Stránka 1 z 4

Napsal: pon 16.08.2010 15:37
od liza
Ahoj má někdo zkušenosti s výměnou dílu č.6 ? jde mi o to, jestli stačí koupit díl č.5 je to jen ta pryžová guma a pak to nalisovat. Bude se to dělat v servise takže nářadí a lis bude :wink: díky za tipy
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05

Napsal: pon 16.08.2010 15:40
od MattyX
ano , staci koupit dil c.5 , stary vylisujes ven a novej nalisujes do oka , doporucuji ovsem koupit silace z M3 3.0 ktera je má plný , vydrží dýl , a řízení je pak pevnější a jistější ;) ja tam dal obyc a vydrzelo to jenom rok a pak se vytrhla ta guma z oka a zase nový ... ;)

Napsal: pon 16.08.2010 15:59
od liza
Takže asi bude lepší vyměnit oba dva jo?! já myslel že vyměním jen ten jeden na pravý straně, druhý vypadá v pohodě a auto jede dobře :wink: O kolik je dražší ten z M3? zase abych nedal, tenhle pevnější a pak prasknou ty měkčí a budu to honit všechno dokud nebudou nový. Kde je případně objednám nějaký link?

Napsal: pon 16.08.2010 16:52
od ironpipi
Samozřejmě je blbost na jedné straně nechat origo a na druhou dát z M3...
Řízení je po výměně za M3 přesnější, ale taky tvrdší...Jsou levnější - jednodušší na výrobu...
Třeba tady...http://katalog.mjauto.cz/index.phtml? třetí od vrchu jsou origo, čtvrtý ty plný...

Napsal: pon 16.08.2010 17:00
od liza
ten odkaz nefunguje na tu konečnou stránku, tak bohužel nevím co myslíš, ale našel sem si typ auta (bmw, E36) a díly podvozku. Myslíš,že bys to mohl rozepsat který si myslel, moc stéhle stránky nejsem, už sem tam koukal i dřív, ale není to moc přehledné. Jinak myslíte, že bych poznal přesnější řízení, když tam dam 2ks na dvě strany? a co tam bude tvrdšího, poznám to hodně? chtěl bych zachovat origo komfort, nemám snížený pružiny a pneu 205/60 R15 :wink:

Napsal: pon 16.08.2010 17:28
od Bzuker

Napsal: pon 16.08.2010 19:49
od liza
to je nějaký drahý ne?! mě dneska řekli v servise, že ta guma vyjde na 310Kč

Napsal: pon 16.08.2010 22:25
od Bzuker
kdyžtak mě někdo opravte, je tam nějak moc těch druhů

Napsal: pon 16.08.2010 22:39
od MattyX
jj je to tak ty origo M3 vyjdou na cca 1200 , ty obyc na 300 , kdyz budes kazdej rok menit dva za 300 tak za dva roky se ti to nevyplati coz ty emkovy to vydrzi :lol: holt je to z M3 tak je to drahý :) ale sám je chci dávat ;)

Napsal: úte 17.08.2010 09:06
od martas11
Jsou tam 2 druhy těch silentbloků.Jaký je rozdíl u těchto http://katalog.mjauto.cz/foto.phtml?kod=meyle3003112908& a těma druhýma plnýma?Krom toho,že nemají díru ve středu :wink:

Napsal: úte 17.08.2010 09:24
od MattyX
no tytok sou excentricky pro 3.2 která má i trošku jinačí ramena ;) 3.0 ma stejný ramena jako obyč e36 tudíš lze centricky siláč z 3.0 použít i u obyč e36 ;)

Napsal: úte 17.08.2010 09:25
od liza
Myslíš, že vydrží jen rok? kolik si za ten rok najezdil? :wink:

Napsal: úte 17.08.2010 09:28
od martas11
MattyX-dík to jsem potřeboval vědět :D

Napsal: úte 17.08.2010 09:35
od MattyX
liza píše:Myslíš, že vydrží jen rok? kolik si za ten rok najezdil? :wink:
koupil sem meyle s domnenim ze to muze vydrzet ale bohuzel no :lol: asi 15 tis. km ... vem si ze ten kousek gumy pobíra veškery pohyby ramena dopředu i v zad (akcelerace decelerace) a vpodstate ti to drzi kousiček gumy kterej drži po obvodu 2 x ani ne 2cm ... rameno ti cestuje a drzi ho tadyk ta guma ke kastli... plnej silentblok ti drzi po celym obvodu tudis rameno nema takovej pohyb a je to proste pevnejsi a jistejsi , v kolejich to lepe drzi ... proste je to užitečná věc , když ji používají inženýři z motorsport divize :lol:

Napsal: úte 17.08.2010 09:51
od martas11
MattyX-Kupoval jsi je origo v BMW?

Napsal: úte 17.08.2010 09:54
od MattyX
ja sem nekupoval ještě ty plný , zatím sem za 300 koupil obyč s tím že pujdou hnedka co nejřív pryč :D stojí to s něma za starou belu ... ja asi budu dávat powerflexy a nebo hardcore reseni si udelam ze silonu :twisted: :lol:

Napsal: úte 17.08.2010 10:30
od liza
ty powerflexy stojí cca kolik?

Napsal: úte 17.08.2010 10:39
od MattyX
cca 1200 - 1300 ;) dle kšeftu ;)

Napsal: úte 17.08.2010 11:57
od xSAFA
Ty obyč silentbloky mi příjdou na hovno, už při utahování šroubů předního kola je cítit a i vidět jak se to rameno vzadu vychyluje do stran, což se zákonitě musí v kolejích a na nerovnostech projevit. Dával sem nové a nějakou dobu se mi zdálo auto v kolejích o něco jistější, pak zas na prd... Teď jak budu dělat podvozek dám ty M3 3.0 a jsem zvědav. Asi bude o něco méně komfortu při řízení ale rozhodně bude zase přesnější a lépe čitelné. Nehledě na to že při lisování nemusíš hlídat polohu natočení silentbloku.

Napsal: úte 17.08.2010 17:05
od mequi
http://eshop.autokelly.cz/catalog.aspx# ... RetailPage| Na tomhletom obr. není plný siláč. Asi nebude siláč pro M3 3,0 stále plný, že jo? Nebo ten plný je jenom silnější náhrada?