Stránka 1 z 1

Napsal: úte 22.11.2011 22:30
od Nerzzi
Ahoj hoši, měl bych na vás takovej dotázek, jakej je rozdíl mezi jednohmotou a dvouhmotou spojkou??
Díky a omlouvám se jestli mám v něčem chybu. :wink:

Napsal: stř 23.11.2011 10:31
od ajfel
setrvacnik z jednoho nebo 2 kusu ...
kdyz je ze dvou kusu, je to mezi sebou pruzne spojeno. neprenaseji se tak razy mezi motorem a prevodovkou - utlumi se to ..
je to drazsi, slozitejsi, problemovejsi ...
je to asi komfortnejsi, setrnejsi ke zbytku auta.

ja s tim dobre zkusenosti nemam ( u jine znacky) menil jsem 2hmotu za 1hmotu...
ale to bylo asi konstrukci daneho setrvacniku. u dalsi generace aut uz dane problemy nebyly (piskani, kratka zivotnost)

Napsal: stř 23.11.2011 11:09
od Nerzzi
Oki,díky za vysvětlení =)

Napsal: stř 23.11.2011 13:48
od xSAFA
Jednohmotnostní setrvačník má navíc odpruženou lamelu zatímco u dvouhmostního ty rázy tkumí sám setravčník tedy lamela je pevná. Význam dvouhmotnostního setrvačníku u BMW vidím především v jízdním komfortu ale hlavně zadnímu náhonu a menšímu namáhání kardanu a součástí s ním spojených.