Stránka 1 z 1

Napsal: pon 05.12.2011 20:43
od -iceman-
Podle diagnostiky byly špatné tlaky na 2 válcích a dnes jsem si potvrdil čím to je a jsou to pístní kružky. Zalil jsem válce benzínem a je vidět jak to prolíná dolů. Co s tim? Nechce se mi rozhazovat celej motor :cry:

Napsal: pon 05.12.2011 21:30
od MattyX
jako nejsem si uplne jistej jestli jsi zvolil uplne spravnej postup jelikoz v pistnich krouzcich jsou mezery (v zámečcích) v nejlepsim pripade 0.2mm a v tom horsim 0.5mm a to ti dycky protece dule ... podstatny je kolik baru jsi nameril kompresni tlak ? pokud jsi nameril hodne malo reknem 8-7 tak ti stejne nezbyde nic jinyho nez motor rozdelat a vzit to z gruntu ... a nebo koupit motor kterej je okey tedka , a za par let ho projedeš zase a das si to znova no :lol:

Napsal: pon 05.12.2011 21:34
od -iceman-
Mno ostatní válce neprotékaly, tak nevim...

Napsal: pon 05.12.2011 21:38
od MattyX
jedině barometr ;) nasroubovat misto svice a zmerit kompresni tlak , jinak zjistis prd ;)

Napsal: pon 05.12.2011 21:42
od -iceman-
Je fakt, že když tam nebudou ostatní svíčky, tak to utočim i ráčnou... Zítra to zkusím... Nevíš kolik má mít tlaky M62B44TU? A co volant, už je poslanej? :-)

Napsal: pon 05.12.2011 21:49
od MattyX
Dle TIS je minmální tlak 12-14 bar. ;) volant letí k tobě :)

Napsal: pon 05.12.2011 22:15
od -iceman-
To budu muset akorát asi nějak namazat, páč je ten motor otevřenej už dlouho a ty stěny budou asi suchý, tak abych to neškrábnul a neposral t ještě víc...

Napsal: pon 05.12.2011 22:30
od MattyX
tak ho na chvilu nastartuj no :)

Napsal: pon 05.12.2011 22:38
od -iceman-
ááá pán je vtipálek :D

Napsal: úte 06.12.2011 09:35
od Perunwit
před dvěma měsíci jsem tlaky na 525i M50 měřil a měl jsem 5 válců hodnotu 12 a jeden něco přes 9.... zatím asi "dobrý", ale časem se tomu budu muset věnovat...

Napsal: úte 06.12.2011 10:09
od youwee
MattyX píše:jedině barometr ;) nasroubovat misto svice a zmerit kompresni tlak , jinak zjistis prd ;)
Vojtiku a kdyz mu to nebude tesnit na ventilech? Nic neni 100%. Akorat ja bych teda lil do valcu olej misto benzinu :-D

Napsal: úte 06.12.2011 11:41
od MattyX
youwee píše:
MattyX píše:jedině barometr ;) nasroubovat misto svice a zmerit kompresni tlak , jinak zjistis prd ;)
Vojtiku a kdyz mu to nebude tesnit na ventilech? Nic neni 100%. Akorat ja bych teda lil do valcu olej misto benzinu :-D
no to nepozna , ale stejne kdyz sunda hlavu dolu (pokud tlak bude nedostatecnej) tak ji necha tak i tak zabrousit ventily jinak by si vubec nepomohl ;) stejně neví kudyma ten tlak ve vysledku letí , můžou to být kruhy KO , ventily netesny , blok projetej (nikasil v prdeli) , pisty uz taky nemusí být okey pak to žere olej ... je tam toho moc že takhle říct že je to konkrétní věc se prostě nedá ;)

Btw na M50 tlak 9 je málo už , hlavně rozdíl mezi válcema 12 a 9 jsou tři bary a to je už prostě v špatně ...

Napsal: úte 06.12.2011 12:46
od Perunwit
Matty: nejsem mekánik... a proto když mi dva mekánici tvrděj, že to maj na svejch E36/34 "taky tak" a je to v pohodě, tak nemam nějak argumenty, jak bych se s nima měl hádat...

když se to tu už nakouslo, dokážete někdo říct, jakej by byl teď správnej postup, kdybych to chtěl mít v cajku a říct mi nějakou horentní sumu, kolik by to tak mohlo koštnout (kdyby mi to dělal šikovnej ale jenom známej mechanik, ne kamarád). Aby mě to definitivně odradilo a máv sem nad tim taky rukou jako oni s tim, že až se něco vysere, vyměnim celej motor (tenhle přístup nechápu btw. a ani moc nechci...)

já vim určitě, že těsnění pod hlavou by se měnilo a co dál by se při té přílěžitosti muselo x slušelo udělat? Pístní kroužky? Přebrousit dělicí rovinu na hlavě? Něco na ventilech taky?

eh :twisted:

Napsal: úte 06.12.2011 13:04
od MattyX
podívej jako lajkovi kterej do teorie motoru nevidí se to hur vysvetluje ... jedna vec je kdyz si to budeš dělat sám druhá věc je když si to necháš dělat ... v podstatě se to dá nějak pošolichat řekněme za dvacku ale výsledek nejasnej ... pokud to udělat cu grunt tak počítej tak kilo a bude všechno nový ... necháš si to udělat někde nějak nový a můžeš za to dát strožok pěněz ... tudíš , jezdi dokud to jezdí , holt to nemá tlaky , nemá to tolik koní kolib by to mělo mít , ale prostě ty peníze jaký to stojí se do toho nevyplatí dát pokud je v podtstatě "obyčejny" auto ;)

Napsal: úte 06.12.2011 13:16
od Perunwit
mno... já si myslim... souhlas.

Napsal: stř 07.12.2011 07:44
od vsemick
Tedy nic ve zlém, ale na studeném motoru tlaky nezměříš.(respektive to co naměříš nebude k ničemu)Navíc jestli je to dlouho rozhozené tak už to ani nestojí za to skládat tak jak to je.Pokud nejde o motor s nikasilem tak by se vyplatilo komplet válce přehonovat cca.za 1.tis a vyměnit kroužky cca.3.tis - je to cena za "lepší pocit" že spodek je OK a člověk to neskládá zbytečně.(to vše za předpokladu, že průměr válců zůstane v toleranci originál výbrusu a nebude třeba řešin písty nebo nikasil - jinak je lepší nedělat buď nic nebo motor celý vyměnit) Moc fajn by nebylo kdyby prvotní příčina byla v netěsnosti hlavy těsnění/ventily..ale to je zas o něčem jiném.