Stránka 1 z 1

Napsal: pát 17.12.2010 23:57
od Mirda328
Zdar chlapi,

jelikoz bojuju s mistem mam par dotazu,

co je toto? odvetravani nadrze?da se toho nejak sikovne zbavit ?jde mi o tu banku...?
pak jak to souvisi s timto? ajak to cele funguje a bude to fachcit bez toho cidla nebo co to je?
je tam zapojena naka elektrika...

http://static.bmwfans.info/images/epc/MTE5MzNfcA==.png

Napsal: sob 18.12.2010 00:47
od Brátn
je to EVAP ventil, ve zkratce přisává vzduch z nádrže přes uhlíkový filtr a připouští ho do sání, nech to tak, protože tím zvýšíš spotřebu a pokud to blbě utesníš tak si v podstatě uděláš díru do sání

Napsal: sob 18.12.2010 01:39
od paveld
Já jednu dobu bez tohohle jezdil, měl jsem ucpanou tu díru v sání a i trubičku do nádrže a je to na dvě věci - jednak nevím na kolik to ovlivní chod motoru, ten totiž počítá s tím, že občas přepustí vzduch z nádrže do sání a druhá věc je ta, že nádrž nemá kudy nasávat vzduch a vytváří se tam podtlak. Je to zvlášť znát v létě, kdy díky tomu podtlaku někdy bylo co dělat sundat víčko nádrže :-). Když byl hodně velkej podtlak v nádrži, tak to bylo znát i při jízdě, že čerpadlo nezvládalo tolik krmit benzinem nebo spíš asi nasávalo i vzduch a motor vynechával.

Napsal: sob 18.12.2010 01:46
od Mirda328
pohoda.....uz jemi to jasny

Napsal: sob 18.12.2010 03:37
od Francis
Je to ekozmrdí bazmek ;-) Pokud řádně utěsníš díru do sání a necháš volný průchod vzduchu do nádrže bude vše fungovat tak jak má, jen když necháš auto někde stát bude nádrž "dýchat" do atmosféry a mohly by být cítit benzínové páry.

Napsal: sob 18.12.2010 04:39
od Mirda328
Francis píše:Je to ekozmrdí bazmek ;-) Pokud řádně utěsníš díru do sání a necháš volný průchod vzduchu do nádrže bude vše fungovat tak jak má, jen když necháš auto někde stát bude nádrž "dýchat" do atmosféry a mohly by být cítit benzínové páry.
no potrebuju se zbavit toho uhli :) a tohoto taky takze to sani jen vysava ty stacky z nadrze a ta cast jak je konektor tak to je nakej ventil co si koriguje tlak

Napsal: sob 18.12.2010 04:43
od Francis
Nádobku s uhlím zahoď.
Na hadičku vedoucí k nádrži navlékni kousek molitanu nebo nějaký filtřík, aby to nepřisávalo do nádrže bordel.
Díru do sání ucpi.
Ventil nech na kabelech - je možné, že by jeho absenci ECU motoru motoru vyhodnotila jako chybu.

Napsal: sob 18.12.2010 11:24
od Mirda328
Francis píše:Nádobku s uhlím zahoď.
Na hadičku vedoucí k nádrži navlékni kousek molitanu nebo nějaký filtřík, aby to nepřisávalo do nádrže bordel.
Díru do sání ucpi.
Ventil nech na kabelech - je možné, že by jeho absenci ECU motoru motoru vyhodnotila jako chybu.
tomu rikam rada nad zlato!

Napsal: sob 18.12.2010 13:36
od paveld
Francis píše:Je to ekozmrdí bazmek ;-) Pokud řádně utěsníš díru do sání a necháš volný průchod vzduchu do nádrže bude vše fungovat tak jak má, jen když necháš auto někde stát bude nádrž "dýchat" do atmosféry a mohly by být cítit benzínové páry.
Ten benzin smrdí v létě dost, pokud se nechá ta trubička volná. Molitan mě nenapadl... třeba to bude fungovat.

Napsal: sob 18.12.2010 14:23
od Francis
Auta která jsem kdysi vlastnil (Škoda 440 Spartak, Fiat 600D, Fiat 125S) tuhle ekozmrdí vychytávku neměla a dalo se s nimi jezdit :-D

Napsal: sob 18.12.2010 15:47
od Mirda328
Francis píše:Auta která jsem kdysi vlastnil (Škoda 440 Spartak, Fiat 600D, Fiat 125S) tuhle ekozmrdí vychytávku neměla a dalo se s nimi jezdit :-D
to jsou podezrela auta :)(Škoda 440 Spartak, Fiat 600D, Fiat 125S)

no ja to upravuju uplne cely tak me zajimalo zda se to da vyhodit aby se nepos nadz nebo tak.... kazdej mm dobrej

:lol: