Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 17.02.2011 22:16
od milius
zdravim vi nekdo na 100% jak se berou strany motoru u V8 V12 atd? jaka je leva a jaka prava strana?
Napsal: čtv 17.02.2011 23:17
od mrJekill
Vždycky se to bralo z pohledu od rozvodů
Napsal: pát 18.02.2011 10:57
od blesk666
L a P je vzdy z pohladu vodica!
Napsal: pát 18.02.2011 11:04
od mrJekill
Jsi si jistý???
Tak mi to z pr..le urči u příčně uloženého motoru,nebo u podélně uloženého motoru vzadu
Bereš pak pohled řidiče při nastupování?Nebo u motoru vzadu,pohled do zrcátka,nebo při otočení hlavy,nebo jak?
Napsal: pát 18.02.2011 11:47
od Hansen
Ve všech návodech je u motoru V12 uváděno válce 1-6 a válce 7-12 a u motoru V8 válce 1-4 a válce 5-8. U V12 jsou válce 1-6 na pravé straně vozidla a válce 7-12 na levé straně vozidla.
Napsal: pát 18.02.2011 12:00
od mrJekill
Třeba na V8 jsou válce 1-4 vpravo od rozvodů,což je zrovna na levé straně vozidla z pohledu řidiče

Napsal: pát 18.02.2011 12:12
od Kami1
z důvodů, který napsal mrJekill, je rozlišování L/P nesmysl,
důležitý je hlavně číslování válců a to je daný z fabriky
pokud ti někdo napsal, že máš něco hledat na L/P straně motoru, tak se ho zeptej, jak to myslí (já bych to bral podle vozidla (z pohledu řidiče za volantem))
mrJekill:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Napsal: pát 18.02.2011 13:07
od Fx
Přesně kvůli tomuhle píšu "řidičova" a "spolujezdcova" strana... Pak je to podle mě nejjasnější
Samozřejmě za předpokladu, že to takhle rozlišit jde.
Napsal: pát 18.02.2011 13:45
od mrJekill
To je nejjasnější v autě,ale co když přijdeš k odstrojené V8 a nevíš v jakým byla autě a jestli byla vepředu,nebo vzadu?
Pak konečně přijde na řadu identifikace dle rozvodů

Napsal: pát 18.02.2011 16:39
od blesk666
mrJekill píše:Jsi si jistý???
Tak mi to z pr..le urči u příčně uloženého motoru,nebo u podélně uloženého motoru vzadu
Bereš pak pohled řidiče při nastupování?Nebo u motoru vzadu,pohled do zrcátka,nebo při otočení hlavy,nebo jak?
neviemn co je na tom nejasne - pokial je motor v aute tak lava strana je vsetko to co je nalavo od pozdlznej osi vozidla a prava je co na strane pravej od tejto osi - Z pohladu sediaceho vodica (otacanie hlavy vodica, otacanie motora... s tym pochoitelne nic nema:-). U vybrateho motora je to ako pises alebo sa orientovat podla cisiel valcov.
Casto totiz aj mechanici aj laici pletu strany lebo sa pozeraju odpredku do motora - to je holy nezmysel - preto som takto odpovedal
Napsal: ned 20.02.2011 14:37
od milius
mrJekill píše:Třeba na V8 jsou válce 1-4 vpravo od rozvodů,což je zrovna na levé straně vozidla z pohledu řidiče

nemuzu souhlasit viz e65 v8 valce 1-4 pred spolujezcem 5-8 pred ridicem

Napsal: ned 20.02.2011 17:35
od mrJekill
Jasně,ale zadání znělo,jak rozlišovat pravou a levou stranu motoru,ne jak počítat pořadí válců
Ale v tomhle máš pravdu
Napsal: ned 20.02.2011 17:59
od Kami1
mrJekille, podívej se prosím tě pořádně na tu stránku, kterou sem ti nahodil výše
Napsal: pon 21.02.2011 10:13
od mrJekill
Vidím.
Svět je naruby
