Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 17.02.2011 00:15
od Mirda328
zdar gangsteri

takze dalsi akce, mam v m52 vodni chladic s pripojenim na chlazeni automaticke prevodovky, napadlo me pripojit tam olej z motoru..... zkousel to nekdo ? myslite ze to vydrzi, prece jenom bude asi teplejsi a mozna o malinko vetsi tlak nez prevodovy olej ale zase ne tak agresivni...

:) usetrilo by mi to dalsi chladic

Napsal: čtv 17.02.2011 00:49
od Kami1
tlak můžeš (musíš) zredukovat

to dostává ten motor tak zabrat, nebo se nudíš?

Napsal: čtv 17.02.2011 01:07
od Mirda328
instaluju kompresor, tohle bude nezbytne, predelavam vsechno a chladic bych stejne instaloval a usetrilo by mi to misto.... fakt je ze nevim kolik tlaci podavaci pumpa automatu.... jak to tocim pres 7 tis uz je ten olej prepalenej jak ve frytaku obcas i driv.....

Napsal: čtv 17.02.2011 01:54
od Kami1
nejjednodušší bude udělat tlakovou zkoušku vzduchem (8-10bar),
řek bych, že to bude v pohodě.

nevím jak to je u toho motoru prakticky řešený a jak to chceš řešit ty,
ale vždycky máš možnost obtokovýho chlazení, ve kterým není žádnej tlak

Napsal: čtv 17.02.2011 15:19
od all
jde to úplně v pohodě. ale lepší řešení je samostatný chladič hned za ledvinky... a zajímalo by mě jak máš pořešený výstup oleje na chlazení...? že by M3 olejový blok?

Napsal: čtv 17.02.2011 17:07
od blesk666
riesil by som to samostatnym oilcoolerom - napr Racimex s vyvodmi na oboch stranach (lepsie ako origo M3 ktory to ma len na jednej strane). dovod - ak potrebuje prevodovka chladenie teraz co este ked bude zatazena podstatne viac po instalaciu kompresoru takze jej chladenie by som uz nezatazoval este privodom dalsieho tepla z mot oleja

Napsal: čtv 17.02.2011 17:50
od sa-tan666
mirda ma manual ne automat