Napsal: úte 18.10.2011 10:36
Zdravím,
určitě mnozí z vás, řešili téma "co s DPF, vykuchat, nahradit mezisvodem, koupit nový originál ?"
Pročetl jsem nespočet stránek, kde zkusili vše, ale třeba vy vítě o něčem novém....
Já se podělím s informacemi, co jsem vyčetl...
Nejjednodužší cesta je samozřejmě koupit nový: Výhoda : originál díl se zárukou jak na díl, tak na práci.
Nevýhoda: cena (45tis.Kč za díl)+práce?Kč) , za nějakých 160tis.Km vás to čeká znovu.
Druhou variantou je navštívit některé české chip centrum, nejelépe vlastnící motorovou brzdu, kde vám originál DPF(jehož součástí je i katalýzator) "vykuchají" a softwarově upraví ř.j. a ihned máte výsledek v ruce, tak zvaně před a po.
Výhoda: cena (12tis.Kč včetně úpravy ř.j. a změření výkonu).Trvalé odstranění a není potřeba již nic měnit., úprava výkonu, nižší spotřeba.
Nevýhoda: nevím jestli vykuchání je to pravé ořechové pro výfukové plyny, po odstranění vnitřnosti vznikne docela velká vzduchová kapsa..., ale prý to funguje i tak. Trvalé odstranění a není potřeba již nic měnit.
Poslední variantou je koupit kvalitně zpracovaný mezisvod+úprava řídící jednotky, měření atd. , vše co ve variantě dvě, jen přikoupit ten mezisvod za nějakých 10500Kč.
Nevýhoda:nevím, toto řešení se mi zdá jako nejlepší.
A jak jste vy řešili tento problém??
určitě mnozí z vás, řešili téma "co s DPF, vykuchat, nahradit mezisvodem, koupit nový originál ?"
Pročetl jsem nespočet stránek, kde zkusili vše, ale třeba vy vítě o něčem novém....
Já se podělím s informacemi, co jsem vyčetl...
Nejjednodužší cesta je samozřejmě koupit nový: Výhoda : originál díl se zárukou jak na díl, tak na práci.
Nevýhoda: cena (45tis.Kč za díl)+práce?Kč) , za nějakých 160tis.Km vás to čeká znovu.
Druhou variantou je navštívit některé české chip centrum, nejelépe vlastnící motorovou brzdu, kde vám originál DPF(jehož součástí je i katalýzator) "vykuchají" a softwarově upraví ř.j. a ihned máte výsledek v ruce, tak zvaně před a po.
Výhoda: cena (12tis.Kč včetně úpravy ř.j. a změření výkonu).Trvalé odstranění a není potřeba již nic měnit., úprava výkonu, nižší spotřeba.
Nevýhoda: nevím jestli vykuchání je to pravé ořechové pro výfukové plyny, po odstranění vnitřnosti vznikne docela velká vzduchová kapsa..., ale prý to funguje i tak. Trvalé odstranění a není potřeba již nic měnit.
Poslední variantou je koupit kvalitně zpracovaný mezisvod+úprava řídící jednotky, měření atd. , vše co ve variantě dvě, jen přikoupit ten mezisvod za nějakých 10500Kč.
Nevýhoda:nevím, toto řešení se mi zdá jako nejlepší.
A jak jste vy řešili tento problém??