Stránka 1 z 1
Napsal: sob 13.11.2010 21:23
od ponik
Zdravim vás. Chci se poptata nekoho kdo vlastní E36 325i nebo ho dobře zna jestli je normální že se poměrně rychle ohřeje motor na provozní teplotu.Mam o tento vůz zájem dnes jsem se byl na jeden podívat a chci se ujistit že je vše vpořádku.děkuji za odpověd

Napsal: ned 14.11.2010 12:12
od MattyX
co to je poměrně rychle ?
BTW: pěknej nick

Napsal: ned 14.11.2010 12:40
od Paavo
to je tezko rict, me osbne se motor ohral na provozku asi po 6km po meste.Toto se mi zda jako optimum........i v porovnani s bratrovo M50B20 to bylo naprosto OK.Asi po 2letech provozu mi asi fouklo tesneni pod palici, nebo rupla palice ci co a auto se ohreje asi po 3km klidne jizdy na provozni teplotu.Nehreje se, nevari, jen teplota je na provozce hodne rychle.......esli ma tesneni primy vliv na rychlost ohrati, to snad zhodnoti vetsi odbornici nez jsem ja

Napsal: ned 14.11.2010 22:20
od ponik
Pokud by byla naprasklá hlava nebo těsnění jakej je nejjednodušší způsob jak to poznat? Byl sem se kouknout na jedno auto a majitel se ho chtěl podezřele rychle zbavit tak mi to příjde nápadný.Ale nerozumím tomu tak je mi každá rada dobrá.
Napsal: pon 15.11.2010 11:54
od Paavo
ja mam treba na vicku u chladice sem-tam takovej "slem za rafkem"

Neco jako zdrclej olej.Jinac to nepocituju.Jen vim, ze mi servisak rekl, ze to nekde sakne mez blokem a palici.Je tam opravdu u 6. valce flek oleje a v nem modra skvrna po chladicce.Jinak bech si toho ani nevsimnul, pokud by mi to nerekl.Jinac urcite diagnostika a nechat zmerit komprese na miste to jen tak pro kontrolu.