Stránka 1 z 2
Napsal: pon 13.12.2010 12:34
od Mirda328
Zdar,
panove delalo se nekdy nejake hlinikove sani vyjma M3 co by pasovalo na m50/52 motor nebo neco co by slo varit kratit natahovat ten plast asi nepujde bych rekl varit nicim aby to za neco stalo pevnosti.......
Napsal: pon 13.12.2010 16:08
od blesk666
co s tym chces urobit?
robi sa napr. BMC CDA alebo Sprintfilter KD1R kde mas karbon airbox na ktory mozes nasadit hadiscu ktoru napojis na chladny vzduch z masky
tu je fotka toho Sprintfilteru v mojom byvalom aute:
http://img262.imageshack.us/f/pb207781x.jpg/
Napsal: pon 13.12.2010 16:20
od Mirda328
asi tak potrebuju zkratit delku kanalu puvodne plastoveho sani
je dlouhe asi 30 cm me staci 15
Napsal: pon 13.12.2010 17:47
od MattyX
origo emkový sání by ti delkově nestačilo ?

popripade sestiklapka od dbilasu ?!
Napsal: pon 13.12.2010 17:51
od Francis
Sání je z plastu s poměrně vysokým obsahem skleněných vláken (stabilizace teplotní roztažnosti), svářet to jde velmi špatně. Když už, tak lepit.
Na M52 by prý mělo jít aplikovat šestiklapkové sací potrubí z M3 a na něj už jsou k mání rezonanční komory kratší než originální M52.
edit: Než jsem to napsal, MattyX mě s odpovědí předběhl

Napsal: pon 13.12.2010 22:53
od Mirda328
no jasny jen se bojim ze u nej skoncim, jen nevim jak je tam reseny tempomat u M sani a tezko se shani za dobre ted je na vebu za 13 co zje dvojnasobek toho co se pohybuje normalne
potrebuju kratsi kvuli kompresoru uz me to sralo jak to nejelo, tak resim nejjednodussi cestu jak ziskat misto a nechci stratit tempomat a asc atd
Napsal: pon 13.12.2010 23:03
od MattyX
tempomat bude resenej stejne jako u jednoklapky tzn ze dalsi tahlo ovlada to stejny co otevira všech 6 klapek naraz ;)jestli mas moznost mist za 13 vsech 6 klapek i s boxem tak na co cekas ?

Napsal: pon 13.12.2010 23:06
od Francis
Napsal: pon 13.12.2010 23:35
od Mirda328
vyckavam na vyjadreni se kamarada na sani na miru pro origo klapku m52, zitra tam letim, bohuzel tady se musi udelat na miru vse
Napsal: pon 13.12.2010 23:41
od MattyX
s jednoklapkou to nebude mít tu správnou odezvu na plyn

stejne elektriku budes resit jinou jednotkou ne ?

Napsal: pon 13.12.2010 23:55
od Mirda328
MattyX píše:s jednoklapkou to nebude mít tu správnou odezvu na plyn

stejne elektriku budes resit jinou jednotkou ne ?

ja myslim ze bude, ale nejdriv se to musi vymodelovat navarit priruby drzaky kompresosu, remeny kladky napinaci, odvetravani kliky -odtok do bloku zaslepit a udelat pouze banku na vypary z vika predelat hadice na vodu, eletriku budu resit jako posledni, je tam sposta kokotin co nejsou skoro potreba
co se elektriky tyce hledam naky cidla usb nebo na seriak by se daly cist pres PC, nechce se mi rvat do auta budiky kdyz mam v aute displej
Napsal: ned 26.12.2010 11:02
od voTon
to sani z m50 jsem zkracoval a svařoval, nebyla to zadna hitparada co se vzhledu tyce, nedupal jsem na to co to vydrzi, ale zdalo se ze to drzi dost .. odjelo to i par rz bez spodnich drzaku k bloku a vpohode.
Napsal: ned 26.12.2010 19:45
od Mirda328
voTon píše:to sani z m50 jsem zkracoval a svařoval, nebyla to zadna hitparada co se vzhledu tyce, nedupal jsem na to co to vydrzi, ale zdalo se ze to drzi dost .. odjelo to i par rz bez spodnich drzaku k bloku a vpohode.
no videl jsem ze polaci to naferovku stahuji silikonovejma hadicema + pasky
a zkraceni delky kanalu o 5 cm je na svete coz by mi moooc pomohlo, jen tam pak musi byt ty drzaky

Napsal: čtv 30.12.2010 09:55
od Paavo
take se pridam..........mate nekdo zkusenosti,co se stane, kdyz bych uplne vyndal hadici od odvetrani kliky, ktera jdou do sani.Mam v planu co nejcice zpruchodnit stavajici sani na M50.Chtel bych prave dat misto gumovyho kolena za vahou hladonke nerezove,do kterho bych tuto hadice jiz nedaval a oddech kliky bych osadil tim malinkym filtrem, ktere prodavaji v tuning potrebach.
Napsal: čtv 30.12.2010 14:41
od MattyX
z odvětrání klikovky do saní ti jde lehká olejová mlha , která jakoby "maže" škrtící klapku zevnitr atd. když to tam nebude asi se nic nestane , a odvetrani muzes nechat foukat dolu pod auto...
Napsal: pát 31.12.2010 13:59
od youwee
MattyX píše:se nic nestane , a odvetrani muzes nechat foukat dolu pod auto...
Bursíka na tebe

Nech to foukat na kola

Napsal: ned 02.01.2011 23:23
od Mirda328
na odvetravani udelej externi bandicku jako se to bezne dela, dokonce se to prodava..... zadana velka prace, na tdesu jsem to mel do extra bandicky....pohoda
Napsal: pon 03.01.2011 22:58
od BMWIIIPower
Taky se přidám..nebude mít vyřazení odlučovače oleje neblahý vliv na chod motoru??Přeci jen,při povolení nalévacího víčka oleje volnoběh klesá (je tam podtlak) a pokud se vyruší odfuk,nebude to to samé??
Napsal: úte 04.01.2011 19:28
od Paavo
Pokud odpojis hadici od odfuku kliky, tak ti to bude prisavat za vahou vzduch,kterej ti vaha nespocte.Bude to sat falesnej vzduch a motor bude chcipat,vim z vlastni zkusenosti.
Napsal: úte 04.01.2011 19:39
od Oldman
Paavo píše:Pokud odpojis hadici od odfuku kliky, tak ti to bude prisavat za vahou vzduch,kterej ti vaha nespocte.Bude to sat falesnej vzduch a motor bude chcipat,vim z vlastni zkusenosti.

zaslepíš,ne