Stránka 1 z 1

Napsal: úte 02.08.2011 20:07
od Adam_Bernau
Dobrý den,
jsem čerstvě novým členem vašeho klubu a obracím se na vás s prosbou o radu- po dvou měsících ježdění s E38 740i jsem k této značce získal silný vztah a teď si chci s omezeným rozpočtem koupit BMW. Můj ideál je 5 řada kombi E39 v béžové kůži, ale nevím do čeho jít. Na mobile de jsem našel v rámci mého rozpočtu (2-2.500 Eur):
528i v manuálu:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... rigin=PARK

540i v automatu

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... rigin=PARK

a 530d v automatu, ale s inzerovanými problémy

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... rigin=PARK

Prosím znalce a odborníky o radu, na který typ se v rámci mého rozpočtu zaměřit. Chápu, že 540i více žere ale jde mi spíše o to, který z nich bude asi v lepším stavu vzhledem k ceně... Na oplátku jsem schopen poradit s akustikou, stavím a navrhuju reprobedny a poslechové místnosti takže o zvuku ledacos vím.

Díky moc !

AB

Napsal: úte 02.08.2011 23:44
od starML
Zhodnotím Ti to asi takto :

528i - má trochu víc najeto, je to kousek od Mnichova a vypadá slušně
540i - automatu bych se nebál, že to teď dojelo po vlastní ose z Německa bych Polákovi věřil, ale zkusil bych slevit, jenže to Ti polský handlíř po telefonu neslíbí
530d - rezavé a z Holandska, má dost najeto a to jsou pro diesel značné další investice

Oba benzíny jsou přes Tvůj udaný finanční limit, ten diesel by zase investice vyžadoval. Osobně bych počkal po dovolených a hledal dále. Kdybych si musel vybrat, tak tu 528i.

Napsal: stř 03.08.2011 09:47
od Adam_Bernau
OK, děkuju moc za názor !

Napsal: stř 03.08.2011 15:23
od Rejchy
Osobně bych v téhle cenové relaci hledal spíše v čechách.Protože když připočítáš dovoz a přihlášení,tak už to leze k 70-80 tisícům a ten rozdíl mezi vylítanýma autama v německu a tady zase tak velký nebude.

Napsal: stř 03.08.2011 18:09
od Adam_Bernau
Díky za doporučení, taky jsem průzkumem trhu zjistil, že se vyplatí spíš to koupit tady, ušetřím za dovoz a přihlášení a navíc můžu prodejce hnát k zodpovědnosti kdyby se něco po.... :) Srdcem mě strašně táhne 540i protože parádně jede, cenově a na spotřebu se mi zdá perfektní 523i které se objevují ve slušném stavu už kolem 40.000. Možná 528i by byl skvělý kompromis.. Bylo mi řečeno že šestiválce jsou obecně úspornější a že nemá cenu jít např. do V8 535 i protože má prý "všechny nevýhody 540i ale žádnou výhodu " :D
Budu vám referovat jak pokračuju, do měsíce ho chi mít doma :) Díky za tipy a rady !
AB

Napsal: stř 03.08.2011 18:32
od mfh
Koupis patnact let stare auto za ctyricet tisic korun a pozenes prodejce k odpovednosti, kdyz se ti na nem po koupi neco pokazi ? S tim bych na tvem miste moc nepocital. Naopak bych se na to byt tebou pripravil, jelikoz vybiras mezi temi nejlevnejsimi kousky co na internetu jsou. Tim nechci rict, ze je nerealne koupit dobrou E39 treba za tech ctyricet tisic, kde bude veskery servis spocivat pouze ve vymene oleje. Ale pravdepodobnost takoveho "dobreho kupu" je pomerne mala. Na fotografiich vypada ve slusnem stavu ledasco, o tom se tu jiz urcite kazdy presvedcil.

Napsal: stř 03.08.2011 18:38
od Adam_Bernau
mfh píše:Koupis patnact let stare auto za ctyricet tisic korun a pozenes prodejce k odpovednosti, kdyz se ti na nem po koupi neco pokazi ? S tim bych na tvem miste moc nepocital. Naopak bych se na to byt tebou pripravil, jelikoz vybiras mezi temi nejlevnejsimi kousky co na internetu jsou. Tim nechci rict, ze je nerealne koupit dobrou E39 treba za tech ctyricet tisic, kde bude veskery servis spocivat pouze ve vymene oleje. Ale pravdepodobnost takoveho "dobreho kupu" je pomerne mala. Na fotografiich vypada ve slusnem stavu ledasco, o tom se tu jiz urcite kazdy presvedcil.

Myslím tím, že ho poženu k zodpovědnosti pokud mi záměrně něco zatají nebo mi bude v něčem lhát. Jinak samozřejmě chápu že to auto není nové a je třeba k tomu tak přistupovat.

Napsal: stř 03.08.2011 21:52
od Rejchy
Jako opravdu nepočítej že za 40 tis. koupíš něco slušného,to je utopie.U těhle aut je spousta věcí které po těch letech bývají v háji a na první i druhý pohled to nepoznáš,ale 100% funkční a trochu vybavené auto prostě pořád stojí kolem 100 K.Nebo to auto můžeš koupit za padesát a dalších x desítek tisíc dáš za servis aby to bylo v cajku.A je jen na tobě jakou cestu zvolíš.Já jsem dřív volil tu druhou cestu,s tím že si to opravím sám a aspoň vím co s tím autem je.Jenže jsem za ty léta zjistil,že jakmile to vše neopravím hned a dělám to postupně,tak k tomu přibývají nové a nové závady a je to pak pořád dokola.Nebo hold někomu stačí auto v "tak nějak "stavu a nějaké nefukční věci neřeší.
A k třiapůl litru,je sice pravda že spotřeba je skoro stejná jak u 4,4 a že jede o něco míň,ale zase se dají sehnat v téhle motoryzaci pěkně vybavené kousky,což jsem scháněl já.Chtěl jsem benzín od 2,8 víš a pak pěknou výbavu,barvu a stav a proto mám ten třiapůl litr.Jezdím kolem 11l na sto a když chci tak to umí jet i svižně :D .Povinné ručení jsem při těchle obsahech neřešil,protože je stejné,navíc jsem teď narazil na p.r. u čsob,kde mi to s bonusy dělá cca 2900kč ročně i se sklem a živlem což je naprosto směšná cena a dva litry ve spotřebě taky nejsou nijak hrozné.

Napsal: čtv 04.08.2011 16:01
od aristoloser
k tý 523-/mam jí/,a nemá cenu jí kupovat .528/má jí kolega/ jede mnohem líp a žere uplně stejně./průměr 9-10/

Napsal: čtv 04.08.2011 16:39
od j3ykobim
Kucí tu maj pravdu, kolem 40tis nic pořádného nekoupíš. Hledal sem 528,525 a 523 kolem 50tis, s tím že do ní hned 30-40 narvu, ale nenašel sem žadný pěkný základ, většinou samé skládačky a bouračky. Občas se tu zjeví pěkná, ale je brzy pryč. Čekej, hledej a šetři :wink: GL

Napsal: pát 05.08.2011 16:41
od Adam_Bernau
Tak je to jasný, budu shánět 528i v kombi a béžové kůži. Díky za rady !

Napsal: pát 05.08.2011 18:21
od aristoloser
Adam_Bernau píše:Tak je to jasný, budu shánět 528i v kombi a béžové kůži. Díky za rady !

hodně štěstí,máš recht,do 540 mužeš přestoupit později 8) 528 tě nezklame...