšku auta to si dokážu sehnat za dobré ceny. Ale jestli se dá sehnat i ten interiér třeba na vrakáči apod... (určitě je to chtěné zboží a bude ho málo).
Přemýšlím kdybych koupil normální 530d pouze zachovalou s pěknou výbavou ale normál vnějšek a vnitřek. Jestli by se interiér sehnal a jestli by mě to ve výsledku nestálo víc.....????
Napsal: stř 08.02.2012 20:51
od aristoloser
vyřešil jsem vnitřek e39 hadrový za kožený/původem z auta z anglie,takže ta opoužívanější je nyní u spolujezdce/ takto-sedačky v béžové kůži ,v elektrice ,lámací v půlce zad,stav 1-za 6000.montáž + natažení elektriky 3200,takže to je relativně levný upgrade,když uvidíš krásnou e39 v hadru,tak ty sedačky už seženeš snadno,je jich na prodej hafo,a ještě si můžeš vybrat barvu od černý přes bílou a béžovou,krásnou a zrovna v modě hnědou až po zelenou,což je tzv. hajnej packet

.
Napsal: čtv 09.02.2012 22:02
od J_Design
Hajnej paket

výstižné! Ještě bych měl otázku... jak se od sebe liší před/po face? Mám namysli krom optických změn

Napsal: pát 10.02.2012 00:37
od M3maniac
No zas je třeba si říct, že 90% kožených interiéru má najeto 200 až 300tkm a nejsou úplně voňavé,ale sehnat se dá. No zásadní rozdíl krom světel,lišt a PDC v předu je motor ,kterej je už Euro 3 a má 193k místo 184k. Pak změny volantů, později i DVD MK4 navi atd. Podle mě je 193k verze i o něco úspornější.

Napsal: pát 10.02.2012 19:53
od J_Design
Jsem rád, že to vim

Všiml jsem si rozdílného výkonu... ale nenapdalo mě že bude i znamenat přelom E2/E3... ikdyby nic jiného je to škoda 3000tisíc

Napsal: sob 11.02.2012 08:56
od Hanz
J_Design píše: u modelů s více kilometrama nevyvaruješ opotřebeného interiéru a na to já jsem děsný puntičkář...
jestli mas opravdu Lagunu se 750t km na tacho, bude pro tebe jakekoliv Bmw jako sen, ver mi...
Napsal: sob 11.02.2012 13:45
od Zachs
Akorát bych nachystal spíš 220k než 150k...
Kolik s tim tak nalítáš za rok? Budeš se spíš motat kolem baráku, nebo jezdit dálky?
Psal si, že BMW chce ten mladej kluk v tobě
Jestli nechceš jezdit 30k+ ročně, spíš delší trasy a chceš si užívat plnýho výkonu, tak bych zvážil i benzín - provoz by v konečném důsledku mohl vyjít i levněji než u dieselu, kterýmu budeš dávat pod ocas

a eventuelně časem repasovat automat, turbo a jiné diesel parts
