Stránka 1 z 16
					
				
				Napsal: pon 25.10.2010 18:59
				od SIMI
				Ahoj,Máte někdo zkušenosti s palivem E85 bioethanol??Díky
			 
			
					
				
				Napsal: pon 25.10.2010 21:18
				od Rejchy
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon 25.10.2010 22:18
				od sa-tan666
				jo skusenost mam pri michani 1:1 jede auto uplne normalne jen  me se spotreba zvysila cca2l/100KM  coz mi prislo dost pri cene etanolu 22,50 za 700kc/30l plus 32 za benzin 960kc/30L toje 1660 a nadrž benzinu za 1920 to mas rozdil 260kc oproti benzinu ktomu si pripocti tu vysi spotrebu  ja na nadrz bezne najedu 600KM a s etanolem byl problem se dostat 500km  takze vysledek je ten ze usetris 50kc 

  ale mit fildu tak to tam liju cisty 

 
			
					
				
				Napsal: sob 30.10.2010 11:35
				od Zave
				sa-tan666 píše:jo skusenost mam pri michani 1:1 jede auto uplne normalne jen  me se spotreba zvysila cca2l/100KM  coz mi prislo dost pri cene etanolu 22,50 za 700kc/30l plus 32 za benzin 960kc/30L toje 1660 a nadrž benzinu za 1920 to mas rozdil 260kc oproti benzinu ktomu si pripocti tu vysi spotrebu  ja na nadrz bezne najedu 600KM a s etanolem byl problem se dostat 500km  takze vysledek je ten ze usetris 50kc 

  ale mit fildu tak to tam liju cisty 

 
zdar Satane 

kdyz to nalejes cisty do fildy tak budes skakat jak na trampoline  

  - vlastni zkusenosti, bez jednotky to ciste bohuzel nejde 

 
			
					
				
				Napsal: sob 30.10.2010 18:22
				od VR
				natankoval jsem v poměru 30litrů benzinu a 20l. E85...a jak tak koukám taky budu rád když najedu 500km... výkonově prakticky stejný, spotřeba o dost vyšší.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 23.11.2010 14:35
				od jirkabmwostrava
				MOHU  JEZDIT  S  BMW  E  36   318 I  R.V. 1993  NA  ETANOL  E  85?  NEMUSIM  SE  OBAVAT  POSKOZENI  MOTORU?  DIKY  ZA  REAKCE  A  ZKUSENOSTI 

 
			
					
				
				Napsal: úte 23.11.2010 14:36
				od jirkabmwostrava
				[quote="VR"]natankoval jsem v poměru 30litrů benzinu a 20l. E85...a jak tak koukám taky budu rád když najedu 500km... výkonově prakticky stejný, spotřeba o dost vyšší.  AHOJ  JEZDIZ  STALE  NA  ETANOL?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 23.11.2010 14:37
				od jirkabmwostrava
				VR píše:natankoval jsem v poměru 30litrů benzinu a 20l. E85...a jak tak koukám taky budu rád když najedu 500km... výkonově prakticky stejný, spotřeba o dost vyšší.
    AHOJ  VZDYT  ETANOL  MA  109  OKTANU
 
			
					
				
				Napsal: úte 23.11.2010 14:40
				od jirkabmwostrava
				SIMI píše:Ahoj,Máte někdo zkušenosti s palivem E85 bioethanol??Díky
    TAKE  ME  LAKA  E  85  TA  CENA  JE  UZASNA  BMW  E 36
 
			
					
				
				Napsal: úte 23.11.2010 21:05
				od Kami1
				jirkabmwostrava píše:VR píše:natankoval jsem v poměru 30litrů benzinu a 20l. E85...a jak tak koukám taky budu rád když najedu 500km... výkonově prakticky stejný, spotřeba o dost vyšší.
    AHOJ  VZDYT  ETANOL  MA  109  OKTANU
 
tady jde o výhřevnost a ne o oktany (ty určujou její využití)
na levé straně klávesnice máš tlačítko 
|Caps|
|Lock|
, zmáčkni si ho prosím tě (to tlačítko)
 
			
					
				
				Napsal: pát 26.11.2010 12:40
				od jirkabmwostrava
				cau  takze  etanol  e  85  se  do  bmw  asi  moc  nehodi.Je  ale  divne  ,ze  lide  si  ho  vychvaluji  ve  favoritu,felicii  v  oplu  vectra.Ja bych  to  tam  dal  ale  mam  strach  z  poskozeni  motoru.A jestli  usetrim  50kc  na  60  litrove  nadrzi,tak  se  to  nevyplati.Mam  bmw  318  i  e-36  r.v. 1993. dikes  za  pripadne  dalsi  nazory  a  zkusenosti
			 
			
					
				
				Napsal: stř 20.04.2011 13:00
				od eric
				Trochu opráším debatu,chci se zeptat,jestli má někdo zkušenosti s touto přestavbovou sadou  
http://www.bioethanole85.cz  Co jsem tady zatím četl,tak všichni akorát dělali poměry,což je prý neefektivní a má za následek pouze vyšší spotřebu,takže mě zajímá,jestli má někdo přímo tu krabičku od nich 

 Případně samozřejmně nějaké uživatelské postřehy...Díky
 
			
					
				
				Napsal: stř 20.04.2011 14:18
				od Francis
				No nevím, cena jednotky 12k + cena montáže 3k Kč, to už je polovina ceny konverze na LPG.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 20.04.2011 14:59
				od xSAFA
				Jenže né každý LPG zkousne, tohle je přecejen daleko menší zásah do auta. Ale cena mi příjde taky docela vysoká...
			 
			
					
				
				Napsal: stř 20.04.2011 17:50
				od Rejchy
				Zkušenosti nemám,ale už druhý měsíc čekám na balíček z USA.Objednal jsem si jednotku z ebaye na civica.Docela by mě zajímalo čím se ty jednotky pro málo válce/více válce liší.Asi se pak do ní podívám  

 
			
					
				
				Napsal: stř 20.04.2011 22:45
				od eric
				Francis píše:No nevím, cena jednotky 12k + cena montáže 3k Kč, to už je polovina ceny konverze na LPG.
Tam píšou,že montáž lze provést i svépomocí viz. 
 
Pokud jste alespoň průměrně zruční a trochu se vyznáte v elektroinstalaci automobilu, tak konverzi zvládnete za pomocí podrobného instalačního návodu sami. Pro instalaci budete potřebovat:
1.Malý šroubovák (2-3 mm hrot) pro nastavení potenciometru
2.Sada běžných automobilových kabelových konektoru a montážních oček
3.Krimpovací (lisovací) kleště
4.Nůž
5.Kabel (délka přibl. 2-4 m, průřez 1,5 mm2)
6.Multimetr
7.Lepící páska
8.Diagnostický přístroj pro vymazání příp. chybových hlášení během kalibrace zařízení (sytá/bohatá směs atd.)
V opačném případě doporučujeme se obrátit na některého našeho smluvního partnera nejlépe ve Vašem regionu, který montáž provede. U servisů uvedených v sekci Partnerské servisy zaručujeme, že mají s přestavbami dostatečné zkušenosti
Takže když má člověk známýho s dialýzou,příp. kamaráda mechoše,tak si myslím,že by nemusel vyhazovat trojku do luftu..?!Nehledě taky na to,že 12tis.kč je cena jednotky za 5-8 válcový motory,na 4-vál stojí 8300kč,no a když budu chtít na 8-vál LPG,tak ty levnější a méně kvalitní systémy začínaj od 35tis.kč a lepší např.od Prince od 40tis.kč vejš.Takže to už je fakt rozdíl si myslím.
 
			
					
				
				Napsal: stř 20.04.2011 22:49
				od eric
				xSAFA píše:Jenže né každý LPG zkousne, tohle je přecejen daleko menší zásah do auta. Ale cena mi příjde taky docela vysoká...
Přesně tak,já bych si do auta např.nenechal instalovat LPG právě z důvodu spousty nevratných změn,auto je provrtaný jak cedník,pro případný pozdější prodej to může hrát negativní roli.Tohle je jen na štekry,vyndat,zandat,což se mi velmi líbí... 

 Mají tam i kalkulátor návratnosti investice a když jsem zadal průměrnou spotřebu 13.5l při ceně benálu 35.5kč/l a cenu bioethanolu 25.5kč/l a nájezdu 15000km za rok,tak roční úspora je tam 20250kč,což znamená,že za zhruba 3/4 roku je to zpátky.Při nájezdu 25000km je úspora 33750kč a lidi najezděj i daleko víc!To není špatný na to,že člověk nemá rozvrtanou káru a ještě může i všude do podzemních garáží 

Kua,jsem nahlodanej,ale potřeboval bych od někoho nějakou reálnou zkušenost,jak spotřeba a táák,aby to nebyly zase jen marketingový kecy 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: čtv 21.04.2011 13:52
				od 4am
				trochu to řešíme v práci , kolega si to bude montovat do medvěda 
clk 230kompressorr , a  podle výsledku to nasypu do volva , jinak cena 8300 za jednotku do 4 válce je moc, dá se to koupit za 2tis. u zdroje
jednotku už sem měl v ruce i rozebranou, přímo tuhle
http://adapter-e85.webnode.cz/products/produkt-1/
Felda na to jezdí jedna báeň
akorat musiš vyměnit po nějakých km palivový filtr. uvolní to prej nějakej usazenej bordel( jen aby to neuvolnilo víc věcí)
jo a jinak se toho trochu bojím a moc tomu nevěřím, až co se ukáže
 

 
			
					
				
				Napsal: čtv 21.04.2011 13:56
				od Rejchy
				Tak poraď zdroj,mě je ta jednotka na čtyřvál už k ničemu a budu shánět na osmivál.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 21.04.2011 14:06
				od 4am
				zdroj je takovej , že sme zjistili výrobce jednotky a kontaktovali přímo jeho na ukrajině. jinak na osmiválec to řeší 2 jednotkama 
