Stránka 1 z 1

Napsal: ned 21.11.2010 19:12
od Romanis
Je tady někdo kdo by věděl,jak jsou mezi sebou zamenitelné diferenciály u 3 řady e36?Sháním pro kamaráda diferenciál na jeho m3 e36 r.v.95 a nevím z čeho všeho se dá použít?Klidně bych to potom hodil i do FAQ, protože to je docela přínosné info.
Zkoušel jsem tady docela dlouho hledat ale vlákno,kde by bylo popsané vše dohromady(ohledně zaměnitelnosti,jestli je potřeba přehazovat unašeče apod...) jsem nenašel.
Mockrát díky.R

Napsal: ned 21.11.2010 20:19
od MattyX
3.0 má stejnej převodovej poměr (3.15) jako 2.5 , jen M3 ma jinej unašeč na kardanu , ten je potřeba vyměnit. 3.2 má převodovej poměr (3.23) a má atypickou klec pro diff kam se dá dat poze z 3.2 :) pokud hledáš difec na 3.0 napiš SZ jeden mám ;)

Napsal: ned 21.11.2010 21:54
od Romanis
čau,moc díky za odpověď.
Převodový poměry naštěstí vím,ale co jsem nevěděl je záměnnost s tím difem z 325,na kterém by teda měly být unašeče na poloosu stejné,jen je potřeba přehodit unašeč na kardan?
Jedná se mi o to že kamarád rovnou chce sehnat nějaký kratší něco kolem 3,40-3,60 ,když už.
Proto mě zajímalo jestli někdo neví nebo není někde rozepsané z jakých BMW a po jakých úpravách jdou zaměnit,jestli by třeba nešel i z e34?
díky.R

Napsal: ned 21.11.2010 22:08
od MattyX
to s tema unasecema jeste muzu porovnat jestli trebas nemaji jiny srouby , ale to je uz podle me zamenny ;) pomer co chces e36 meli snad jenom 4valce ktery maji zase menší obal se kterym musis vymenit poloosy a na m3 davat 4valcové poloosy tak to nevím :lol: z e34 nejde :) ale kamrad na 3.2 klec narval E34 difec , ale nápravnice musela projít trošku radikálnějšíma upravama :lol:

Napsal: ned 21.11.2010 22:24
od Romanis
U tech unašečů na poloosy si "myslím",že srouby jiné asi nebudou jediné spíš počet 5 nebo 6.
Jasný ono jde narvat cokoliv kamkoliv ale nemáme na to jak zkušenosti tak prostory proto se hledá něco co by jsme prohodily kus za kus.
A s jinýma motorizacema 320,323 a 328i nemáš zkušenost,jak je to u nich?Stejný poměr jako je origo 3,15 nechce,máme v okolí samé kopce a maximálku přes 200km/h stejně nevyužije.dík

Napsal: ned 21.11.2010 22:29
od MattyX
m3 má v podstate nejkratsi diff ;) jako zase moc kratkej prevod taky neni pak uz uplně OK ;) kamos jich na m3 vystridal 5kusu s ruznejma poměrama a jako moc kratkej prevod uz byl k nicemu jelikoz se kroutak uplne stracel a proste na sprintu kdy si meril pruzny zrychleni a pak start z mista atd. tak proste byl o vterinu pomalejsi jako origo :lol: tak tam nechal origo :lol:

Napsal: ned 21.11.2010 22:38
od blesk666
este aby sa nezabudlo na podstatnu vyhodu M3-kovych difov ze su so zvysenou svornostou co hociktory nebude (M3 samozrejme neni jedina ktora ma svor)

Napsal: ned 21.11.2010 22:53
od Romanis
Původně tam měl celou nápravu z 3,2,takže poměr 3,23 ,potom to osadil z nějakého důvodu 3.0 zadní nápravou a oba poměry se mu zdály dost dlouhé,proto jak píšeš by byl pro něj vhodný diff kolem 3,40.
Nezbyl tomu tvýmu kámošovi nějaký během toho zkoušení?

O svornosti jsem nevěděl,díky.

Napsal: ned 21.11.2010 22:57
od MattyX
což o to , dif nějakej o tom poměru seženeš ;) ale musíš "poladit" celou napravnici aby jsi ho tam vubec dal :lol:

Napsal: pon 22.11.2010 21:15
od Romanis
O to se mi právě jednalo abych věděl z kterých motorizací lze použít diferenciál bez nutnosti zasahovat do klece nebo nápravnice.
Zatím teda vím že pouze z 325i by mohl použít diff bez nutnosti zásahů do auta.Nevíš teda jak ostatní motorizace 320,323,328?dík

Napsal: pon 22.11.2010 22:00
od MattyX
320i ma menší obal , 323 a 328 zase delší převodovej poměr což ty nechceš ;) takže ani jedno ;)

Napsal: pon 22.11.2010 22:11
od Huska
MattyX píše:320i ma menší obal , 323 a 328 zase delší převodovej poměr což ty nechceš ;) takže ani jedno ;)
323i a 328i měli v případě samosvoru taky 3,15 stejně jako 325i a M3 3,0, ikdyž otevřený je delší ..tuším 2,96. Řekli mi to v Renocaru, když jsem sháněl do své 323i

Napsal: pon 22.11.2010 22:42
od Maysner
Huska píše:
MattyX píše:320i ma menší obal , 323 a 328 zase delší převodovej poměr což ty nechceš ;) takže ani jedno ;)
323i a 328i měli v případě samosvoru taky 3,15 stejně jako 325i a M3 3,0, ikdyž otevřený je delší ..tuším 2,96. Řekli mi to v Renocaru, když jsem sháněl do své 323i
2,93 a meli tento pomer. 3,15 ne. tydle auta by museli mit v tp jinou max, rychlost jak bez svoru, zapsanou vyssi spotrebu (0,5l cca) apod. a kde by se pak brali origo svory 2,93? je jich jak safranu, ale jsou. moc 328(323) se svorem z fabriky nevyjelo, v pomeru s "obyc" verzemi s asc
v jedne takove 328 jsem se svezl. otacky pri urcitych rychlostech byli nizsi

Napsal: úte 23.11.2010 00:21
od Huska
Maysner píše:[q2,93 a meli tento pomer. 3,15 ne. tydle auta by museli mit v tp jinou max, rychlost jak bez svoru, zapsanou vyssi spotrebu (0,5l cca) apod. a kde by se pak brali origo svory 2,93? je jich jak safranu, ale jsou. moc 328(323) se svorem z fabriky nevyjelo, v pomeru s "obyc" verzemi s asc
v jedne takove 328 jsem se svezl. otacky pri urcitych rychlostech byli nizsi
díky za opravu toho převodu a s tou maximálkou a máš pravdu ... původně jsem si myslel, že mám překlep v TP ale pak se vysvětlilo proč (spotřebu mám uvedenu stejnou jak v manuálu). Podle VIN mi řekli že auto sjelo z linky se samosvorným diferenciálem o poměru 3,15. Mám 323i bez ASC.

Napsal: stř 24.11.2010 20:20
od Romanis
Díky o to mi šlo takže v podstatě když by jsme našli kratší diff který měl někdo na 323,325 i 328,můžem ho bez problémů použít do m3 3.0.dík R

Napsal: čtv 25.11.2010 12:31
od MattyX
Romanis píše:Díky o to mi šlo takže v podstatě když by jsme našli kratší diff který měl někdo na 323,325 i 328,můžem ho bez problémů použít do m3 3.0.dík R
to sice jo , jenze tydle auta kratsi nemaji , jedina 320i teoreticky ano , ale zase ten uz tam nedas ;)