Stránka 1 z 1

Napsal: úte 01.03.2011 15:17
od kourk
když odšroubuju odvznušovací šroubek u m42 a motor je ohřátej.. jde bílý kouř z chladič. když je zašroubovanej dost se okruh tlakuje. Pro jistotu.. Nic jinýho než těsnění pod palicí nebo palice to byt nemůže??

Napsal: úte 01.03.2011 16:42
od 3llf
může,může toho být hodně,třeba ti jen přisává někde vzduch,jako například pod termostatem nebo různě pod těma plastovýma přírubama co tam jsou(teda myslim,že tam jsou) :D a taky to může být ještě třeba prasklí blok atd. :lol:

Napsal: úte 01.03.2011 17:27
od kourk
3llf píše:může,může toho být hodně,třeba ti jen přisává někde vzduch,jako například pod termostatem nebo různě pod těma plastovýma přírubama co tam jsou(teda myslim,že tam jsou) :D a taky to může být ještě třeba prasklí blok atd. :lol:
těžko by to přisávalo vzduch a netekla z toho voda. doufám že to bude těsnění. novou palici by se mi schánet nechtelo. co kdyby byl ruplej válec.. dá se vyměnit?

Napsal: úte 01.03.2011 17:30
od 3llf
a víš určitě,že z toho voda neteče? :D je totiž možný,že ti to teče jen když se to zahřeje a pak ti ta voda pomaličku uniká a třeba na ohřátem motoru hnedka schne :wink: jinak samostatně válec nejde vyměnit,musíš celý motor :wink:

Napsal: úte 01.03.2011 17:42
od kourk
3llf píše:a víš určitě,že z toho voda neteče? :D je totiž možný,že ti to teče jen když se to zahřeje a pak ti ta voda pomaličku uniká a třeba na ohřátem motoru hnedka schne :wink: jinak samostatně válec nejde vyměnit,musíš celý motor :wink:
mizela by mi voda. ta nemizela.. ani když se to tlakovalo.. a to už pozoruju delší dobu. počítám že to bude na 90% těsnění.. spíš by mě zajímalo co všechno koupit nový a vyměnit když to budu mít dole hlavu. rozvody mam delaný tak před 50tis. počítám těsnění.. šrouby do hlavy asi nový. ??

Napsal: úte 01.03.2011 20:07
od 3llf
pokud hlava nebyla ještě sundavaná,tak šrouby nemusíš dávat nové,ještě by nemuseli být tolik natažený :wink: jinak hlavu nech určitě strhnout a natlakovat,koupit nové těsnění pod palici,sání,výfuk,ještě když to budeš nechávat srovnávat,tak se vyndavají i ventily,tak rovnou gufírka na ventily,potom těsnění pod víko a nvm co všechno tam ještě na palici je :wink:

Napsal: ned 06.03.2011 16:38
od roman320
A co tak vodni pumpa? je ok? De ti nakej dym z vyfuku? pribiva olej?

Napsal: ned 06.03.2011 17:03
od kourk
roman320 píše:A co tak vodni pumpa? je ok? De ti nakej dym z vyfuku? pribiva olej?
z výfuku nejde nic. olej nepřibývá.

Napsal: ned 06.03.2011 20:11
od roman320
Tak nez sundas hlavu tak se podivej na tu vodni pumpu, jestli se vrtulka neprotaci na hridelce..

Napsal: ned 06.03.2011 22:09
od kourk
roman320 píše:Tak nez sundas hlavu tak se podivej na tu vodni pumpu, jestli se vrtulka neprotaci na hridelce..
auto se ale vůbec nepřehřívalo.. zahřívá se to tak jak má. během pár minut přesně na střed a tam ručička zustane. i to topí.. takže pumpa podle mě normálně funguje. Ale mrknu na ní.

Napsal: pon 07.03.2011 05:45
od roman320
Tak to je divny ze to aji teplotu drzi.. blbej dotaz, mas dost vody a poradne odvzdusneno?

Napsal: pon 07.03.2011 12:50
od kourk
ted sem to zkoušel po projetí aby se to pořádně ohřálo. za studena to nic nedelalo.. tak sem dolil přesně vodu a pro jistotu odvzdušnil.po projetí jsem otevřel chladič a tam byl tlak jak hovado. I když sem to nechal bezet jen na volnoběh.. tak voda bublala a valila se ven. Tak ted už nemam pochyb o tom že hlava musí dolu.

Napsal: pon 07.03.2011 20:08
od roman320
Tak to je spatny, jestli si to odvzdusnil fakt poradne tak je to asi jasny:(