Stránka 1 z 1
Napsal: stř 01.06.2011 23:29
od tomas777
Ahoj,
Mám E60 530d 9/2005, najeto 190 000. Pomalu, ale nezadržitelně se mi blíží termín výměny filtru pevných části. Vím, že to nutně neznamená, že je KO, nicméně bych uvítal vaše především DLOUHODOBÉ zkušenosti týkající se zejména možného výskytu problémů spojených s jeho odstraněním. Myslím, že se jedná od dost kontroverzní téma a slyšel jsem na to už dost protichůdných názorů. Díky moc.
Napsal: stř 15.06.2011 06:18
od mr_nitroz
Pokud to jede tak jak ma, tak bych akorat vymazal servis a nechal to tak, pokud ne nebo pro tvuj lepsi pocit jsou v CR firmy, ktere se zabyvaji cistenim DPF.
Neni to sice to same jako novy filtr, ale porad lepsi nez davat 50000 za novy filtr, i kdybys to mel za 100000 km cistit znova.
Co vim tak ve filtru se vypali naneseny bordel a proplachne proti smeru proudeni plynu.
Sam mam nazor, ze odstranovat ho nee, protoze si to bez neho asi i trochu foukne saze ven a s nim to proste nevyda ani oblacek a mas furt krasne ciste koncovky

Napsal: stř 15.06.2011 13:06
od Paavo
majinko se take na teto diskusi prizivim.........nevite, co je pravdy na tom, ze kdyz se vynda filtr pevnych castic, tak klesne spotreba???
Napsal: stř 15.06.2011 13:21
od mr_nitroz
No podle me jestli je filtr ok, tak je spotreba +- stejna, jestli je zasrany, tak bude vetsi a po vycisteni, vymeneni nebo vytahnuti zase zase zpatky normalni.
Napsal: stř 15.06.2011 16:44
od surfis
Bylo mi od několika lidí potvrzeno, že odstraněním DPF se sníží spotřeba až o jeden litr. Hlavně je to znát na městském provozu. Ikdyž je ten filtr nový, tak odpor spalinám jistě klade. Je tam čidlo tlaku, které porovnává tlak před a za filtrem a podle toho ŘJ usoudí, kdy spustit regeneraci filtru

Napsal: stř 15.06.2011 19:07
od Paavo
prave, ze jsem to same co pise Surf slysel take,jen jsem si to chtel overit.....