Stránka 1 z 2

Napsal: úte 19.07.2011 22:04
od Johny9
Zdravim.Dnes jsem si delal diagnostiku na inpe a vyjela mi tato chyba 1024 Exhaust-gas recirculation or exhaust-gas recirculation actuato.Zajimalo by me jestli to ma nejakou spojitost s egr ventilem pripadne cim by tato chyba sla odstarnit.DIKY

Napsal: stř 20.07.2011 21:55
od muunky
a co je to za auto ?

Napsal: stř 20.07.2011 22:25
od Johny9
Bmw e39 530D r.v.99

Napsal: stř 20.07.2011 22:34
od muunky
je to chyba na podtl. ventilu co ovlada EGR

Napsal: stř 20.07.2011 22:37
od muunky
koukni jestli nemas pridrenou klapku (EGR) popr. zkontroluj podtl. ventil

Napsal: čtv 21.07.2011 06:13
od Johny9
nekdo mi rikal ze to muze byt i zasobnik tlaku od turba

Napsal: čtv 21.07.2011 08:22
od muunky
Jestli ti ta chyba naskočí i po smazání, tak bych začal kontrolou toho ventilu, klapky a pak popř. kabeláže.

Napsal: čtv 21.07.2011 10:38
od Johny9
i kdyz ji smazu tak je tam porad

Napsal: čtv 21.07.2011 20:11
od Rupitch
Zkontroluj jestli ti chodí ten ventil. Pokud nebude vadný ventil koukni na kabeláž a na ovl. napětí od jednotky.

Napsal: čtv 21.07.2011 21:22
od Johny9
a jak jde zjistit jeho spravna funkcnost.Dnes jsem ho mel venku a vypadal v poradku

Napsal: čtv 21.07.2011 22:03
od Rupitch
Jde. Budíkem na měření podtlaku a nebo sondou na podtlak zapojenou na osciloskop.

Napsal: čtv 21.07.2011 22:05
od Rupitch
On na pohled bude vypadat v pohodě, ale ve skutečnosti může být nefunkční.

Napsal: čtv 21.07.2011 22:26
od Johny9
na jakem principu tento ventil vubec funguje a k cemu slouzi

Napsal: čtv 21.07.2011 22:35
od Rupitch
Vložením budíku co měří podtlak, na hadičku, která vede od ventilu ke klapce EGRka. Z EGR jí sundáš a připojíš na budík. Měří se to buď při nastartovanym motoru (při zvýšených otáčkách) a nebo ten ventil aktivuješ přes diagnostiku.

Napsal: čtv 21.07.2011 22:44
od starML
Tou INPA, co jsi s ní našel tu chybu, se to dá dále otestovat. Je to v menu motoru - Steuerung - tam si vyber test EGR ventilu. Ale musíš mít spuštěný motor, aby jsi měl podtlak v hadičkách. A v těch hadičkách právě bude problém. Pokud bude děravá, někde prodřená, tak se bude ztrácet podtlak na to ovládání - ono to totiž nesyčí ven, ale saje dovnitř. Podívej na http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45 , ten elektroventil je Pos.1. Tyhle ventily tam jsou 3, a jsou úplně stejné : na AGR, na turbo a na zpevnění ložisek kliky a silentbloky motoru. Tak si půjčíš ten elektroventil od zpevnění ložisek kliky a uvidíš. Ale pokud budeš mít kdekoliv prodřenou hadičku, třeba na tom silenbloku motoru - viz. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=22&fg=05 Pos.17 , tak Ti bude tudy unikat vakuum a bude blbě fungovat EGR i regulace turba.

Napsal: čtv 21.07.2011 22:58
od Rupitch
Kdyby měl prodřenou hadičku, tak ta chyba jde smazat. On píše, že smazat nejde.

Napsal: čtv 21.07.2011 23:04
od Rupitch
Ventil slouží k ovladání klapky EGR.

Napsal: pát 22.07.2011 06:13
od Johny9
na inpe jsem tes egr ventilu nasel ale po otevreni je tam 0% nebo tak neco tak to mam dat na 90% nebo jak to spustit.Inpu mam kratce takze se v tom jeste tak nevyznam

Napsal: pát 22.07.2011 13:29
od Johny9
Tak dnes jsem zkousel ten ventil odpojit od kabelu a zapnul jsem diagnostiku tak to hlasilo charge air pressure control or charge air pressure actuator[/img][/quote]

Napsal: pát 22.07.2011 14:26
od Rupitch
To jsi ale odpojil jiný ventil co ovladá nastavování lopatek turba. On je na pohled stejný jako ten na EGR