Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 03.03.2011 19:19
od ACDC
Nainstaloval jsem tlakoměr oleje a dost mně překvapilo, jak je nízký. Takový byl naposled u Š110. Studené - 4atm, Teplý 2,2atm Teplý volnoběh 1atm. M52 TU 2,8. 250 000 km, takže "trochu" vylítaný... Tak nějak jsem myslel, že to bude mít víc... M62 3,5 6 atm, volnoběh 2 atm, horký, E28 M20, 330 000 km vždy min 2,5 atm. Asi stará poctivá práce.. Měří také někdo z vás?

Napsal: čtv 03.03.2011 20:55
od MattyX
no muj kamarad meril na nove postavene S50 , tam volnobeh byl na studenym motoru cca 4.5ba, na teplym motoru skoro 4bary na volnobeh... maximalni mazaci tlak od 1500otaček a to je nejakych 5.7 , tam uz te pak nepusti cerpadlo (pretlakova pruzina) pac to je dostatecnej mazaci tlak pro motor a vic to nepotrebuje... S50 ma volenji ulozenou kliku , tzn ze na 2.8 by to melo byt urcite podobny ktera ji ma tesnejsi... tedka sem udelal novy lagry na klice tak jednou premerim aby taky vedel kolik mazu :) :)

znacka tech budiku je jaka ? spousta levnych smejdu meri nepresne !

Napsal: čtv 03.03.2011 21:31
od ACDC
Měřáky jsem ověřoval. Eqqus

Napsal: čtv 03.03.2011 22:09
od Hanz
na italu jsem měl i kolem 0,1 za tepla... takze 1,0 atm je jeste v poho :-)) delam si srandu, kdyby to melo klesat, urcite bych sundal vanu a mrknul na lagry... tam na te jebce byly total KO, pak to mazalo 1,5-2... na Audi V8 byl merak a ten ukazoval skoro porad max tlak (tusim 5), volnobeh 3?