Stránka 1 z 1
Napsal: pon 09.01.2012 15:50
od Nowic
Ahoj vsem

Mam takovy dotaz. Nevite nekdo co je tohle za chybu .. resp.. cim muze byt tato chyba zpusobena .. co za chybu to je vim

( DIS hlasi - internal sensor fault) Jde mi jen o to zjistit, jestli je fakt v prd... cely cidlo a nebo je zakopanej pes jinde .. Protoze obcas to jde a obcas ne
Diky moc za rady.
Napsal: pon 09.01.2012 17:10
od starML
Ten výpis říká, že je zapsána chyba. Ale dále se píše, že :
- nebyla rozpoznána příčina závady (Fehlersymptom)
- všechny podmínky pro testování byly splněny
- chyba momentálně není přítomna, ale byla uložena
- zapsaná chyba nezpůsobí rozsvícení žádné kontrolky
Takže chybu smazat a cca za 14 dní znova napíchnout, pokud to bude zlobit.
Napsal: pon 09.01.2012 17:13
od Nowic
No 100% bude .. pac jen co to ted spustim tak to tam naskoci zase .. a porad dokola .. :/
Napsal: ned 26.02.2012 16:34
od Nowic
Napsal: ned 26.02.2012 19:20
od starML
Študoval jsem to asi hodinu, ale tohle vypadá na nějakou chybu při rozdělení vzduchu zadní klimatizační jednotky uložené v přední části zavazadlového prostoru. Má to levé B29, X952 a pravé I01041, X1575 čidlo teploty (=internal sensor) viz obrázky :
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 4_0028.png
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 4_0027.png
Více k tomu najdeš na
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm po zadání hesla rear compartment air conditioning. Ale ty chyby, co Ti ukazuje DIS jsem tam nenašel. Taky netuším, proč tahle regulace je součástí Active Cruise Control (ACC), ale třeba je. Ale souvislost s tempomatem tam opravdu nevidím, i když zase tempomat součástí ACC určitě je. Všechno tohle (klima, tempomat i ten telefon) komunikuje po CANu, takže někde může být zoxidovaný konektor nebo do něj zateklo, zkondenzovala voda ....?
Napsal: ned 26.02.2012 19:44
od Nowic
Tyhle chyby spolu nemaji nic spolecneho .. jen jsem nechtel zakladat nove tema takze jsem to hodil vse do jedoho ..

Jinak diky moc ...
Je to zvlastni - viz. ta SIM hlasi tuhle chybu jen v INPE - DIS nic .. A ani nevim jak by se to melo projevovat . Vse funguje dle meho spravne .. Ta cirkulace vzduchu - mam uz od zacatku .. tak jsem se chtel jen zeptat co popr. koupit za dil a vymenit ..
Jinak ty stranky mi nejdou :/ hlasi to :
######################################## ### --- E R R O R 4 0 3 --- ### ######################################## ######################################## ### --- A C C E S S D E N I E D --- ### ######################################## ############################################################### M O S T L I K E L Y Y O U H A V E B E E N B A N N E D F R O M B R O W S I N G T H I S S I T E ###############################################################
Edit: ta chyba 5D0C - Internal sensor fault patri k tempomatu

Napsal: stř 20.06.2012 21:12
od Nowic
Tak to tady zase trochu ozivim

) Kdyby nahodou nekdo vedel, co je tohle za chyby ( lambdu jsem vymenil) tak sem s napadama .. bohuzel uz si sam nevim rady

diky moc

Napsal: ned 24.06.2012 12:56
od Nowic
OK .. takze vidim ze to asi bude nejspis stylem ... udelej (porad) si sam .. takze jsem skrze livedata zjistil, ze ta labmda ma prepeti ... Bank 1 mi ukazuje 1,5V a Bank 2 pres 3,6V. Tak bych se rad zeptal, jak se da toto resit .. ?? Diky
Napsal: stř 15.08.2012 00:35
od magorcondoria
Oprava:
První LS je proudová,za katem je napětová.Lambda 1, ideální směšovací poměr odpovídá nap. (přez diag z ECU)na první LS 1,5V ,na LS za katem, (napětové)je to 0,45V.
Před katem je podle výpisu chůdá směs,za katem téměř ideální.
Napsal: sob 18.08.2012 11:44
od magorcondoria
Co je bank 1 a 2 můžeš zjistit také tím,že jí odpojíš jednu LS a podle diag poznáš ve ktérém banku ti to bude hlásit přerušené vyhřívání sondy.Mohlo se stát také to ,že jsi vyměnil tu LS na druhé straně.