Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 22.12.2011 19:11
od ELESO
Zdravím. Vím že Opel sem nepatří ale jelikož má techniku BMW tak to zkusím. Mám od kámoše na opravu omegu s tímto motorem, nevíme si rady. Motor se dělal kvůli těsnění pod hlavou, zkompletoval se a cca po 20km z ničeho nic přestal tahnout, začal kouřit a jeden píst klepe. Tak jsem shodil vanu, šály OK ale i tak jsem je vyměnil, závada přetrvává. čidla na klice a vačce vyměněný ale nic se neděje. Čidlo tlaku paliva a regulace tlaku vyměnená, nic se nezměnilo. Vstřiky po kontrole a výměně a stále ta samá závada. Rozvody jsou v pořádku. Z výfuku se line bílý kouř a smrdí nespálenou naftou. Jediný kde jsem ještě nebyl je diagnostika. Za jakýkoliv nápad budu mile rád.

Napsal: čtv 22.12.2011 20:13
od sa-tan666
vym ze je to blbost ale nenatakoval tam nekdo benzin ono to pak ma takovej ostrej zvuk a i to kouri pokud je tam urcity podil nafty

uz jsem to zazil kdy se auto chovalo jako kdyz je cerpadlo ko ale byl to jen benzin v nafte

Napsal: čtv 22.12.2011 20:21
od ELESO
Na to jsem taky myslel a tak jsem dneska vybral nádrž, nalil čerstvou a ještě povolil šroubení u posledního vstřiku aby se pročistila i lišta ale žádná změna. Ale děkuju.

Napsal: čtv 12.01.2012 01:23
od magorcondoria
Necucá to někde olej do sání?Podle toho co píšeš to může spalovat olej.Třeba z vadného turba.

Napsal: stř 25.01.2012 12:31
od ELESO
Tak jsem to studoval a na nic jsem nepřišel. Po odpojení sání klepe vesele dál, takže pokud hltá olej, je to buď přes hlavu nebo přes kroužky. Každopádně jde dneska motor ven na komplet rozebrání. A pokud bude neopravitelná závada bude zaměněn za třílitra z 530:-)

Napsal: pát 03.02.2012 20:06
od ELESO
Záhada odhalena. Vydřený píst a jak byl volný ve válci tak klepal. Horší je, že nevím jak přijít jaký to je typ. Jeden typ váží 790g a druhý 807g a to se na kuchynský váze těžko rozezná. Nevíte co je to za rozdíl mezi ALCAN a MAHLE a jak poznám jaký mám typ? A co se týče kouření a netáhnutí tak kámoš co to skládal blbě složil sací hadici na turbu, je tam vložka do hadice a ta zablokovala sací díru tak ze 75 procent.