Stránka 1 z 1

Napsal: sob 02.10.2010 17:48
od ACDC
Jaké máte zkušenosti s přípravky na utěsnění chladiče atd? Někdo tvrdí, že by to tam v životě nenalil, jiný že je to OK. E46 trošku potí radiátor topení (1/2 l na 500km) a v žádném případě se mi nechce shánět jiný a všechny ty opruzy kolem výměny. Dík za názory. (V hledat nic moc)

Napsal: sob 02.10.2010 19:00
od Dan td
Zkušenost mám, že na drobné rosení to občas i pomůže, ale časem to většinou začne v tom samém místě téct fest. Čili třeba na dojetí dobrý, ale že bych na to spoléhal jako na konečnou opravu ani náhodou. Vyměnit chladič není zase taková práce, lepší než to potom řešit někde v zimě v noci.

Takže zkušenost mám, že krátkodobě to funguje, bohužel jsem po takové "opravě" nejezdil s tím chladičem delší dobu.

Napsal: sob 02.10.2010 19:57
od ACDC
Chladič bych asi neřešil tímto, ale jedná se o topení a ten se mi fakt nechce měnit.

Napsal: sob 02.10.2010 21:11
od Dan td
Sorry, nějak jsem myslel, že jde o chladič.

Jinak už dvakrát mi u BMW rosilo topení a vždycky to bylo v místě, kudy do topení vedou trubky z motoru, v tom spoji těsně před topením. Třeba u e36 tam jsou jako těsnění O kroužky, které po těch letech už přestanou úplně těsnit. U e36 to bylo nad nohama řidiče - jak to má e46 nevím.

Napsal: ned 03.10.2010 13:11
od ACDC
Usuzuju to z toho, že se voda trošku ztrácí a všechno ostatní je asi OK (olej, kouř, natlakování ap). A v kabině je smrad z fridexu (po delší jízdě) ale okna se nepotí.

Napsal: pon 04.10.2010 11:58
od jimmyhendrix
Zdravim,

Co se tyka chladice uz bych to nikdy neudelal.

Co se tyka vseho a utesnovacich pripravku tak bych to uz asi take jen tak neudelal. Jediny vysledek v mem pripade bylo zacpani celeho systemu a chladic tekl vesele dale.