Stránka 1 z 2
Napsal: úte 28.12.2010 13:42
od E65DRIVER
Zdravim 23.12 jsem měl dopravní nehodu-- najela do mě dodávka ( nedání přednosti) -- nejsem viník DN. Chci se zeptat jak to řešit když plnění pujde z povinného ručení viníka ( generali) mám auto r.2002 , tak nevím jestli rozpočet a nebo servis. Na pojišťovně jsem to s viníkem ohlásil.. Volala se policie a viník dostal pokutu 1000kč ( z toho jsem měl největší radost)
Na E65 poškozené světlo ( vylomené z držáků a odřené, Blatník KO, a nárazník KO.
JAk to řešit..
Děkuju
Napsal: úte 28.12.2010 14:34
od Kami1
šel bych na rozpočet, když půjdeš na servis, budeš platit ze svýho amortizaci.
pokud máš v nějakým servisu známýho, můžeš to řešit přes ten servis...
ten viník dělal problémy, že se volala PČR?
Napsal: úte 28.12.2010 14:49
od E65DRIVER
Jasně v životě jsem neviděl většího zmr... kroutil se tam jak had přitom přejel bez znamení do druhýho pruhu přes plnou čáru, ale vedle něj jsem stál bohužel já

A on, že jsem jel jak prase atd atd. přitom jsem stál na místě. Byla to pěkná hádka, tak nakonec jsem nevydžel a volal policajty

Pak dostal pán 1000kč pokutu a byl konec hádání ..
Můžu doložit fakturou, že mám nový světla ( jsou starý 10 měsíců) jedno je KO. Tak snad mi to aspon zaplatí.. Uvidim jak to bude s blatníkem a nárazníkem ( kolik daji) Asi pujdu na rozpočet ..
Napsal: pon 10.01.2011 17:03
od E65DRIVER
Tak já popíšu průběh celé akce. Nehoda se stala 23.12.2010 ten den nahlášena, určen viník policií atd. Počkal jsem na pondělí po vánocích ( pani na infolince mi řekla, že nejpozději do 2 dnů mě bude kontaktovat likvidátor) V pondělí zamožřejmě nikdo nezavolal ani úterý ani středa

Ve čtvrtek už mě to docela štvalo a volám na infolinku- pán mi tam řekl, že to nějak popožene a dal mi tel, na likvidátora co to řeší pro kraj Vysočina. Tomu jsem zavolal a ten mi řekl, že ted nemá čas a dal mi číslo na nějakého dalšího borce co to řeší přímo pro jejich pojišŤovnu v našem městě. Ten zase at mu to dovezu k nim na pobočku, že to vyfotí a uděláme to ..

Tak jsem taky udělal vše se sepsalo a doložil jsem mu vše co chtěl ( velký TP atd. dohodl jsem se s nim na rozpočtu) Potom jsem to nechal být protože byl silvestr atd. Dnes 10.1.2011 volám na infolinku a ptám se pani jak to budou řešit.. Pani byla protivná jak pr.... a řekla mi že vůbec neví a nemá o tom žádné informace.Pak prej, že jsem jim nedoložil všechny doklady, který potřebujou ( fotokopii řidičského průkazu v době nehody) to jsem se zasmál

Pani mě pak řekla at si zavolám likvidátorovi a že o tom nic neví ( dobrej servis pro klienty)

Tomu jsem volal a on: fotka je k ničemu, když to šetřila PČR. A nakonec mi řekl, že to dneska ukunčili a posílaji mi peníze. To jsou moje zkušenosti s pojišťovnou GENERALI ( nepojistil bych si u nich ani horský kolo) Proti tomu zkušenost s kooperativou uplně o něčem jinym peníze do 8 dnů na účtě po nehodě a uplně jinej servis. Tak bacha na Generali.
sory, že jsem se tak rozepsal

Napsal: pon 10.01.2011 20:38
od Kami1
že ses rozepsal, je pro nás ostatní dobře....
pokud jsou s pojišťovnou problémy, tak s něma taky začít vymrdávat -
půjčit si náhradní vozidlo nebo se s půjčovnou aut domluvit...
najmout si advokáta na náklady té pojišťovny
žádat o náhradu ušlého zisku (jen za určitých podmínek)
hlavně ať ti ta částka pokryje náklady na opravu
Napsal: úte 11.01.2011 00:18
od Marek-is
podle mě jsi neudělal dobře že to máš rozpočtem,zrovna u této pojištovny....kolik ti to načetly?
Napsal: úte 11.01.2011 02:22
od Slavisimo
aby ti neposlali 15tis

to by bylo usmevny..
Napsal: úte 11.01.2011 16:45
od E65DRIVER
No když bych to dal do servisu, tak bych měl amortizaci dílů ze svého. Servis by to natáhl a já bych ještě doplácel a to nechci

Napsal: úte 11.01.2011 16:57
od E65DRIVER
A ted jsem si navíc udělal to pojištění na 100pro a už nikdy s cizí pojištovnou jednat nebudu

Rada pro ostatní, kterým se stane to sámé : nadávat, buzerovat atd atd. prostě jim nedat pokoj. Včera jsem mluvil s kamarádem a ten čekal na plnění od generali 3 měsíce ( z pov ručení)

Napsal: úte 11.01.2011 21:12
od surfis
Advokáta ti žádná pojišťovna nezaplatí, to je milná informace. Pokud máš doklad přímo z BMW, že jsou světla nová, pak není problém. U faktury z jiné firmy (Kelly, Elit a jakékoliv jiné kromě BMW) ti budou počítat cenu replik. Pokud servis napálí fakturu, tak pojišťovna není blbá a nezaplatí např. hodiny práce navíc. Jsou na to programy (Audatex), kde jsou normohodiny plus tolerance daná výrobcem. Defacto je to program, který používají soudní znalci. Tím, že fakturu napálíš akorát daného likvidátora naštveš a bude se snažit ti dát co nejmíň. Vím jak to chodí, slyším to každý den v práci. Pojišťovna radši zaplatí xy znalců, aby to měla podložené a půjde s tebou k soudu, když uvidí, že je to levá. Za posledních pár let se to velmi sleduje!
Nech si to udělat rozpočtem, oprav auto někde v servisu mimo BMW. Škodnej na tom nebudeš
PS: co není nafoceno, není zaplaceno...
Napsal: stř 12.01.2011 01:53
od Kami1
surfis:
s tím advokátem je to informace z druhý ruky,
ale kámoš si jednoho takovýho najal a ten se ujal řešení jeho případu s tím,
že mu vyjednal maximální "výhody"(plnění dané zákonem) ze strany pojišťovny, aniž by po něm cokoliv za tuto službu chtěl
a dopředu deklaroval, že bude "placen" tou pojišťovnou
Pokud máš doklad přímo z BMW, že jsou světla nová, pak není problém. U faktury z jiné firmy (Kelly, Elit a jakékoliv jiné kromě BMW) ti budou počítat cenu replik.
nevím jestli jsem to pochopil správně -
když mě viník zničí (ne)origo světlo v hodnotě 20.000,- a já tam nechám dát v rámci opravy
1. světlo z elitu za 3.000,- budou mi proplaceny 3.000,-?
2. světlo z BMW za 30.000,- bude mi proplaceno 30.000,-?
3. ad.1 bude mi proplaceno 20.000,-?
4. ad.2 bude mi proplaceno 20.000,-?
Napsal: stř 12.01.2011 10:16
od surfis
Všechno se dá zjistit po telefonu co kolik stojí i u jiných dodavatelů. Doložíš fakturu, tam je typ a výrobce světla, nebo katlogové číslo. Podle toho lze snadno zjistit, jestli se jedná o falešnou fakturu, nebo pravou. Pokud je podezření na falešnou, tak se to postupuje finančáku. Vím minimálně o 6 pojišťovnách, který to tak dělaj.
S právníkem. Nejspíš měl DAS pojištění právní pomoci. Ale to stejně neplatí pojišťovna.
Napsal: stř 12.01.2011 10:33
od E65DRIVER
Tak ted mi přišel dopis od pojištovny a platí mi 50tis. bez nějakejch drobnejch. Jsem docela spokojenej. Fakturu jsem neměl od BMW, ale od internetovýho obchodu a celou ji oznali cca 28 600kč za zničený světlo ( bylo kupovaný před 11 měsíci). Ted už jen sehnat blatník ( asi 5T) a nárazník ( 4t na aukru) a jde se do lakovny. Škodnej na tom sice nebudu, ale mám bouraný auto už

Napsal: stř 12.01.2011 10:39
od RuDoSh
E65DRIVER píše:A ted jsem si navíc udělal to pojištění na 100pro a už nikdy s cizí pojištovnou jednat nebudu

To mam taky, jen by me zajimalo jak to funguje v praxi

udajne plati 100% skody v jejich smluvnich servisech.... aby to nebyli nejaci mantaci....
Napsal: stř 12.01.2011 10:50
od E65DRIVER
Fakt? jen v smluvních servisech? To mě pojištovák tvrdil, že si to můžu dát do BMW..

Napsal: stř 12.01.2011 11:19
od RuDoSh
E65DRIVER píše:Fakt? jen v smluvních servisech? To mě pojištovák tvrdil, že si to můžu dát do BMW..

to ti asi kecal, me rekli ze BMW rozhodne ne. Ale i tak je to dobra nabidka za ty prachy....
Napsal: stř 12.01.2011 11:19
od surfis
Do BMW si to dej a budeš platit 50% z ceny dílů. To se prohneš...
Na 100 pro je novinka. Funguje to tak, že pojišťovna udělá předpočet ceny opravy (obdoba rozpočtu a v tom započítaná amortizace), to pošle smluvnímu servisu a ten vozidlo opraví do této částky. Jak říkám já, když si někdo nechá udělat rozpočet, nikdy neprodělá. Když někdo nadává, že dostal málo, tak je jen vychcanej a chce pojišťovnu podojit...

Napsal: stř 12.01.2011 11:48
od E65DRIVER
joo však jasný já jsem spokojenej. Nečekal jsem, že to nějak superově zaplatí, ale těch 50 mi přijde fér. Jenže u toho na 100 pro už to rozpočtem řešit nejde. To potom budu muset dát E65 do servisu kde dělaji felicie

Napsal: stř 12.01.2011 13:18
od RuDoSh
z toho mam taky strach (kor u e31, s e39 by nemel byt problem).... snad to nebudu muset vyuzit

Napsal: stř 12.01.2011 13:23
od surfis
Zase z nich nedělejte nějaký lepiče. Na to aby se stal servis smluvním musí splňovat určitý kritéria a vůbec nejsou jednoduchý. Neřeknu nic konkrétního, ale prý projde jeden z padesáti a to se ještě rozmejšleji. Zájem servisů se stát smluvní je obrovský. Hlavní požadavky jsou vlastní lakovna a karosárna. Navíc těch servisů je už celkem dost, takže je z čeho vybírat a sám se rozhodnout

Vysloveně nikdo ti nenakáže do kterého auto máš dát
