Stránka 1 z 1

Napsal: sob 21.01.2012 23:43
od BMWIIIPower
Vysypal se kat,dal jsem rouru,ale chtěl bych ho zpět,neb auto možná kvůli tomu trochu zlobí.Rozhodně nebudu dávat 30tis za origo nový a taky nechci kupovat jetej za 5tis,aby pak vydržel nic...Co ten v odkazu?Má někdo zkušenost?Nejedná se o univerzál,ale přímo pro daný typ auta (M52B25).Tak by mohl vydržet,ne?A cena pod 5tis taky krásná!
http://www.vyfukovesystemy.cz/index.php?item=02097029

Napsal: ned 22.01.2012 02:40
od MattyX
s bosalama at uz typovyma , ci uni tu ma par lidi zkusenost ... ne fakt to nevydrzi ... proste origo eberspecher ci boysen vydrzi nejvic... cena je holt 30... :roll:

Napsal: ned 22.01.2012 11:48
od BMWIIIPower
A nebude to ve většině případů jen tím,že závada kvůli které původní kat odešel nebyla odstraněna a tím pádem hned oddělá nový??Když ti to blbě pálí,tak je jasný,že ti nový kat brzo taky odejde...a pak už každej dá trubku a nadává na uni,že nic nevydrží.

Napsal: čtv 26.01.2012 13:14
od eric
Je fakt,že s Bosalama jsem už slyšel dost lidí,skoro všichni si na to stěžují,že to drnčí a nic nevydrží.Nicméně snad neznám nikoho,kdo by si koupil origo katy,např. na e39 540i stojí cca 60tis.kč.Takže to i kdyby se ti nějaký unikaty sraly každý 2-3 roky(myšleno na e39 540i),tak by trvalo za cenu např. Bosalu 6000kč cca 20 let,než by si byl na stejně ceně jako za origo katy.Tímto směrem je prostě hovadina se ubírat kór na autě,který už nemá zas takovou hodnotu.Zkus se kouknout na ebay např. tady http://www.ebay.de/itm/Metall-Sport-kat ... 085wt_1008 kde nabízejí uni sport.katy s různou propustností,ale plní i určité emisní normy.Myslím,že za cenu cca 155€ i s poštovným tě nemusí srát,že se ti to za třeba 2-3 roky vysype,i když to nebude tak žhavý.Otec si nechal např. dělat v Polsku u jedněch šikulů oba katy z nerezu na MB E55 AMG a už s tím jezdí 1.5r a naprosto bez problémů a dával za to myslím okolo 6000kč.Na tom ebayi jsou dost pozitivní recenze,takže ty náckové by to tam taky nepsali jen tak z plezíru :wink:

Napsal: čtv 26.01.2012 22:40
od magorcondoria
To BMWIIIPower Pokud jsi vyndal s katem i ten absorpční tlumič co je "nalepený" hned za ním ,tak věřím že se to při určitých režimech doslova dusí.

Problém neorigo katů je účinnost.Něktéré jednotky mají nastavenou dost úzkou toleranci kdy je kat. ok.(Hlavně Ford.Pokud nemáte LS za katem, tak je to jedno.)

Napsal: pát 27.01.2012 16:33
od BMWIIIPower
Tlumič zůstal,čistě jen kat nahrazený rourou.Problém je,že v nízkých otáčkách a na volnoběh střílí,jako že nepravidelně vynechává,nebo to tak zní..Vyměnil jsem už kde co a myslím,že to bude tímhle.Zatím dělám pokus-navařil jsem do katu přepážku-272děr čtyřkou vrtákem(docela makačka,když není stojanovka),přesně na místo,kde začínala keramika a uvidím až to tam nabastlím...Ono něco bude na tom,kde narazí vlna.......

Napsal: pát 27.01.2012 23:07
od magorcondoria
Spíš odpor výfuku,přiškť to vzádu a uvidíš.Pokud je malý ,tak se při střihu vent. dostává směs do výfuku.Rozhazuje to i bohatost.A nemá to výkon.Ale ten kat nemá zas takový vliv na odpor.

Těsní ti spoj před LS?

Napsal: sob 28.01.2012 00:31
od BMWIIIPower
magorcondoria píše:Spíš odpor výfuku,přiškť to vzádu a uvidíš.Pokud je malý ,tak se při střihu vent. dostává směs do výfuku.Rozhazuje to i bohatost.A nemá to výkon.Ale ten kat nemá zas takový vliv na odpor.

Těsní ti spoj před LS?
Moc ti nerozumím co přiškrtit.S katem to fungovalo..odešel a blbne to.Jinak jsem na nic nesahal,kromě odřezání dvou hranatých koncovek a nahrazení kulatými.Těsnění určitě v pohodě,ale třeba můžou být křuplý svody.Ale žádná díra slyšet není...Jo,s bohatostí mám problém,v nízkých chudá,střed dobrej a nahoře bohatý.A podměřuje mi nová origo váha(teda měřeno jen na volnoběh).

Napsal: sob 28.01.2012 09:34
od libovka
Žádnej unikatík nevydrží.Nechápu jek to můžou prodávat.

Napsal: sob 28.01.2012 10:05
od Rejchy
Tak ono o něčem vypovídá to,že za rozsypanej origo kat ti ve výkupu dají víc než stojí nový uni kat :lol:

Napsal: ned 29.01.2012 08:50
od libovka
Rejchy píše:Tak ono o něčem vypovídá to,že za rozsypanej origo kat ti ve výkupu dají víc než stojí nový uni kat :lol:
Na tom něco bude. :D

Napsal: ned 29.01.2012 10:11
od BMWIIIPower
libovka píše:Žádnej unikatík nevydrží.Nechápu jek to můžou prodávat.
Mi se ale jedná o typový kat od Bosalu,viz odkaz výše.To jako že se i tak ta keramika rozsype a ucpe se?

Napsal: ned 29.01.2012 22:34
od johnyfly1
ja mam teraz tiez ruru lebo sa mi kat rozpadol a vyzvedal som sa po uni a radsej kupim origo ale pouzivany(ja potrebujem cele vyfuk potrubie)
vraj pri niektorych uni katoch nemusis prejst cez emisnu kontrolu :roll:

Napsal: pon 30.01.2012 09:20
od Lucifer
A nevíte jak je to s výfukem pro TDSo ? Je tam jen filtr pevnejch částic tak ten bosal by mohl chvíli vydržet když tam není kat ne ?

Napsal: pon 30.01.2012 10:25
od Rejchy
Tds má kat a žádný filtr pevných částic :lol: A když ho tam mít nebudeš tak to akorát líp pojede a bude míň žrát :D

Napsal: pon 30.01.2012 11:33
od BMWIIIPower
johnyfly1 píše:ja mam teraz tiez ruru lebo sa mi kat rozpadol a vyzvedal som sa po uni a radsej kupim origo ale pouzivany(ja potrebujem cele vyfuk potrubie)
vraj pri niektorych uni katoch nemusis prejst cez emisnu kontrolu :roll:
A auto ti funguje úplně beze změny?Mě lehce na volnoběh zahřátý střílí z výfuku.

Napsal: pon 30.01.2012 16:48
od Lucifer
TDSo má kat ? Mě zase říkal servisák že tam je filtr jenom, ale i kdyby tak od bosalu mě vyjde komplet bez svodů potrubí za 5000 to i tak je málo ne když v tom je teda i kat ? Přímo z vyfuky-bosal.cz