Stránka 1 z 1
Napsal: pát 17.12.2010 23:57
od Mirda328
Zdar chlapi,
jelikoz bojuju s mistem mam par dotazu,
co je toto? odvetravani nadrze?da se toho nejak sikovne zbavit ?jde mi o tu banku...?
pak jak to souvisi s timto? ajak to cele funguje a bude to fachcit bez toho cidla nebo co to je?
je tam zapojena naka elektrika...
http://static.bmwfans.info/images/epc/MTE5MzNfcA==.png
Napsal: sob 18.12.2010 00:47
od Brátn
je to EVAP ventil, ve zkratce přisává vzduch z nádrže přes uhlíkový filtr a připouští ho do sání, nech to tak, protože tím zvýšíš spotřebu a pokud to blbě utesníš tak si v podstatě uděláš díru do sání
Napsal: sob 18.12.2010 01:39
od paveld
Já jednu dobu bez tohohle jezdil, měl jsem ucpanou tu díru v sání a i trubičku do nádrže a je to na dvě věci - jednak nevím na kolik to ovlivní chod motoru, ten totiž počítá s tím, že občas přepustí vzduch z nádrže do sání a druhá věc je ta, že nádrž nemá kudy nasávat vzduch a vytváří se tam podtlak. Je to zvlášť znát v létě, kdy díky tomu podtlaku někdy bylo co dělat sundat víčko nádrže

. Když byl hodně velkej podtlak v nádrži, tak to bylo znát i při jízdě, že čerpadlo nezvládalo tolik krmit benzinem nebo spíš asi nasávalo i vzduch a motor vynechával.
Napsal: sob 18.12.2010 01:46
od Mirda328
pohoda.....uz jemi to jasny
Napsal: sob 18.12.2010 03:37
od Francis
Je to ekozmrdí bazmek

Pokud řádně utěsníš díru do sání a necháš volný průchod vzduchu do nádrže bude vše fungovat tak jak má, jen když necháš auto někde stát bude nádrž "dýchat" do atmosféry a mohly by být cítit benzínové páry.
Napsal: sob 18.12.2010 04:39
od Mirda328
Francis píše:Je to ekozmrdí bazmek

Pokud řádně utěsníš díru do sání a necháš volný průchod vzduchu do nádrže bude vše fungovat tak jak má, jen když necháš auto někde stát bude nádrž "dýchat" do atmosféry a mohly by být cítit benzínové páry.
no potrebuju se zbavit toho uhli

a tohoto taky takze to sani jen vysava ty stacky z nadrze a ta cast jak je konektor tak to je nakej ventil co si koriguje tlak
Napsal: sob 18.12.2010 04:43
od Francis
Nádobku s uhlím zahoď.
Na hadičku vedoucí k nádrži navlékni kousek molitanu nebo nějaký filtřík, aby to nepřisávalo do nádrže bordel.
Díru do sání ucpi.
Ventil nech na kabelech - je možné, že by jeho absenci ECU motoru motoru vyhodnotila jako chybu.
Napsal: sob 18.12.2010 11:24
od Mirda328
Francis píše:Nádobku s uhlím zahoď.
Na hadičku vedoucí k nádrži navlékni kousek molitanu nebo nějaký filtřík, aby to nepřisávalo do nádrže bordel.
Díru do sání ucpi.
Ventil nech na kabelech - je možné, že by jeho absenci ECU motoru motoru vyhodnotila jako chybu.
tomu rikam rada nad zlato!
Napsal: sob 18.12.2010 13:36
od paveld
Francis píše:Je to ekozmrdí bazmek

Pokud řádně utěsníš díru do sání a necháš volný průchod vzduchu do nádrže bude vše fungovat tak jak má, jen když necháš auto někde stát bude nádrž "dýchat" do atmosféry a mohly by být cítit benzínové páry.
Ten benzin smrdí v létě dost, pokud se nechá ta trubička volná. Molitan mě nenapadl... třeba to bude fungovat.
Napsal: sob 18.12.2010 14:23
od Francis
Auta která jsem kdysi vlastnil (Škoda 440 Spartak, Fiat 600D, Fiat 125S) tuhle ekozmrdí vychytávku neměla a dalo se s nimi jezdit

Napsal: sob 18.12.2010 15:47
od Mirda328
Francis píše:Auta která jsem kdysi vlastnil (Škoda 440 Spartak, Fiat 600D, Fiat 125S) tuhle ekozmrdí vychytávku neměla a dalo se s nimi jezdit

to jsou podezrela auta

(Škoda 440 Spartak, Fiat 600D, Fiat 125S)
no ja to upravuju uplne cely tak me zajimalo zda se to da vyhodit aby se nepos nadz nebo tak.... kazdej mm dobrej
