Stránka 1 z 1
Napsal: úte 13.04.2010 16:07
od Paavo
DIky za osvetleni problematiky.Vzhledem k tomu, ze momentalne resiim problem jak konecne udelat poradne vejfuk, tak s timhle dost laboruju.Ladeny svody maji moznost napojeni lambdy do nich.Je ale problem, ze mam pouze jednu l. sondu a tak nevim, zda nastanou nejake problemy ,kdyz bude dostavat signaly pouze z jedne poloviny valcu.A to jeste v mistech, kde je daleko vyssi teplota nez tam ,kde je ze serie.Planuju nechat dat celej stred do nerezu a nevim, zda je to vubec kvuli sonde mozny.A jak bude sonda reagovat na vyhozeni katu a nahrazeni ho rourou?
M50B25TU
Napsal: úte 13.04.2010 17:36
od emtrojak
nevim jak ty,ale ja bych ty katy pryč nedaval. Sam je mam vytlucene a dvaapulka uplne ztratila charakteristicky zvuk. Bude to mit skaredy plechovy zvuk.. Můj nazor..

Napsal: úte 13.04.2010 17:51
od Paavo
no, ja prave to chci udelat nako kompatibilne a "pruzne" to pripravit na to, ze je mozny v budoucnu katy, az se vysypou vyhodit, nahradit je bud to rourou a nebo racingovejma katama.Jde mi o to, jestli se mam do toho vuubec poustet, protoze po "implantaci" ladenejch svodu mi to pres ty montazni manzety doost fouka a chtel bych problem nako vyresit.Kdyz uz tak kompletne.Jako problem prave vidim to, ze byt i zkusenej kovoobrabec a svarec mi asi neudela tak kvalitni x-pipe,do kteryho jeste usti lambda.Tak me prave zajima, jestli je mozny ji dat primo do svodu.
Napsal: stř 14.04.2010 08:45
od BudVlad
Při odstranění katalyzátorů se běžně používají simulátory. Obelstí to ECU ale emisema neprojdeš.
Na webu je o tom dost napsáno. Zadej v Googlu BMW O2 simulator.
Napsal: stř 14.04.2010 09:02
od MattyX
no co sem pochytil informace o svodech tak do svodu je to zbytecny davat , pac ta lambda akorat hodne brzo pujde do kytek

co sem se zajimal o X pipe tak jeho umisteni (vzdalenost) od svodu je taky dost dulezita

(pokud se pletu klidne me opravte

) nebo to vyres tak , hyena prodava celej stred z 3.2 s katama , kup to a mas po starostech se stredem

Napsal: stř 14.04.2010 10:16
od BudVlad
Paavo píše:DIky za osvetleni problematiky.Vzhledem k tomu, ze momentalne resiim problem jak konecne udelat poradne vejfuk, tak s timhle dost laboruju.Ladeny svody maji moznost napojeni lambdy do nich.Je ale problem, ze mam pouze jednu l. sondu a tak nevim, zda nastanou nejake problemy ,kdyz bude dostavat signaly pouze z jedne poloviny valcu.A to jeste v mistech, kde je daleko vyssi teplota nez tam ,kde je ze serie.Planuju nechat dat celej stred do nerezu a nevim, zda je to vubec kvuli sonde mozny.A jak bude sonda reagovat na vyhozeni katu a nahrazeni ho rourou?
Taky řeším předělání výfuku, mám ale problém tady v Budějcích někoho najít kdo je schopen to udělat. Našel jsem jednoho kdo sváří nerez a je ochoten to udělat. Problém ale je, že nemá ohybačku ani zvedák a řekl mi že to udělá až se oteplí protože to dělá venku na dvoře. Tak nevím jestli mu to mám svěřit.
Nerezové trubky a kolena jsem nakoupil tady:
http://shop.ebay.co.uk/exhaustpartsukco ... ksid=p4340
Napsal: stř 14.04.2010 12:56
od Paavo
prave, ze u dvaapule X-pipe je,u emka je H-pipe,navic nevim, jak by sel emkovej stred nabastlit na serii?Poradi nekdo?
Napsal: čtv 15.04.2010 16:42
od Maysner
lambde u M50 by melo byt fuk, zda ma nebo nema katy. je tam jen jedna pred katama
emtrojak píše:nevim jak ty,ale ja bych ty katy pryč nedaval. Sam je mam vytlucene a dvaapulka uplne ztratila charakteristicky zvuk. Bude to mit skaredy plechovy zvuk.. Můj nazor..

ten plechovej zvuk to ma prave diky vytlucenym katum. kdyz bys je nahradil trubkama, bude to o necem jinym. navic vytlucenej kat ma negativni vliv na proudeni plynu a nasledne i na vykon
