Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 10.03.2011 09:50
od calif
Zdravim, chystam se zas po dvou letech na stk, opravil sem vse co bylo treba,koupil komplet nove brzdy, nechal udelat ručku, spravil unik vody, seridil svetla,umyl motor zasranej od oleje :)koupil povinou vybavu, ikdyz tu tam snad nikdy videt nechteli.
Ale mam na predku snizeny podvozek, nevim o kolik ale extrem to nejni, a vim ze naposled ten typek pyskoval ze to tam nema co delat, ale byl to fanda bmw, ma krasnou 850i

takze to nechal byt... ted se obavam ze me tam bude pucovat nekdo jiny... takze muzou me vyhodit za sportovni tlumice a pružiny??? netusim jestli to ma nebo melo nekdy nejakou homologaci.... co vy a snizeni na stk??
Napsal: čtv 10.03.2011 10:40
od Francis
Bez problémů. Stavitelný podvozek už lehnul tak na -80 a je nejvýš co to jde, HID xenony v čočkových světlometech, vzadu při brzdění svítí i mlhovky, nezapsané pneu 205/55R16, obsah CO přes limit a přesto jsem prošel napoprvé. Bez motivace zkušebního komisaře dárečkem.
Napsal: čtv 10.03.2011 10:43
od calif
tak to je husty, to by ti asi v pelhrimove neprošlo

))
Napsal: čtv 10.03.2011 11:02
od matiz
O to vetsi bude motivace pro PČR -)))
Napsal: čtv 10.03.2011 11:17
od Francis
Najedu kolem 40k km ročně a s PČR dosud nebyl problém. Pneu má vždy hlubší než předepsanou minimální hloubku desénu, xenony jsou 4300K a za čočkou, výfuck seriový, auto je jednobarevné a lesklé.
Napsal: čtv 10.03.2011 13:17
od ROBi
S PČR jsem se už párkrát potkal na silnicích, ale nikdy jsem s autem problém neměl, ale na STK se jim podvozek 60/40 moc nelíbil. Asi to je zase jak kde... 500 Kč to spravilo.
Napsal: čtv 10.03.2011 13:42
od matiz
I kdyby byly za deseti cockama, tak homologovane nejspis nebudou a to je dost na to aby to policajt kdyz bude chtit resil. To ze nejsou zapsane pneu nebude mit nejspis zadny vliv, ale muze delat problemy pojistovna kdyby se neco prihodilo.
Napsal: čtv 10.03.2011 17:48
od MattyX
no snizenej podvozek by me tez zajimal jak je to se stk oficialni cestou , jelikoz ja to mam slozeny celkem dost , obavam se ze na valce bych tam asi nenajel

to uz by asi neproslo co ?

Napsal: čtv 10.03.2011 18:18
od Kami1
co má homologaci můžeš mít,
co nemá, nesmíš
neměl jsem na STK motorky v světlech a borec to chtěl napsat jako závadu,
tak jsem se s ním hádal, že ty světla jsou pro provoz bez motorků homologovány,
tak ať si to dle typovýho čísla na nich sám najde.
- vykašlal se na to, ale moc bych na takovej přístup nesázel
Napsal: čtv 10.03.2011 18:42
od MattyX
no prave premyslim jak na pruzine zjisti esi ma homologaci ci ne ?

Napsal: pát 11.03.2011 07:50
od calif
a jéje, motorky v svetlech taky nemam

Napsal: pát 11.03.2011 10:45
od mequi
Od sportovního podvozku bys měl mít atest. Jestli ho nemáš, tak je jenom na tom technikovi, jestli tě pustí nebo ne.
Já jsem na minulé STK byl a měl jsem: lamino přední nárazník, lamino prahy- vpravo vepředu zlomený, snížený podvozek, že jsem málem nenajel na válce, tuningové přední i zadní světla, nezapsané 16" alu. Vrátil mě s tím, že přes ty kola se už nepřenese.

Dal jsem tam 15" zimáky a na druhý den v pohodě. Jo a ještě měl kecy, že tam nemám motor dle papírů, protože nějak nemohl najít typ motoru. Motor tam je ten, jak má být, jen asi ten technik chtěl motivaci. Nic nedostal a za 130kč na druhý den byla TK v pohodě.

Napsal: pát 11.03.2011 10:55
od calif
no tak to ceho sem se bal prošlo, ale narazil sem na nejvetsiho vola na ty stk, coz mi potvrdil i jeden jeho kolega, mrdal me tam snad trictvrte hodiny! chlapek pred duchodem, chytrej jak radio a ani neumel najit vin a dálkacem vypnout válce kdyz sem z nich chtel sjet, takze sem se na nich tak minutu povozil.... podvozku si nevsim, pres ty brejle snad ani nemoh, hned jako prvni mi vitezoslavne oznamil ze 205/50/15 nemam v techničáku, jako bych tam mel nejaky 18mnáctky nebo co, takze vázna zavada! dál si pak smlsnul na tuning svetlech, do kterych sem nesehnal nahradni červeny zarovky a ty co sem sehnal vypadaj cervene ale svitej spis ruzove

asi pet minut mi to ukazoval, dále pak nesviti osvetleni značky, coz me prekvapilo protoze o tom sem fakt nevedel, na podvozku sme se par minut venovali jakemusi drzaku kabelu, ktery visel asi tak pul centaku od mista kde ma byt prisroubovany, opet vysvetlovani na pet minut, jediny na co sem se zmoh ze nemam favorita pod kteryho bych si lehnul a dene si ho prohlizel, nasledovala otazka na zamestani,coz sem nepochopil, asi chtel dat najevo ze on, automechanik je neco vic nebo nevim, brzdy, ktery mam mimochodem druhy den novy byly ok, ale zadni brzdi rozdilem dvaceti procent, coz je pry jeste v toleranci, a pak kamen urazu, rucni brzda, kterou sem utah co to šlo! vytah tabulky ktery sem nikde na stk nevidel, nasel si hmotnost a vyslo mu ze brzdi malo, ja ji pouziju tak dvakrat do roka, to samo jako argument neobstalo, takze pane to je nebezpečná závada, zmoh sem se akorat tak na "jak pro koho"... pak svetla, nastesti si nevsim ze motorky naklapeni chybí, na otazku jestli je mam na nule sem rekl samo ze ano

leve svitilo par milimetru vyše, takze mi podal sroubovak at si to sesteluju! v kanalu si jeste nedpustil vyklad o tom jak mi nekde u prevodovky prosakuje olej, ze je to 17let stary auto si asi nevšim..... takže na měsíc, ale necham to propadnout a pak jedu jinam, znamej ma nekde strejdu nebo co, tak snad tam s flaškou rumu, jinak nevim....

ted se jdu uklidnit na pivko, protoze takhle me dlouhou nikdo nenasral svym pristupem!!
Napsal: pát 11.03.2011 10:59
od Francis
Na pivko na desátou hodinu dopolední?
Napsal: pát 11.03.2011 11:03
od calif
jasny, u nas ve vsi ma otevreno od desiti do jedny a pak od peti

a to sem prisel z nocni a jeste sem nespal, a asi ani nebudu jak me nasral, to si myslim ze mam to auto fakt pekny a staram se o nej, nasypal sem do toho desetitisice, ovšem ručka mi dycky prošla, ono by to prošlo celkove, nebyt takohovyho vola, to byste museli videt, mam pocit ze me šikanoval

Napsal: pát 11.03.2011 11:04
od mequi
A jakou vážnou závadu ti napsal do protokolu? Jestli jen ty gumy, tak si pujč od někoho zimáky, nebo ty, co jsou v TP a pak už kontrolují jenom tuhle závadu. A ručku asi nejspíš seštelovat.
Napsal: pát 11.03.2011 11:05
od calif
a jako perličku muzu uvest ze nepoznal letni vzorek od zimniho...
Napsal: pát 11.03.2011 11:05
od mequi
To je netrápí, jestli zima nebo léto. Rozměr je směrodatný.
Napsal: pát 11.03.2011 11:07
od calif
inu ručka uz sestelovat nejde, je utazena nadoraz, napsal vazne : odchylky v provedeni vozidla-to jsou asi ty pneu,osvetleni značky taky vazna zavada, a nebezpečna je mala ucinost parkovaci brzdy,netesnost prevodovky mi blahosklone pri dalsi navsteve odpustil, ale uz tam nepojedu,necham to mesic propadnout a jedu jinam, kola zimni nemam, kdybych je mel tak sem je tam dal, ja v zime nejezdim

a nevim od koho bych si je pripadne pujcil, bawora tu nikdo nema
Napsal: pát 11.03.2011 11:12
od mequi
Když jsem šteloval ručku, tak vždy tam byl ještě prostor ji utáhnout, ale nebylo potřeba. Nezdá se mi, že by byla na max. Samozřejmě neznám tě a nevím jak jsi na tom s technickýma znalostma. Nejsou už pakny nebo kotouče po smrti?