Stránka 1 z 1

Napsal: stř 25.05.2011 18:15
od mates_
tak jsem dnes měnil chladící kapalinu na IS-ku a koukám že je mrtě mastná - mokrá vana od oleje, tak jsem ten humus otřel nechal auto chvíli běžet a koukám a olej líná mezi blokem a "prsama" - ten přední kryt motoru pod řemenicemi, tak se ptám co to může být?? jestli těsnění motoru - těch "prsou" a nebo gufero na klikovce?? začínám s těmito motory, tak se tak blbě ptám :)

Napsal: sob 28.05.2011 10:37
od mates_
nikdo nic?? :? budu muset hledat sám?

Napsal: sob 28.05.2011 11:05
od Kami1
Vyměň nejdřív gufero, to nikdo nedělá a po těch letech bude stejně stvrdlý a vhodný na výměnu.
Nebo můžeš udělat rovnou obojí,
akorát upozorňuju, že na mým (M42) se mi ty prsa po rozdělání nepodařily origo těsněním pořádně přetěsnit, musel jsem použít silikon.
Beru to, ale jako důsledek toho, že ty šroubky přede mnou někdo dorval
a pak jsem je už nemohl tolik dotáhnout, jinak bych je strhl.
Šrouby do hliníku je potřeba dotahovat momenťákem nebo s citem v ruce, což chce velkou praxi.

Jinak, to co popisuješ budou spíš ty prsa, můžeš je zkusit po sundání řemenice cca o 1/10 otáčky dotáhnout, může to problém vyřešit.
Pokud půjde nějakej šroubek relativně zlehka, tak je buď málo dotaženej nebo už je závit načlej.
Ty závity jdou krásně opravit s V-coil.

Napsal: sob 28.05.2011 13:22
od mates_
Kami1 píše:Vyměň nejdřív gufero, to nikdo nedělá a po těch letech bude stejně stvrdlý a vhodný na výměnu.
Nebo můžeš udělat rovnou obojí,
akorát upozorňuju, že na mým (M42) se mi ty prsa po rozdělání nepodařily origo těsněním pořádně přetěsnit, musel jsem použít silikon.
Beru to, ale jako důsledek toho, že ty šroubky přede mnou někdo dorval
a pak jsem je už nemohl tolik dotáhnout, jinak bych je strhl.
Šrouby do hliníku je potřeba dotahovat momenťákem nebo s citem v ruce, což chce velkou praxi.

Jinak, to co popisuješ budou spíš ty prsa, můžeš je zkusit po sundání řemenice cca o 1/10 otáčky dotáhnout, může to problém vyřešit.
Pokud půjde nějakej šroubek relativně zlehka, tak je buď málo dotaženej nebo už je závit načlej.
Ty závity jdou krásně opravit s V-coil.

a to V-coil je co?? nějaké spešl lepidlo k tomu určené?? nebo co? jinak tedy to bude asi nepřínjemná robota, ale co se dá dělat, kape to hodně :?

Napsal: sob 28.05.2011 13:57
od Kami1

Napsal: ned 29.05.2011 12:02
od mates_
to těsnění na prsa je toto?? je to možné?? že by bylo kovové??

http://www.ecat.elit.cz/ArticleDetails. ... leTypeID=1

Napsal: ned 29.05.2011 13:54
od Kami1

Napsal: ned 29.05.2011 15:02
od mates_
aha a kde to tedy koupit?? jedině bmw?? to bude asi pálka ne?

Napsal: ned 29.05.2011 15:30
od mequi
Tak jestli ti jde o těsnění -dílč.15 a 16 , co ti poslal odkaz Kami1 tak stojí u Krotila 382 a 286kč bez DPH.
Podle mne se to dá sehnat i v druhovýrobě možná levněji.

Napsal: ned 29.05.2011 15:48
od mates_
mequi píše:Tak jestli ti jde o těsnění -dílč.15 a 16 , co ti poslal odkaz Kami1 tak stojí u Krotila 382 a 286kč bez DPH.
Podle mne se to dá sehnat i v druhovýrobě možná levněji.
mohu poprosit nějaký odkaz na stránky nebo něco?? díky

Napsal: ned 29.05.2011 19:56
od mequi
http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... tj8n9aqdf6
Třeba v téhle sadě máš všechny těsnění , co jsou v odkazu real oem

Pak se podívej třeba tady:
http://katalog.mjauto.cz/
http://eshop.autokelly.cz/
http://www.elitecat.cz/Default.aspx

Napsal: pon 30.05.2011 01:22
od Fx
mequi píše:Tak jestli ti jde o těsnění -dílč.15 a 16 , co ti poslal odkaz Kami1 tak stojí u Krotila 382 a 286kč bez DPH.
Podle mne se to dá sehnat i v druhovýrobě možná levněji.
Jestli jsou za tyhle peníze, tak není snad důvod hledat náhradu.

Napsal: pon 30.05.2011 12:42
od mates_
a mátě někdo odkaz, nebo kontakt na toho krotila ??

Napsal: pon 30.05.2011 12:50
od Fx
http://www.bmwkrotil.cz

Krotila uvádí spíš kvůli tomu, že jako jedinému dealerovi dílů mu jede online ceník, takže zjistíš podle čísla dílu rovnou aktuální cenu tady v ČR.