Stránka 1 z 1

Napsal: úte 13.04.2010 12:58
od Thorstein
Zdravím pánové. Tak včera jsem se náhodou dostal se svým 3 t.s.a. na komplet prohlídku podvozku. Kromě nutnosti výměny ramen, byl nalezen ještě únik oleje, ale s tím jsem tak nějak smířený. Co mne ale dostalo do kolen:
Únik nafty ! Vypadá to, že to chčije někde nad nádrží, ale nejsem si jistý. Když bylo natankováno cca 30 ltrů, tak se nic nedělo, při 70 litrech toto. Máte někdo zkušenost ? Oprava nádrže/ nová nádrž ? Výměna potrubí ? nejpravděpodobnější místo úniku ?
Jsem z toho míně zoufalý, tak prosím poraďte. Už teď se děsím té ceny za opravu.

Napsal: úte 13.04.2010 13:25
od Fx
Nevím, jak vypadá nádrž u TDS, ale měla by být plastová, levá a pravá polovina spojená přepouštěcí hadicí. Můj osobní tip je jít po hadicích a jejich zakončeních v napojení na nádrž.

Napsal: úte 13.04.2010 18:52
od Blackie
Měl jsem na 520ce něco podobnýho... Když bylo v nádrži málo benzínu,tak to bylo O.K. a když jsem vzal plnou,tak to chcalo... Okolo nádrže vede trubička,nějakej přepad nebo nevim co to jo a tam byla prohnilá. Každopádně nádrž dolů a je to krásně vidět. Oprava za chvilku hotová :wink:

Napsal: úte 13.04.2010 20:45
od Thorstein
Bože dej, aby to bylo jak říkáš. Dneska jsem koupil knížku o opravách BMW za 650,- Kč a o palivovém potrubí tam nic moc není. Ten únik ja na straně nádrže směrem ke středu auta.

Pokud by ale byl únik přímo z nádrže, tak jsem byl upozorněn:,,Vařit to nemá smysl. A nová nádrž ... ani se neptejte."

Ochcávání oleje kolem hřídele je už pak takový ,,bonus na závěr."

Napsal: úte 13.04.2010 21:23
od Blackie
To by mohlo být ono,taky jsem to měl uprostřed směrem do auta... Když tak zkusit jinou nádrž z vrakáče.... :P

Napsal: sob 17.04.2010 21:14
od Kail
Pozor!
Jako první se koukni na těsnění u pal. čerpadla - z kufru vyhoď koberec,odšroubuj ten plech napravo vedle rezerva a pod tím uvidíš podávací čerpadlo - dost často bývá špatný těsnění nebo jen povolená ta velká plastová matice co to čerpadlo drží.Když je tam hodně nafty tak to cáká ven.
Až sundáš ten plech tak to uvidíš,každopádně je to nejjednodušší tak zkus nejdřív to...

Napsal: úte 20.04.2010 18:43
od Thorstein
Takže dnes jsem se vrátil ze servisu. O něco chytřejší a chudší o 12.302,- Kč. Problémy byly dva:

1. Předešlý majitel vyměnil těsnění pod tou plastovou maticí a následně nezkontroloval dotažení. Údajně se to má po čase udělat. Takže matice byla povolená. Poté, co dotáhli matici a projeli auto, vše vypadalo OK. Druhý den ráno opět louže nafty pod autem.

2. Bylo nutné vyměnit vadrbanou hadičku od odvzdušňování nádrže.

Hadička je korunová záležitost, nebyla mi počítána. Práce mechanika počítána byla: 240,- Kč/hod.

Napsal: stř 21.04.2010 12:04
od Holly
To si asi děláš prdel, ne? 12tisíc????? Mě za 5000tis vyměnili zadní brzdy a destičky i s tou hadičkou (stejnej problém). Vše i s materiálem (jeden brzdič, destičky, odvzdušňováky, pakny, lanka, hadička...) To tě někdo pěkně natáh...

Napsal: stř 21.04.2010 14:11
od Kail
Tak říkal že měl špatný ramena a chcal olej z motoru,tam to na 12tis naskáče jako nic...

Kdyby dal za výměnu hadičky 12tis byl by blázen :lol:

Napsal: stř 21.04.2010 21:00
od Thorstein
Sorry za nepřesnost. Měnit jsem nechal ramena+řídící tyče vpředu. Ten únik oleje byl netěsnost, která se vyřešila podotahováním a malým těsněním.

Ono by to celé byla sranda, kdyby se s tím mechanik nedupčil do druhého dne. Takže oprava úniku paliva byla záležitost za x hodin práce mechanika. A ten samozřejmě nedělá pro mé krásné oči nebo pro ,,sráče ze 112".