Stránka 1 z 1
Napsal: ned 09.01.2011 15:47
od Marty_
Chlapi poradte, v opravach aut se moc nevyznam, ale tohle me neskutecne laka..

Z4 sDrive 35i, DCT prevodovka, "09, 9K km, jen trosku pokraple:o)
Motor + skrin v super stavu, odsral to pouze olejovy chladic, auto vrci a je pojizdne.
Jinak by mela byt spatna "jen" karoserie, ale jeden nosnik je ko.
Hlavni co me zajima - lze nejak zjistit / otestovat jestli to je hnute? Zase kdyby bylo tak by nesla sklapet strecha, ne? Ktera frci normalne.. Udajne to nebyla velka rana (ale zase celni pytle jsou venku), panovi se to splasilo na mokru na krizovatce.. V BMW mu rekli opravu 900K tak to napsali na totalku a prodalo se to v drazbe.
Hlavni dotaz - jestli to koupim a bude to hnute (coz asi pred koupi nezjistim) - pujde to narovnat? Preci jen je to kabrio - nejsou tam s tim nejake problemy?
Diky za odpovedi / poznatky, fakt v tomhle nejedu, auto jsem videl, jenze ja poznam pendrek, zitra se tam teprve chystam s mechanikem, ale stejne se radsi zeptam i tady - cim vic infa tim lip:)

Napsal: ned 09.01.2011 15:47
od Marty_
Karosarske dily, chladic i volant s pytlem muzu mit vse zanovni relativne za rozumne, jen nevim co s pytlem spolujezdce a hlavne s tim nosnikem? + kdyz tam narvu treba ty airbagy, volant, lampu z jineho auta - predpokladam ze to bude chtit nejako dopgrogramovat / domazat chyby etc..? Ale to by asi vyresila jedna navsteva v bmw po doskladani auta?
Par fotek zdes
http://img218.imageshack.us/gal.php?g=a44107.jpg
Napsal: ned 09.01.2011 16:07
od Kami1
opravit to půjde,
ale otázka je za kolik a to ti tu nikdo neřekne, záleží na rozsahu poškození.
na pohled to špatně nevypadá, ale při opravě se můžou objevit věci, který hned neodhalíš.
zkrátka musíš mít dobrej servis a počítat s problémama
Napsal: ned 09.01.2011 16:52
od mrJekill
Tohle,že deklarovali jako totálku????
Už jsem viděl spoustu aut označených jako lehce ťuklé,které na to byli o hodně hůř.
I kdyby to bylo hnutý,nebude to nic hroznýho a stolice to srovná bez problému.Dřív se rovnali auta heverama bez laserových kontrol a taky to šlo.
Napsal: ned 09.01.2011 17:01
od surfis
V origo servisu je to oprava za půl míle... minimálně. Může být chycený řízení, jestli to šlo i do kola. V BMW se s tím moc neserou. Pak by šla i nápravnice, koplet uložení kola s tlumičem, kolo, pneu apod. Tam mění i díly který by se nemuseli měnit. Ale podle mě je to mimo origo servis oprava za min 200K. Zajel bych s tím na geo a budeš vědět víc

Napsal: ned 09.01.2011 17:44
od Marty_
V BMW spocitali opravu na 900K..
Ja to odhadoval na 150K (muzu mit komplet cely cumak i s chladicema a volantem s pytlem za 50), kdyz by se oprava vesla do 200 tak je to porad spica..
Tak myslite ze kdyby bylo nejhur tak srovnat to pujde? A ten pytel spolujezdce? Jak se tohle spravuje - musi se menit cela palubka?
Napsal: ned 09.01.2011 22:38
od sa-tan666
no nevypada to zas tak zle ale pokud by bylo mozny tak stim zajet na nejakou solidni geometri jestli je v se v norme hlavne odklony a zaklony ty jsou dany kastly a nedaj se serizovat
hlavne si vem sebou mechanika a pripadne hned karosare kterej ti to bude delat
jinak ten pytel spolujezdce to je na vymenu palubky
Napsal: pon 10.01.2011 16:33
od Marty_
Tak nevim, nazivo to vypada vic nasracku nez na fotkach:( mechanik ma cas az ve ctvrtek tak jsem byl juknout sam a moc se mi to nelibilo teda.. Ale je fakt ze o tom vim pendrek, treba to bude brnkacka, ale motor ven musi udajne urcite..
http://img513.imageshack.us/gal.php?g=img3909k.jpg
Napsal: pon 10.01.2011 19:06
od sa-tan666
no tak tyhle fotky jsou lepsi rana sla i ma kolo takze kolo tlumic tehlice ramena mozma i napravnice a jeste ta divna mezera na strese no nevym jak se nato pohybujou tyhle dily ale mastrel jen techto dilu tak 40-50tkc + dalsiX drobnosti ktery budes muset koupit origo prace lak takze mozna budes na spodni hranici co se da z4 koupit pokud bys to spravoval sam tak asi jo ale pokud ti to nekdo bude spravovat tak bych do toho asi nesel ale pokud mas nekde Z a ty dily budou za kilo tak jo
ps ale porad to bude bourany auto

Napsal: pon 10.01.2011 19:12
od mrJekill
Furt mi nejde do hlavy,kolik museli kde namazat,aby z toho udělali pro pojišťovnu totálku.Vždyť ani jedno sklo neprasklo.Takovýhle ,,totálky´´zpravují poláci rovnou na parkovišti před vrakáčem.
Bacha taky na přihlašování,když už to jednou má úřední punc totálky!!!
Napsal: pon 10.01.2011 20:25
od Kami1
totálka je snad, když cena opravy přesahuje reálnou hodnotu auta (dle tabulek),
tak proč by měl být problém s přehlášením?
(v BMW mu odhadli cenu opravy na 900, tak se to dá pochopit)
Napsal: pon 10.01.2011 22:32
od pragdejf
ja teda vidim praskly sklo a dole snad i urvany jedno rameno (presnejc je na dve pulky). vidim dobre? v tomhle stavu (pokud dobre vidim) to ani nema smysl tahat na geometrii. a nesedici strecha? nechci bejt pesimista, ale u roadsteru je to fakt totalka, ma to cenu tak na dily, protoze zkroucenej roadster uz nikdy nebude poradne fungovat.
zase na druhou stranu se da geomerie presne sestelovat tou příplatkovou kurtou, kera drzi predni kolo, aby neupadlo.
hezkej sen, ale ceka te smutny probuzeni.
Napsal: pon 10.01.2011 22:41
od KeyJey
Nevim jak tohle, ale třeba kabria od Mazdy a Hondy maj takovym způsobem vyztužený kastle, že jakmile se to někam pleskneš tak se ti uvnitř ty deformační zóny zmuchlaj tak, že to buď už v životě nedáš dohromady, nebo dáš, ale znovu bych v tom radši neboural. Jestli má tohle i bmw a tomuhle nesedí střecha, tak je to fakt totálka...
Napsal: pon 10.01.2011 23:36
od Marty_
Ano, i celni sklo je praskly (jak je to mozne?), napravnici by to urcite htelo taky novou + samo jeste dalsi 'drobnosti' na naprave.. Prave ta strecha nevim, ta spara vypada divne, ale jinak strecha facha super a hlavne dovnitr nikam netece, ani kilem strechy ani naznak vlhkosti..
Fakt nevim, jako jsem z toho trosku zklamanej jak to vypada real, ale dily problem nejsou a spravit se da vsechno ze:) mechanik me vcelku podporuje a klidne se do toho vrhne..
Dalsi vec je to vinko na uchyceni blatniku ktere by se muselo vymenit..
Je pruser ze tohle neni focus 1.6, je to (vyhledove:) 400hp auto ktere jezdi 300..
Napsal: úte 11.01.2011 00:14
od Marek-is
to že je to udané jako totálka se vůbec nedivím,protože i tak ta oprava bude ranec...dělal jsem Z 4 loni a hlavní problém byly díly včetně palubky...pokud máš vše podstatné včetně palubky a i toho horního nosníku tak do toho jdi pokud je hoooodně dobrá nákupka....opravit to určitě půjde.
Napsal: úte 11.01.2011 12:45
od pragdejf
pak dej vedet, jak si s tim dopad, horim zvedavosti.
jinak jako nejlepsi vyuziti tohohle "předmětu" vidim v prekopani toho motoru i s prevodovkou do nakyho hroznyho nesmyslu, treba do E36 a dovadeni na okruhu, dokud se to nerozpadne.
Napsal: úte 11.01.2011 14:01
od Hanz
a to se za pul mega vyplati

Napsal: stř 12.01.2011 11:11
od Jamall
V ČR není nic neopravitelné, pokud máš díly a mechanika co si chce projít božskou onanií za "pár kaček" nebál bych se toho...každopádně je tam mraky práce a hodně dílů na výměnu....už jenom pitomí plast na motoru něco stojí