Stránka 1 z 1
Napsal: pát 11.02.2011 15:11
od vasapasa
Jaké jsou vaše zkušenosti s používáním anitradarů?
Případně má-li někdo zkušenost přímo s Beltronics RX65e EURO ?
Uvažuji o jeho koupi (můžete i nabídnout přes SZ)
Vaše zkušenosti jsou vítány.
Napsal: pát 11.02.2011 16:33
od Velvetek
Mám V1, když jsem jí kupoval, byla to nejlepší... Nedávno ho údajně Bell předhonil, ale jak je to teď, to nevím. Jinak já na ni nedám dopustit...
V každém případě koukni sem:
http://www.antiradary.net/forum_diskuse/index.php
Kupoval jsem to od nějakých pražáku, mladí kluci, mám na ně ještě někde kontakt... Byli vstřícní, když jsem volal a jenom se nejprve ptal, tak vždy na vše odpověděli atd...
Napsal: pát 11.02.2011 16:34
od Velvetek
...jinak tohle jsou detektory radarů, né antiradary...
Napsal: pát 11.02.2011 18:02
od pavelk
také doporučuji Valentine one funguje bezvadně
Napsal: pát 11.02.2011 20:59
od Vlasta
U Valentina je problém, že je spousta SW verzí a některý až tak dobře nefungujou
Napsal: pát 11.02.2011 21:10
od Kami1
to je stejnej problém, jako verze belltronix pro us a pro euro,
prostě věc, kterou je potřeba si pohlídat u obou značek (Ka-narrow).
u V1 je pro ČR myslím verze 3.863 (nebo tak nějak, je to hodně dlouho, píšu to z hlavy)
měl jsem V1, a byl jsem s ním naprosto spokojenej,
pak mi ho díky mé neopatrnosti ukradli.
od doby, co si PČR pořídila lasery, ztrácí detektory trošku smysl
Napsal: sob 12.02.2011 12:56
od vasapasa
Kamarád má právě ten beltronix rx65 euro a viděl jsem že fakt hodně dopředu funguje někdy i kolem 800 metrů což je paráda, kdyby měl někdo něco k prodeji tak se ozvěte. Jinak antiradary.net mám vcelku prolezlý ale novej fakt nechci kupovat to je hroznej ranec.
Napsal: sob 12.02.2011 21:15
od jurasis
V1 fatálně selhával při vyšších teplotách, byl toho plnej net... Jinak detekce byla lepší než Bell, trochu častěji falešnej poplach. Jezdil jsem přes měsíc s V1(půjčený) a Bell 945 (vlastní) současně celkem dost...
Mýho Bella mi taky rok a půl zpět ukradli (navíc mě to stálo boční okno). Před tím si na sebe vydělal řekl bych několikrát... Pak jsem už antiradar nekupoval, na jaře 2009 získala PČR skoro 300 nových laserových měřičů, hodně se rozmohlo průměrové měření a Passaty mají ještě jiný kamerový systém, takže detektor mikrovln jsou vyhozené peníze. Pozor, detekce laseru (který je proklamován jako doplněk těchto detektorů) je NULOVÁ, lépe řečeno jen falešné poplachy... Bez aktivní rušičky na laser nelze... A nebo oči na šťopkách...
S panem Pražákem z antiradary.net jsem měl velmi výživný rozhovor o tom, co je možné do auta osadit, ovšem byly to celkem palby... Ale jak se dívám do kontaktů, nějak se ze společnosti vytratil...
A mimochodem, už jen z podstaty měření se policajtům nechce klasickým radarem měřit... Dokáže měřit na max. 100 metrů a ještě jen pod určitým úhlem, zato laser na kilometr zepředu... Klasicky stojí hlídka, měří a rovnou i chytá a pokutuje...
Napsal: sob 12.02.2011 22:41
od Vlasta
Na dálnici je měření laserem dost obtížný, takže tam mimo Passatů pracujou převážně s klasickejma radarama
Napsal: sob 12.02.2011 23:18
od jurasis
Vlasto, viděl jsi poslední dobou na dálnici měřit někoho jiného, než Passaty? Jednak by nebyli vytížení, protože je jednou ředitel dopravni policie pozval na hlavní tahy do Prahy a už byl na koberečku, jako by to byly formule 1, minimálně... A duhak, s mikrovlnou, která měří na max. 100 metrů je to celkem opruz... I když i to jsem zažil. Fotka zezadu na nezpomaleném úseku dálnice 158 km/hod. a přece jsem pokutu zaplatil... Aktivní policajt a já auto na IČO... Zase, bylo to jen pětikilo... A samo body...
A mimochodem, ne jen na dálnici. S laserem se hodně blbě měří třeba za deště, dále je neměřitelné vozidlo, které rychle mění rychlost (třeba prudce brzdí), nehledě na to, že měření je " ruční ", tedy policajt musí zamířit a stisknout spoušť správně... A jiné vychytávky...
Napsal: ned 13.02.2011 07:01
od Vlasta
Na D8 se měží Ramerem dost často, jak na Lovosickým úseku, tak i v oblasti tunelů nad Ústím
Napsal: ned 13.02.2011 10:09
od Dan td
V1 je dobrej, ale v dnešní době pro Evropu dělá už lepší detektory Bell a Escort
Holt V1 je primárně určený pro US trh a právě Bell i Escort to víc "napasovali" pro použití tady.