Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 05.01.2012 08:33
od Perunwit
Ahoj, před rokem jsem na svojí E34 měnil komplet výfuk od svodů až po konec... první díl s katem origo je hrozně drahej, tak jsem sehnal nějaký Polsko, kde místo katů je jakejsi tlumič, aspoň tak se to zvenku tváří...
Uvažuju, pod tíhou různých okolností, že bych tam nějakej kat dal. Auto nedůstojně kouří a smrdí nespálenym benzínem a mě to rozčiluje.
Lambda je cca rok a půl stará.
Původně jsem myslel, že by to mohla být ECU a i jsem ji sháněl. Včera jsem tam měl půjčenou jednotku z dvoulitra a krom toho, že se to hrozně hádalo, to smrdělo a počuzovalo stejně.... teď se přikláním k tomu katu....

1) Máte někdo vyzkoušenej nějakej ten uni-kat, že by se vyříz ten polskej hrnec co tam je a hodil se tam nějakej ten nerez válec/dva, jak to má i origo?

2) Máte někdo případně něco v nabídce, co máte ověřeno, že fungovalo, nebo víte o origo katu z E34, kterej není buď původní a nebo je zaručeně funkční?

3) Šel by mi tam rozměrově a technicky kat i z jiný motorizace E34?

Moje:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10

Nejakej dvoulitr:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 10&lang=cs

Díky za rady, jak byste svoji případnou touhu po katu na mém místě realizovali vy, případně děkuju za nabídky...

Napsal: čtv 05.01.2012 08:46
od MattyX
uni kat bych nedaval , tady par ldii na foru kupovalo UNI od bosalu atd. nekteri meli stesti ze jim vydrzel rok , nekteri min a byl vprdeli po dvou mesicich ...

bud sezen origo pouzitej (coz nema cenu pac bude ve stavu v jakym vsimchni vime že je po 20ti letech) a nebo novej za strašnou mordu pěnězí no :)

nejlevnejsi zpusob je nejchat to tak jak to mas, kourivost se s katem nejak dramaticky nezlepsi , v zime huli kazdy auto :lol: já mam bez katu 1.8 ta hulí jak parní vláček :D a moje m20b25 bez katu se stredovym tlumičem si pokouřívá , ale oproti 1.8 nehulí vůbec :)

Napsal: čtv 05.01.2012 09:04
od Perunwit
Matty: víš co mě sere? Že máš pravdu a každej rozumnej člověk s tebou bude souhlasit.

Já sem třeba viděl nedavno v inzerci, že někdo boural auto, kde měl kat starej pár měsíců... tak takovej bych bral z fleku hned... ale nevim, kde jsem to viděl :-)

jediný, o čem nevím opravdu nic, jsou ty uni

Napsal: čtv 05.01.2012 09:57
od libovka
Uni kat je tragédie.

Napsal: čtv 05.01.2012 10:21
od Perunwit
shrnuto uzavřeno. nevim vlastně, co jsem chtěl slyšet :Kapela:

Napsal: čtv 05.01.2012 11:40
od Perunwit
ba ne... ještě jeden dotaz - vzájemná vyměnitelnost katů z jiné motorizace, ano, či ne? Chápu, že v OEM je kód jiný, jde mi o reálný stav...

Napsal: čtv 05.01.2012 15:29
od pragdejf
jezdim na dvoulitrovej vejfuk, normalne to jezdi. sice mam dvaapulitrovej vejfuk, ale ten tomu, kdo mi ho prodal narvu zpatky, bo je dobitej jak zebracka. a sedi, svody sou totiz stejny pro M50B25 i M50B20...

Napsal: pát 06.01.2012 08:03
od Perunwit
díky za odpověď pane. no takže nějaká možnost k výzkumu tam bude. no, uvidíme, jestli nějakej kat seženu...