Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 03.03.2011 19:19
od ACDC
Nainstaloval jsem tlakoměr oleje a dost mně překvapilo, jak je nízký. Takový byl naposled u Š110. Studené - 4atm, Teplý 2,2atm Teplý volnoběh 1atm. M52 TU 2,8. 250 000 km, takže "trochu" vylítaný... Tak nějak jsem myslel, že to bude mít víc... M62 3,5 6 atm, volnoběh 2 atm, horký, E28 M20, 330 000 km vždy min 2,5 atm. Asi stará poctivá práce.. Měří také někdo z vás?
Napsal: čtv 03.03.2011 20:55
od MattyX
no muj kamarad meril na nove postavene S50 , tam volnobeh byl na studenym motoru cca 4.5ba, na teplym motoru skoro 4bary na volnobeh... maximalni mazaci tlak od 1500otaček a to je nejakych 5.7 , tam uz te pak nepusti cerpadlo (pretlakova pruzina) pac to je dostatecnej mazaci tlak pro motor a vic to nepotrebuje... S50 ma volenji ulozenou kliku , tzn ze na 2.8 by to melo byt urcite podobny ktera ji ma tesnejsi... tedka sem udelal novy lagry na klice tak jednou premerim aby taky vedel kolik mazu
znacka tech budiku je jaka ? spousta levnych smejdu meri nepresne !
Napsal: čtv 03.03.2011 21:31
od ACDC
Měřáky jsem ověřoval. Eqqus
Napsal: čtv 03.03.2011 22:09
od Hanz
na italu jsem měl i kolem 0,1 za tepla... takze 1,0 atm je jeste v poho

) delam si srandu, kdyby to melo klesat, urcite bych sundal vanu a mrknul na lagry... tam na te jebce byly total KO, pak to mazalo 1,5-2... na Audi V8 byl merak a ten ukazoval skoro porad max tlak (tusim 5), volnobeh 3?