Stránka 1 z 1

Napsal: úte 21.12.2010 07:21
od motokarista
Zdravim,

mam takovy technicky dotaz,ma nekdo skusenosti s nejakou firmou,ktera vyrabi bezpecnostni ramy do aut (klece)? Popripade jestli se nevali nekomu doma :D E36 limuzina Dekuji

Napsal: úte 21.12.2010 09:01
od LiborM
Ahoj
Měl jsem rám od firmy Weichers-sport, dělají profi rámy. Měl jsem šroubovací v autě,ale nakonec kvůli policajtům a hlavně pojištovně jsem ho raději prodal. Tady je link: http://www.wiechers-sport.de/

Napsal: úte 21.12.2010 10:02
od Fatal Design
Zeptej se na drift foru (http://www.drift-forum.cz) tam bude více lidí s rámečky :)

Napsal: úte 21.12.2010 23:37
od motokarista
Policajti po tom az tak moc jdou? Beru to spis jako bezpecnostni prvek nez neco co by mohlo ublizit,nevidim na tom nic spatneho :D Diky za info :D

Napsal: úte 21.12.2010 23:44
od MattyX
dovedes si predstavit jak by tvoje hlava vypadala kdyz by jsi sel na budku bez helmy a 4 bodaku ?:D :lol:

Napsal: úte 21.12.2010 23:48
od blesk666
uz s ato tu viac krat rozoberalo - za prve nemas to v TP, za druhe pre teba je to bezpecnejsie ale pre ine auta nie. Ak by si to dovizeol aj s autom a zapisane v TP a ustriehol by si si aby ti to nezabudli zapisat aj pri prihlaseni v pohode poloramy su v GER pomerne bezne aj v autach ktore ich namaju od vyroby (ako Porschce GT3 RS alebo Renult Megan R26R). Poznam na SK minimalne jeden Golf G60 so zapisanym poloramom ktory to mal v TP pri dovoze z GER a zapisali mu ho aj na SK

Napsal: stř 22.12.2010 18:39
od motokarista
Tak to je samozrejmosti byt pripasany,to same jako kdyz se nepripasas v aute s airbagem. Samozrejme jsem myslel poloram od pulky dozadu,ty cele jsou vhodne jen na zavody,to bych nechtel. U nas to nejde nijak zapsat do TP i kdyz je homologovany?

Napsal: čtv 23.12.2010 01:40
od LiborM
Otázka je co myslíš homologovaný? Ono to je samozřejmě homologované je, ale JEN pro SPORTOVNÍ učely,ne pro běžný provoz. Mám velmi dobrého kamaráda přímo na magistrátu na přepážce a řekl mi, že se pod to nikdo nepodepíše aby to tam zapsal, nikdy nevíš co se kdy třeba při havárce stane...ty se zabiješ a tvoji pozůstalí se budou hodně zajímat,jak se to stalo a nakonec se zjistí,že ten rám co tam je tam nemá co dělat a ten kdo to tam zapsal bude mít nemalé problémy. Řešil jsem to i borcem co závodí vrchy a ani v treningovém autě to nemohl mít. Muselo by to být od výroby.jako má Porsche GT3. Já měl taky polorám,ale šel pryč.

Napsal: pát 24.12.2010 20:07
od motokarista
Asi mate pravdu,u nas to tezko nekdo zapise,nejsme v nemecku. Ale podle me jepoloram dobra vec si myslim a rozhodne to prida na bezpecnosti

Napsal: pát 24.12.2010 20:40
od LiborM
motokarista píše:Asi mate pravdu,u nas to tezko nekdo zapise,nejsme v nemecku. Ale podle me jepoloram dobra vec si myslim a rozhodne to prida na bezpecnosti
No ani nemluv, já to oplakal,že sem ho dal pryč.....

Napsal: sob 25.12.2010 10:18
od Paavo
ja o tom uvazoval tez,a to dokonce o celoramu i s "ikskama" ve dverich......Je to dost na pytel, ze tam nikdo neda stempla.Prece jen mit zajistenou bezpecnost za cenu snizeni komfortu neni od veci.Kdyz se kouknete jak dopadla M3 na Nurburgringu s ramem v 200+Km/h ......... jednoznacne klec do auta.

Napsal: sob 25.12.2010 11:35
od LiborM
Já bych to tam i naprase nechal,ale protože mám na autě havarijní pojistku a v případě nehody by mě řekli,že to tam nemá co dělat a smolík,nic bych nedostal....

Napsal: sob 25.12.2010 11:51
od Kami1
všechno jde udělat, akorát to schválení může být nakonec dražší než ten rám

Napsal: sob 25.12.2010 15:38
od blesk666
Paavo píše:ja o tom uvazoval tez,a to dokonce o celoramu i s "ikskama" ve dverich......Je to dost na pytel, ze tam nikdo neda stempla.Prece jen mit zajistenou bezpecnost za cenu snizeni komfortu neni od veci.Kdyz se kouknete jak dopadla M3 na Nurburgringu s ramem v 200+Km/h ......... jednoznacne klec do auta.
povedal by som to asi tak - s autom ktore je aj do premavky by som ja osobne tym ze musi byt bez ramu nejazdil uz zavodne alebo nejak zostra kopce a ani okruh ako je Nurburing. Zostava teda siroky okruh s velkymi bezpecnostnymi vybehovymi zonami (ako napr. SK Ring) alebo potom mat druhe (tretie) auto ktore sa bude tahat na podvale len na takyto ucel s plnohodnotnym ramom, skrupinami a 6bodmi. O tom som presvedceny