Stránka 1 z 1
Napsal: úte 29.06.2010 23:42
od Chick
Kluci tak jsem vas chtel zeptat.. premyslim o koupi kastle e 30 sedan docela hezká.. bez motoru.. já mám e36 318 m40 r.v. 10/93 a v e30 byl B25 M20 2litr myslim.. Tak jsem se chtěl zeptat jak je to s vymenou.. vim ze do e30 se m40 montovala bezne, ale nevim jak je to s vymenou tkdyz tam byla m20.. co bych k tomu potreboval a tak.. zda by mohla spojka zustat z e30 nebo by tam musela moje a tak.. asi budu za blbce, ale jeste jsem motor z auta do auta nemenil.. tak mi prosim pordate..

Napsal: stř 30.06.2010 07:24
od MattyX
Napsal: stř 30.06.2010 11:01
od Chick
takže co bych potřeboval jinýho?.. olejovou vanu z e30? a sahara z e36 by se tam nenechala narvat?

Napsal: stř 30.06.2010 11:24
od MattyX
olejova vana z M40/42 z E30
prevodovka z m40/42 z e30 ... E36 ma jinak poskladany kvalty tudiz pak sehnat adekvatni difer pro e30
chladic vymenit , jinak nenasadis airbox
pokud je to motor s imobilizerem tak musis implantovat i ews
svody ma e36 reseny jinak trosku u e30 ti vadi napravnice
problemy s elektrikou uz si dohledej na netu sam schemata zapojeni pinu

ja osobne bych se na to vysral na nejakou m40

Napsal: stř 30.06.2010 11:30
od Chick
airbox nemám.. sportovní vzducháč.. někdo mi airbox z auta vyčořil..

a imobilizer to nema..

Tak takhle jaka investice by do toho asi byla?

Napsal: stř 30.06.2010 11:31
od MattyX
no na to ze to bude 1.8 tak hodne velka a zbytecna

ja bych sel rozhodne spis do 2.5 vanos a výš , popřípadě porřešit M42 jedině , jinak je to fakt stráta casu a penez a clovek si to musi delat sam pac konstrukcne tomu rozumi jenom clovek co to uz delal

Napsal: stř 30.06.2010 11:36
od Chick
tak 2.5 uz bych zase neuzivil..:/
Napsal: stř 30.06.2010 11:37
od MattyX
no to mi ver ze tam v te e30 bude zrat min jak ta M40 hehe

tak hlavne kdyz mas kastli s notama co ma sestivalcovy papiry a chces tam rvat ctyrvalec tak to je uplna picovina , platis povinny na 2.5 a pak tam jezdis s 1.8

Napsal: stř 30.06.2010 11:39
od Chick
a za kolik by se tak dalo jezdit s tou 2 a puli?

a šla by do toho dát nějaka novější 2,5? nebo by to muselo být ta origo?

Napsal: stř 30.06.2010 11:43
od MattyX
no pokud resis motor z e36 do e30 tak motor z e36 je 2.5 vanos

pak jeste 2.8... 3.0 z e46 je uz slozitejsi
jako vetsinou tady ty projekty s 1.8 z novejsiho auta dopadaji tak ze dojdou nervy a trpelivost a prachy a nepojizdnej srot je na svete

Napsal: stř 30.06.2010 11:44
od nehpo
Chick píše:tak 2.5 uz bych zase neuzivil..:/
co tym myslis? spotrebu? kokotina..... povinne rucenie? par korun...

Napsal: stř 30.06.2010 11:59
od Chick
a za kolik se dá sehnat 2.5 nebo 2.8 s vánosem?.. nějaká slušna?

Napsal: stř 30.06.2010 12:06
od MattyX
no ja tu jednu nastrojenou 2.8 mam a pripravenou do e30

tak v e36 to jezdi i za 8L tudis to minimum by bylo stejny

problem je ze to pak hodis jak nadmutou kozu a gumuje to i kdyz nechces

Napsal: stř 30.06.2010 12:09
od Chick
a kolik bys za to chtěl?

Napsal: čtv 01.07.2010 23:46
od balda88
Dlouho jsem tu nebyl a resi se tu zajimavy veci, mozna nekteri vedi, ze mam v zavodnim aute e36 motor z e30 320is, motor se do auta nevesel na vysku, cili je tam sucha vana a bandaska na olej udelana za chladicem. Nechci ti do toho kecat, ale pokud nemas na to financni prostredky tak bych do toho nesel, je to sranda za par xx tisic. Pokud bude zajem tak rad udelam foto jak je tam motor posazeny.
Napsal: pát 02.07.2010 12:47
od Chick
To bys byl moc hodnej..

Já teď jedu na vodu.. takže tu budu asi až za 6 dní..

ale bylo by to od tebe hezký..

buď sem a nebo na muj mail (
filipvins@seznam.cz ) Díky..