Stránka 1 z 1
Napsal: ned 15.05.2011 09:07
od vsemick
Tohle není dotaz ale varování.. Když vám odejde lambda a budete chtít ušetřit (použitím jiné BOSCHácké labdy co bude po ruce jen s jiným konektorem) tak ať vás ani nenapadne spojit bílé dráty výhřevu.Teď dávám dohromady auto ve kterém si jeden zoufalec zdrátoval zmíněné dráty do jednoho uzlu - netuším proč, asi chtěl ještě ušetřit kousek izolepy.No pochopitelně zhořela "plamenem" motorová kabeláž od sondy k bloku relé, DME plus kousek do všech stran od uzlů s menším průřezem kabelů.
Napsal: úte 17.05.2011 06:18
od BAD
tak to musel byt dobry borec misto vyhrivani lambda sondy si udelal vyhrivani auta to by me nikdy nenapadlo takto zapojit
Napsal: úte 17.05.2011 20:39
od vsemick
no ono to zas nějak dramatické škody nenadělalo.Hořet začalo jen kolem relátek motor.elektriky (K6001,6003), jinde se jen po celé délce "odizolovalo" vedení výhřevu sondy a sem tam to vzalo něco sebou, bohužel i stíněné kabely čidel vačky/kliky.Blbé že i všechny nepřerušené, ale vyhřáté kabely se stejně musejí preventivně měnit a kde má člověk vzít dráty s odpovídající barvou izolace.
Napsal: stř 18.05.2011 08:43
od Snejk
jako správný elektrikář máš nejlepší mít v "zásobě" několik kompletních svazků z ruznejch vraků co tak ruzně potkáš a majitelé se jich rádi zbaví.. to se pak berou dráty stejných barev a průřezů a stínění a konektorů úplně sami
