Stránka 1 z 1

Napsal: úte 25.10.2011 16:11
od prochySBK
Zdar, mam dotaz ohledně volby disků. Mam bmw3 e90, kde je rozměr 5x120, díra 72,5 a et34. Našel jsem disky 5x120 72,5 ale et je 44. Pujdou mi nasadit na mojí e90?
Odkaz na kola zde: http://auto.aukro.cz/4-x-zimni-hlinikov ... 15528.html

Napsal: úte 25.10.2011 16:18
od prochySBK
Jinak se mi líbí i tyhle star spoke 256 z modelu 1, ale zda půjdou i na e90 nevím... Poraďte, díky!

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ht=zimn%ED

Napsal: úte 25.10.2011 16:49
od MattyX
ty z aukra na auto pujdou ale ET 44 budes mit uz o centak zalezlé vic dovnitr , 7.5lky by vevnitř o nic drhnout neměli ... ty z 1er by šli taky , podstatny je jaký maji ET ;)

Napsal: úte 25.10.2011 19:18
od scooter_x
Na auto se Ti vejdou oboje, půjdou nasadit a půjde s tím jezdit. Přináší to ale dva problémy.

1) Budeš jezdit na kolech, která nemáš v TP, což může být při nehodě potenciální problém s pojišťovnou, atd.

2) Oboje budou dost zalezlé, ty z 1er mají ET 47, ty druhé 44, takže budou o cca centimetr víc zalezlé. Drhnout by nic nemělo, ale vypadat to bude blbě, chtělo by to menší ET, originál je nějakých 34, takže buď tak nebo ještě o něco méně.

Napsal: stř 26.10.2011 10:15
od prochySBK
Díky za rady, takže jde jen o vzhled, to by podložky měli vyřešit. Ještě jednou dík! :wink:

Napsal: stř 26.10.2011 10:59
od Hanz
podlozky bych osobne resil az jako krajni moznost, protoze a) problem pri defektu/vymene disku obecne (dlouhe srouby nebo stefty a pod) b) vetsi snaha o vibrace diky dalsi plose/osazení (ne vsechny podlozky jsou presne) c) zbytecna vyssi neodpruzena hmotnost (vaha podlozek, delsich sroubu pripadne 4x5=20 zcela zbytecnych steftu navic)...
reseni je koupit správna origo kola nebo "uni" s ET35 (nejbeznejsi ET)

Napsal: stř 26.10.2011 14:01
od scooter_x
Souhlas, taky bych radši koupil origo kola, která tam pasují a nemusí se to nijak "bastlit" zpětně. To jsem udělal jednou, poučil se ze zbytečné práce a shánění věcí navíc, a od té doby už vždycky jen origo kola z origo modelu, potažmo kola s přesnými parametry jako origo.

Nejde jen o vzhled, psal jsem dva body, ten první je taky důležitý, prý to poslední dobou policajti víc kontrolujou, je to prostě potenciální problém. Jeho alternativní řešení je dodatečný zápis rozměru nových disků do velkého TP. Ale musíš mít papít od BMW a pak na úřad a něco to stojí, byť ne tolik.