Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 06.10.2011 17:49
od Netopyr
Zdravím,
neměl by někdo schéma zapojení zásuvky motoru pro M40 a M43?
chybí mi zapojit posledních 6 pinů na 6 drátů a nejsem schopnej to zpytlíkovat :c(
diky
Net.
Napsal: čtv 06.10.2011 18:13
od Dan td
Myslíš diagnostickou zásuvku (tu mám) nebo motorovou elektriku, ten velkej konektor motor-auto (to mám možná taky, ale nejsem si jistej:-))?
Napsal: čtv 06.10.2011 18:19
od Netopyr
diagnostiky je plnej internet :c)
potřebuju konektor kastle-motorová elektrika :c) mam to tam brutálně dobastlený...
Net.
Napsal: čtv 06.10.2011 18:30
od Dan td
Našel jsem něco k e30, ale u motoru M40 by to mělo být minimálně podobné jako to poslední pro třícu. Jestli je to to co sháníš nevím, nicméně víc toho nemám
1 0,75 bl Lichtmaschine
2 0,75 blge Ölniveau statisch
3 -
4 0,75 brvi Fernthermometer
5 0,75 swbr Öldruck
6 1,5 grge Zündplus gesichert
7 1,5 gr Zündplus ungesichert
8 -
9 -
10 0,75 grvi Ölniveau dynamisch
11 0,75 blws SI
12 -
13 1,5 rtvi Benzinpumpe
14 -
15 -
16 0,75 ws SI
17 -
18 1,5 swge Anlasser
19 -
20 -
---
a nebo

Napsal: čtv 06.10.2011 19:18
od Netopyr
mě se ten obrázek nezobrazuje, ale z kódu jsem vyčetl tento:
Kód: Vybrat vše
http://img237.imagevenue.com/img.php?image=26913_motorstecker_122_343lo.jpg
ale to je nejspíš fakt pro starší ročníky, mě vyhovuje ten tvůj popis, z překladu ale uplně jasno nemám... potřebuju teploměr chl. kapaliny a otáčkoměr na palubce...
1 0,75 bl alternátor
2 0.75 blge statické hladiny oleje
3 -
4 0,75 brvi Dálkový teploměr
// budík teploty chl. kapaliny??
5 0,75 swbr tlak oleje
6 1.5 grge zapalování chráněných
// otáčkoměr???
7 1.5 gr zapalování nezajištěné
8 -
9 -
10 0,75 grvi oleje dynamické
11 0.75 blws SI
12 -
13 1,5 benzín pumpa RTVI
14 -
15 -
0.75 16 SI WH
17 -
18 1.5 Starter swge
19 -
20 -
...
neměl by někdo něco podobného i pro M43/M44? díky!!!!!
Net.
Napsal: čtv 06.10.2011 23:58
od magorcondoria
Upřesni co máš za auto M40 je tochu širokej pojem(min. tři řady).Origo schémata mám,ale jen na US verze.
Napsal: pát 07.10.2011 10:32
od Netopyr
motor je M40B16 a originál tam byl motor M43B19
Net.
Napsal: sob 08.10.2011 14:19
od mequi
Máš na mysli tohle?

Napsal: ned 09.10.2011 12:14
od mequi
Napsal: ned 09.10.2011 13:20
od Netopyr
díky, ale to není přesně co hledám... prošel jsem snad všechny "TroubleShooting Manuals" ale buď to tam není, nebo jsem prostě slepej.
hledám schéma zapojení motorové zásuvky pro motor M43, tzn. volně přeloženo že bych potřeboval vědět, kterej pin zásuvky kam vede a kam je připojený...
diky
Net.
Napsal: úte 11.10.2011 21:50
od magorcondoria
z Vividu.
Napsal: pát 14.10.2011 21:28
od Netopyr
mno... čumim na to jak husa do flašky (už po třetí), ale furt jsem z toho ťumpachovej...
nejsem schopen z toho schématu vycucat informace, že v motorový zásuvce je pin 1 k altíku, dvojka např. tlak oleje ..... ap.
Net.
Napsal: sob 15.10.2011 00:09
od MattyX
pokud ten motor je z e36 a davas ho zase do e36 tak jen zacvaknes motorovou zasuvku to zapojeni je stejny

ze 4valu zapojis i sestivál normalne , jen do pinu sedm se popripade dopoji signal ews...
Napsal: sob 15.10.2011 11:07
od mequi
To s tím zapojením 4-válu a 6-válu bych nebral tak vážně. Jo, zapojíš to ale fungovat to nebude. Když mi odešla řídící jednotka, tak jsem koupil jinou. (Byl jsem dost blbý na to abych si to neprověřil předem.) Koupil jsem na 4- vál a mám 6-vál. Nefungovalo to. Je jasné, že tam ty 2 válce chybí.

Napsal: sob 15.10.2011 22:14
od Netopyr
můj problém je čtyřválec-čtyřválec, ovšem minulý majitel to nabastlil tak nějak divně, nefunguje otáčkoměr ani teplota vody, je tam motor M40B16 a původně tam byl M43B19 - dráty jsou napojený dost divně a vůbec nesouhlasí barvy...
nicméně jakmile dořeším plechy, vrátím barvy drátů jak mají být a nasypu tam motor M44, pak začne ta správná svěžest až budu zkoušet a zjišťovat proč to proboha nedělá co to dělat má :c))
Net.
Napsal: sob 15.10.2011 22:25
od MattyX
to vypada jakoby tu m40 nekdo pouzil z e30 asi ?! a tim padem predelaval elektriku do e36 jelikoz pokud by ten motor byl z e36 neni nutny prepinovavat zasuvku , mas to prepojeny pred zasuvkou na elektrice motoru , a nebo to mas predelany za zasuvkou jakoby v elektrice auta ?
Napsal: ned 16.10.2011 13:25
od Netopyr
samozřejmě, že to ten matlák zmatlal mezi zásuvkou a kastlí... takže až budu napojovat drátky, budu se modlit aby tam nebyly dva stejný a já to mohl udělat jenom podle barev... což ovšem už teď vím, že to tak neni... jsou tam dva naprosto stejný zeleno-bílý :c(
no ... uvidíme :c)
Net.
Napsal: úte 08.09.2015 21:01
od marek17
Lidi a nemate jeste nekdo zapojeni zasuvky motoru e36 m42b18
Napsal: stř 09.09.2015 14:10
od Foldas
Napsal: stř 09.09.2015 16:26
od marek17
jaký x20? nemužu to najít