Stránka 1 z 2
Napsal: pon 21.03.2011 23:35
od Mirda328
zdar...
vite nekdo jak rozchodim teplotu oleje v M3 budikach v neM3
aute na nem3 motoru, M3 motor ma nejake cidlo ?
poradi nekdo diky

Napsal: pon 21.03.2011 23:43
od Fatal Design
Napsal: pon 21.03.2011 23:45
od Mirda328
bezva to presne hledam vycerpavajici odpoved dikas sefe
Napsal: pon 21.03.2011 23:47
od Fatal Design
Problém asi bude, že ho nebudeš mít kam zapojit. Zagooooogli, už jsem o tom někde něco četl. Maníci navrtávali kryt olejového filtru, ale to je dost mazec.
Kdyby jsi to nerozchodil, tak mám o ten teplotní modul zájem !!!
Napsal: úte 22.03.2011 12:34
od Fildik
Nevím, jestli ti to nějak pomůže - na Z3 3.0i sice nemám zabudovaný budík na teplotu oleje, ale podle el. schéma je v motoru čidlo na měření teploty a ta informace jde kabelovým svazkem přímo do jednotky. Takže mi pak stačilo koupit budík, připojit na správný kablík v jednotce a teplotu to měřilo jak mělo.
Napsal: úte 22.03.2011 14:15
od Fatal Design
Na M3 jde taky od čidla kablík přímo do budíků.
Problém je u NE-M3 s umístěním čidla ... Není ho originál kam dát a pokud použiješ jiné čidlo (třeba na vypouštěcí šroub), budou budíky ukazovat nesmysly, protože jsou kalibrované na ty originál čidla (nehledě na fakt, že na vypoušťáku to bude lehce zkreslené, protože měříš teplotu na spodu vany, kde je to ochlazované protékajícím vzduchem za jízdy).
Napsal: úte 22.03.2011 17:24
od MattyX
nejjednodušší je sehnat celej bazmekt olejovýho filtru z M3 , rovnou má příruby na olejovej chladič , coz se mirdovi tez bude hodit

cidlo tam napojis , osadis ho na spravnej pin v budikach a hotovec

Napsal: úte 22.03.2011 19:16
od Fildik
Fatal Design píše:Na M3 jde taky od čidla kablík přímo do budíků.
Problém je u NE-M3 s umístěním čidla ... Není ho originál kam dát a pokud použiješ jiné čidlo (třeba na vypouštěcí šroub), budou budíky ukazovat nesmysly, protože jsou kalibrované na ty originál čidla (nehledě na fakt, že na vypoušťáku to bude lehce zkreslené, protože měříš teplotu na spodu vany, kde je to ochlazované protékajícím vzduchem za jízdy).
Ale já mám 3.0i NE-M3, kde kablíky od čidla jdou přímo do jednotky a ne do palubovky, protože tam není z výroby budík. Takže jsem budík koupil a připojil na správný svazek v jednotce a mám vystaráno. Mám motor M54 a netuším, jestli je to stejné i u Mirdy, jen mě napadlo, že by tahle informace mohla pomoct.
Napsal: stř 23.03.2011 09:32
od Fatal Design
Fildik píše:Fatal Design píše:Na M3 jde taky od čidla kablík přímo do budíků.
Problém je u NE-M3 s umístěním čidla ... Není ho originál kam dát a pokud použiješ jiné čidlo (třeba na vypouštěcí šroub), budou budíky ukazovat nesmysly, protože jsou kalibrované na ty originál čidla (nehledě na fakt, že na vypoušťáku to bude lehce zkreslené, protože měříš teplotu na spodu vany, kde je to ochlazované protékajícím vzduchem za jízdy).
Ale já mám 3.0i NE-M3, kde kablíky od čidla jdou přímo do jednotky a ne do palubovky, protože tam není z výroby budík. Takže jsem budík koupil a připojil na správný svazek v jednotce a mám vystaráno. Mám motor M54 a netuším, jestli je to stejné i u Mirdy, jen mě napadlo, že by tahle informace mohla pomoct.
V pořádku. Já jsem odpovídal Mirdovi, který tu otázku položil a ten má jak předpokládám 328 a tam nic takového standartně není ...
Napsal: stř 23.03.2011 11:07
od Mirda328
presne tak jak pises, potrebuju monitorovat olej nejlepe hned pod tockomerem
Napsal: stř 23.03.2011 11:07
od Snejk
no a ja vam pak muzu budiky nakodovat aby misto aktualky ukazovali teplotu oleje jako to dela m5... ale chce si to nekde vymenit stupnici...
Napsal: sob 26.03.2011 19:07
od Mirda328
mam m3 budiky asi neni treba nic kodovad, ukazuji dobre
ted me zajima jeste jedna vec, kdyz bych sehnal ten kus s olejovym filtrem z m3 bude to pasovat na m52?
Napsal: sob 26.03.2011 21:11
od MattyX
kdyz to porovnavam v ETK tak ty priruby sou uplne stejny , dokonce i tesneni na blok pasuje na oba modely , jen M52 ma v tom miste kde S50 zapojeny cidlo tej teploty nejakou olejovou hadici... jen si neuvedomuju od ceho presne vede , ale pokud vse zapojis tak jak to ma S50 nebude to problem

Napsal: ned 27.03.2011 00:50
od Mirda328
MattyX píše:kdyz to porovnavam v ETK tak ty priruby sou uplne stejny , dokonce i tesneni na blok pasuje na oba modely , jen M52 ma v tom miste kde S50 zapojeny cidlo tej teploty nejakou olejovou hadici... jen si neuvedomuju od ceho presne vede , ale pokud vse zapojis tak jak to ma S50 nebude to problem

no jo to vis ono tocit 7500ot je sice krasny ale pro motor m52 dost namahavy, takze ten chladic to bude chtit a rovnou tam zapojim ten budik teploty, jem mi teda fakt stvou ty hydra, chce to fakt chladit, predpokladam ze ten bazmek ma v sobe nakej termostat pro hlidani teploty na 100°C
Napsal: ned 27.03.2011 12:44
od MattyX
jj tak s chladičem se pocita to je jasny

termostat by to uvnitr nejakej mit melo , neustale pres chladic to jit nemuze , to by se poradne ani nezahral , ale kazdopadne S50 ma olejovej chladic vyresenej ponekud nestastne ... ten ych konkrtene pouzil radeji z E34 M5

Napsal: ned 27.03.2011 21:56
od MattyX
jinak pokud tu prirubu budes chtit sehnat tak kamos ma na jednom rozstrelenym bloku , je to z 3.2 ...
Napsal: ned 27.03.2011 22:08
od Mirda328
MattyX píše:jinak pokud tu prirubu budes chtit sehnat tak kamos ma na jednom rozstrelenym bloku , je to z 3.2 ...
cena sz

Napsal: ned 20.05.2012 18:43
od Mirda328
cau chlapi, na motoru m50 mam cidlo M3 a budiky M3 3,0, otazka zni kam do budiku je zapojene cidlo teploty oleje aby zacalo ukazovat, dekuji za odpovedi
Napsal: ned 20.05.2012 21:39
od mequi
Napsal: stř 23.05.2012 12:50
od Mirda328
Hmm to stejne asi bude chtit rozebrat budiky, neporadi nejaky vlastnik M3 kam vede kablik od cidla teploty oleje ?