Stránka 1 z 1
Napsal: úte 12.04.2011 21:30
od Francis
Před rokem se tu řešilo použití setrváku z M20 na motoru M50 a následné problémy se startérem.
Jak je to s použitím setrváku z M30? Zkoušel nebo má to někdo na motoru M50 nebo M52?
Napsal: úte 12.04.2011 21:39
od Mirda328
taky me tyhle veci zajimaji, ja se k rozreseni dobral.... rozhodne to urcite jde ale tohle vlakno ti vice napovi...
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&start=30
Napsal: úte 12.04.2011 21:55
od Francis
Už máš hotovo? Jaké je (bude) finální řešení?
Keramickou spojku nechci, jen jednohmotový lehčí setrvák. Dřív tak jezdila všechna auta, a nedá se říct, že dnešní s dvohmotovým setrvákem jspu životnější.
Napsal: úte 12.04.2011 21:58
od Mirda328
nemam hotovo resim 6kvalt, par veci okolo co je treba zmenit, a buh vi zda to vubec budu vyndavat ted ale je jasny ze ta dymamika jizdy opadne
Napsal: úte 12.04.2011 22:02
od Francis
řeším to preventivně dopředu, spojka už má 350 tisíc a dvouhmotový setrvák už není v nejlepší kondici. Chci spojit příjemné s užitečným a s novou spojkou si nadělit i lepší reakci na plyn.
Napsal: úte 12.04.2011 22:07
od Mirda328
no hele pocitej ze je polovicni, takze budes muset nastavit vypinaci lozisko nebo jinak posunout vypinaci paku, prehodit venec no a urcite bych nechodil pod 7-8kg, bude to padat rychle dolu, pokud mas rad dynamickou jizdu.
rychleji ti spadnou otacky a mozna se drive rozezvuci hlavni lozisko v prevodovce, ale nic neresitelnyho
Napsal: úte 12.04.2011 22:17
od Francis
Měl jsem několik aut s M20 motorem, jednu E34 a několik E30 a ty všechny měly jednohmotu, takže vím do čeho jdu. Všechny, až na jednu, měly 200-400 tisíc km a na volnoběh byla převodovka slyšet. Na to kašlu. Kdybych chtěl tiché a komfortní auto, pořídím si E38 a nebudu jezdit v 323ti
Měl jsem na jedno léto E30 323i, která měla v serii setrvák 6,3 kg a jezdilo se s tím skvěle.
Přelisovat věnec není až takový problém, stačí správně ohřát a spadne skoro sám.
Napsal: úte 12.04.2011 22:24
od Mirda328
Francis píše:Měl jsem několik aut s M20 motorem, jednu E34 a několik E30 a ty všechny měly jednohmotu, takže vím do čeho jdu. Všechny, až na jednu, měly 200-400 tisíc km a na volnoběh byla převodovka slyšet. Na to kašlu. Kdybych chtěl tiché a komfortní auto, pořídím si E38 a nebudu jezdit v 323ti
Měl jsem na jedno léto E30 323i, která měla v serii setrvák 6,3 kg a jezdilo se s tím skvěle.
Přelisovat věnec není až takový problém, stačí správně ohřát a spadne skoro sám.
jj ohrejes a je to
a vyresis rozdil vzdalenosti
Napsal: úte 12.04.2011 22:27
od Francis
Průměr nákružku setrváku, na kterém je věnec nalisovaný, je stejný nebo bude třeba něco soustružit?
Napsal: úte 12.04.2011 22:37
od Mirda328
Francis píše:Průměr nákružku setrváku, na kterém je věnec nalisovaný, je stejný nebo bude třeba něco soustružit?
napis hanzovi bo speedymu, ja to jeste nevymenil, jak rikam zatim shanim veci kolem prevodovky, presne ti to nereknu ted ho tu nemam mam tu jen ubranou dvouhmotu
Napsal: úte 12.04.2011 22:42
od Francis
Zajedu za kamarádem, co má doma zásobu dílu a změřím to.
Napsal: pát 15.04.2011 22:24
od Paavo
nevim, ale ja zadnej problem se sterterem krom toho, ze je tam "tricitkovej", ehmmmm tedy z M20 jsem nemel.Jinac mam na 2.5M50 6.1kg lehkou jednohmotu.To padani otacek bych nevidel tak tragicke, chce si na to majinko zvyknout, jedine minus je, ze se opravdu na volnobeh rozezvuci almara......ale jaks rekl, pro tichou jizdu si poridim neco jineho.
Napsal: sob 16.04.2011 09:28
od Francis
Ještě mě napadlo: Pro jednohmotový setrvák by to chtělo "odpruženou" lamelu. Pokud bych trval na 240mm, použiju setrvák z M30 nebo S38 ale bude stejné "drážkování" v lamele a na vstupní hřídeli převodovky? Půjde "historická" lamela na "moderní" převodovku?
Napsal: úte 29.07.2014 12:49
od Paty
Už jste vyřešili co všechno se musí předělat aby se to dalo na m50 motor?
Když bych chtěl použít přitlačák sachs perfomance 765 tak to bude pasovat na m30 setrvačník do m50 motoru ohledně délky vypínací tyčky?
díky za nějaké info ohledně toho