Stránka 1 z 1
Napsal: stř 25.08.2010 19:44
od eemajky
Tak opět nový problém.Zhruba před čtrnácti dny jsem vyvřel,dodnes klid.Po nastartování ihned auto zdechne,otáčky drží jen pod plynem a jede na tři válce.Po zahřátí auto normálně drží volnoběh a jede.Myslel jsem,že je to třeba lambda,nebo nějakej snímač,občas se to v otáčkách zhouplo,ale mizí mě voda v oleji není,napadá mě,jestli nejde do válcu?Tak nevím,kde začít,jestli to rozhodit a udělat těsnění,nebo mám hledat chybu někde jinde?Diky za každou radu...
Napsal: čtv 26.08.2010 12:10
od libovka
A to řešíš u trabanta?
Napsal: čtv 26.08.2010 20:17
od eemajky
Ne u BMW,tak sorry,ale je to moje první BMWéčko,tak tomu moc nerozumím,jestli Ti to připadá divný,co píšu

Napsal: čtv 26.08.2010 21:39
od capri
no co třeba napsat typ a motor atd to že to je BMW je v celku širokej pojem
Napsal: pát 27.08.2010 10:12
od eemajky
M 42 b 18,sorry

Napsal: pát 27.08.2010 18:55
od mrJekill
Tlakuje do chlazení?Je bílá emulze na víčku?Je olej ve vodě?Bublá voda v expanzce?
Otázek je mnoho.Pak se dá na něco rozumného soudit bez shození hlavy
Napsal: pát 27.08.2010 20:17
od eemajky
S tím tlakováním do chlazení si nejsem jist,jinak emulze tam není a olej ve vodě taky ne.Voda v expánzce bublala,pořádně sem to ovzdušnil,bylo tam strašně moc vzduchu a ted počkám co to udělá.
Napsal: pát 27.08.2010 23:01
od mrJekill
Pokud bublala voda v expanzce,tak je tam prasklina.Odvzdušnění jde vrchem do expanzky,prasklina spodem.Je možný,že je to jen těsnění,ale na 99% je prasklina v hlavě a tlakuje to do kanálku.Zkus dolít vodu,odvzdušnit pomačkáním hadic,pořádně utáhnout víčko na expanzce pak ať ti někdo nastartuje a zjisti,jestli a jak ti to natlakuje hadice.Pokud je to nenatlakuje za studena,udělej ještě test na ohřátým motoru,když je hlava teplá a praskliny roztažený.
Napsal: sob 28.08.2010 12:42
od eemajky
Tak jsem dolil vodu,ovzdušnil,najel jsem 150 km a voda se ani nehnula

Mohla by to třeba dělat lambda,nebo váha,že když jsem nastartoval,tak mi to asi tak sedmkrát po sobě zdechlo a pod plynem se to třepalo na tři válce?Mám malý BC a ten pípl a ukazoval 2,5 stupně a venku bylo vedro...To se mi stalo třikrát za den.Druhý den ráno,nastartuju a vše O.K.Kam teda zmizla ta voda cca 2 litry,je možný,že po tom vyvření a následným doliti se ztratila někam do topení,měl jsem ho zaplý.Mám třeba ještě změřit tlaky,nebo něco takovýho,abych doopravdy věděl,jestli je ta hlava,nebo těsnění KO?
Napsal: sob 28.08.2010 22:30
od CybreX
Mel jsem podobny problem M43B18 , ale jenom se studenym startem, nekdy to chytlo jenom na 3 valce a klepalo se to, tak sem to lehce proslapl a pak vetsinou ok. Mirne se to horsilo a voda se me jenom ztracela, netlakovalo to, neslo to proste nikam kam to nema jit. Doufal jsem ze to bude jenom praskle tesneni, ale nakonec to byla praskla hlava u vyfukoveho kanalu, takze to slo jen do vyfuku a jinde to bordel nedelalo. Zalezelo jak jsem s tim jezdil, kdyz kratke trasy tak se voda ztracela dost, ale kdyz jsem jel dalku - treba 650km do DE tak se neztratilo temer nic.
Napsal: čtv 17.03.2011 00:33
od viktorotec
Neví náhodou někdo jestli je nutný měnit těsnění pod hlavou,rovnat hlavu,když se mi na měrce oběvila trocha emulze,jinak to topí jezdí jak má,jestli to třeba neni normální jev

u 318is m42
Napsal: čtv 17.03.2011 18:02
od Kalasnikov
No emulze by se měla dělat nejdříve na nejvyšším místě mazacího okruhu tedy nalévací víčko.
Pokud jezdíš krátké trasy tak hlavně když je zima je to normální
Napsal: čtv 17.03.2011 23:27
od viktorotec
na víčku nic neni,akorát trochu na tej měrce,ty krátký vzdálenosti a zima by odpovídaly,takže si toho nemam všímat,to jsem si oddych,už takhle mam vítr v penězece,jinak díky za radu,doufam že to tak bude
Napsal: úte 22.03.2011 00:35
od Jamall
vyli veškerou kapalinu ven, zjisti si kolik ji tam má bít a když se nevejde, je tam bublina...pořádně to odvzdušni za studena a když se tam ta voda vleze a přes to budeš za jízdy vařit tak máš jistotu, že min. těsnění je KO...
Napsal: úte 22.03.2011 03:01
od viktorotec
no to je hezký,protože to nepoznam,jelikož rafička na teplotu mi ukazuje vyšší teplotu,než má...ehm to je další problém,pro vysvětlení když jsem auto koupil,tak už to ta rafička dělala a nikde žádná emulze nic a co je divný že ta rafička byla vylezlá nad modrym i když bylo auto studený,(bylo to v létě,při teplech),myslel jsem,že by to mohlo být budíkama,ale po odpojení čidla rafička spadla normal jak má bejt,tak jsem dal jiný čidlo a nic,pořád to samý,...jo a v zimě normal v pohodě rafička šla jak má,ale jak začlo bejt tak 10 nad nulou,tak teplota zas začla lézt nahoru a při poklesu venkovní teploty,zas ok,jeden kámoš teoretik mi řikal ať vyměnim chladící kapalinu,že by to mohlo pomoct,ale netušim,co je na tom pravdy,každopádně tam tu vodu zkusim vyměnit,jo a na prasklé těsnění pod hlavou je i nějaké měřidlo ne,které když se strčí do chladící kapaliny tak jde podle toho zjistit jestli je těsnění ko nebo ne,kdysi dávno mi to jeden servisman strkal do cinquencenta a zjistil že je načlý,ale mam takovej pocit,že to by zjistil i kdyby nebylo...to jenom jestli nějaká taková měrka neni k mání někde v autodílech
Napsal: ned 27.03.2011 22:15
od viktorotec
Jamall píše:vyli veškerou kapalinu ven, zjisti si kolik ji tam má bít a když se nevejde, je tam bublina...pořádně to odvzdušni za studena a když se tam ta voda vleze a přes to budeš za jízdy vařit tak máš jistotu, že min. těsnění je KO...
Jestli můžu tak by mě zajímalo jak se odvzdušňuje za studena,vždycky jsem odvzdušňoval s běžícím motorem,přes odvzdušňovací šroub(nevim jesti to náhodou neni chyba,o víkendu tam chci nacpat vodu,tak by mě to studený odvzdušňování docela zajímalo díky