Stránka 1 z 1

Napsal: pon 18.10.2010 09:43
od liza
Ahoj už začínám být tak nějak zoufalý, mám E36 sedan m42 r.v92 a před 2 měsíci mi začalo svítit nedobijení baterky, auto šlo na kontrolu a zjistilo se, že altík nedobijí => repase altíku ( špatný diodový blok ) + koupě nové baterky 66Ah. Chvili jsem jezdil v pohodě, jenže ted o víkend jsem jel cca 5min po městě, pak jsem zastavil cca na 3-4min a znovu nastartoval, motor v poho naskočil, jenže zůstala svítit kontrolka nedobijení, při zvýšení plynu to přestalo. Pak to jen občas probliklo, ale zase zhaslo. Když jsem ale jel do kopce, při 3ot cca 4přev.st. tak kontrolka už nechtěla zhasnout, když jsem zhasnul světla tak to přestalo, ale už jednou se mi stalo, že auto kvůli tomu chcíplo, tak jsem to otočil a jel domů (cca 7km) během toho jsem měl rozsvíceno a kontrolka ani neproblikla. Nevíte co by to mohlo způsobovat? Je možný, že by se někde třeba zlomil drát nebo něco podobného? Co nějaký ukostření, sice jsem pod autem byl a všechny ukostření jsem povolil a prostříkal WD-40 a zase dotáhl, ale nemůže být něco co jsem přehlídnul? Nebo nemůže házet něco někde nějaký zkrat? :oops:

A další dotaz je k DO dodělávaný, kupovaný z dolej-olej.cz, půl roku možná rok, fungoval uplně v pořádku a najednou musím odemykat i zamykat klíčem. Mění se nějak v těch klíčích baterky? Nebo myslíte, že to bude ten svazek v kufru, ale mám sedana a spíš jsem pochopil, že to je chyba kupe. Díky za každou radu :wink:

Napsal: pon 18.10.2010 09:53
od Leveler
Nemáš nak extrémně volnej řemen od altíku?Že by ti řemen prokluzoval.Ale to je asi blbost..

Jinak ty přeštípnutý káble má i sedan.Sám jsem to měl taky a nejsem jedinej,tak na ně mrkni.

Napsal: pon 18.10.2010 11:31
od liza
Leveler píše:Nemáš nak extrémně volnej řemen od altíku?Že by ti řemen prokluzoval.Ale to je asi blbost..

Jinak ty přeštípnutý káble má i sedan.Sám jsem to měl taky a nejsem jedinej,tak na ně mrkni.
Ok díky za info, jinak napsal bys mi nějaký návod jak na to mrknout abych něco nezničil? co všechno se musí rozebrat. Vím, že ten svazek vede podel vzpěry kufru. :wink:

Napsal: pon 18.10.2010 12:44
od Dan td
To co popisuješ nasvědčuje diodovému můstku, čili bych se poměrně důrazně jel zeptat tam, co to "repasovali", ať to nějak vysvětlí.

Napsal: pon 18.10.2010 12:45
od Leveler
Na tom nic nepokazíš.
Vycvakni ten svazek z té klipsy v čem to drží.
Potom z toho víka kufru vycvakni ten gumovej špunt a stáhni tu bužírku.Většinou v tom ohybu, kde se ty káble ohybaj jsou ty káble poškozený..
Tak na to mrkni :wink:

Napsal: pon 18.10.2010 23:19
od liza
Dan td píše:To co popisuješ nasvědčuje diodovému můstku, čili bych se poměrně důrazně jel zeptat tam, co to "repasovali", ať to nějak vysvětlí.
Dělal mi to známý autoelektrikář, kterýho všichni u nás chválí, tudíž nevidím důvod proč by mi lhal nebo tu repasy šmelil, ale určitě se ho na to zeptám. Líná huba holí neštěstí :wink: Ale je divný, že po repasy to chvíli jezdilo v pořádku a najednou to udělá zase :?

Napsal: pon 18.10.2010 23:27
od jurasis
Jak píše Dan, příznaky ukazují znovu k altíku... Ale viděl bych to tentokrát na vinutí...

Napsal: pon 18.10.2010 23:30
od liza
ok zkusím to nějak reklamovat, snad to nějak dopadne :wink: Kdyby někoho napadlo, na co případně mrknout budu rád za každou radu. zatím díky