Napsal: pon 08.03.2010 20:40
Dobrý den,
Jelikož je plný internet zasetý jen problémy naftomilů ,poprosil bych o rady a postřehy ten malý zbytek majitelů,kterým se na jejich benzinových šestiválcových miláčcích projevil jakýkoliv problém se vstřikovači,čerpadly,prostě celou vstřikovací soustavou.
Přesné označení jednotky neznám,ale jedná se o poslední nové hořčíkové šestiválce se shodným obsahem 3,0L,ať už jde o označení 2,5i / 3,0i / 3,5i / od roku výroby cca 2008,osazované do řad 3,5 a 6.
Výrobcem celé vstřikovací soustavy je firma Continental.
Osobně vlastním BMW e-90 330i r.v.2008,kde se od prvopočátku s těmito problémy neustále potýkám a ne a ne se problému zbait.
Níže uvádím příznaky:
Studené starty - Kolísání vlonoběžných otáček,chvění celého vozu(vibrace),sem tam záškub celým autem.
Provoz do 5 km do zahřátí na provozní teploty - Kolísání otáček,nepravidelný chod,chrastění,pískání čerpadla,jemné pocukávání při ustálené jízdě,opožděná reakce na plyn a pocukávání při zrychlování.
Při plně zahřátém provozu všech kapalin,krom chrastícího čerpadla vše trochu ustoupí do postraní,ale čerpadlo pokračuje ve své muzice nadále,kdy se střídavě přidává hrubý chod jednotky.
Abych tady nezaváděl nejistotu a podezření,že se toto neděje,dodám,že připomínka k tomuto tématu byla vydána v čísle Auto TIP 17/08 strana 4.
Dalším názorným příkladem jsem já a další americké internetové stránky.
Pro jistotu uvedu ještě veškeré zásahy provedené na svém voze:
4 x přehraný nový software
Výměna vysokotlakého čerpadla paliva.......přestalo chrastit,pískat.
Výměna 2 ks vstřiků.................najeto 48 tisíc...........problémy neustaly!
PŘEDEM VŠEM DĚKUJI ZA JAKÉKOLIV POSTŘEHY A PŘÍPADNÉ ZKUŠEOSTI
Jelikož je plný internet zasetý jen problémy naftomilů ,poprosil bych o rady a postřehy ten malý zbytek majitelů,kterým se na jejich benzinových šestiválcových miláčcích projevil jakýkoliv problém se vstřikovači,čerpadly,prostě celou vstřikovací soustavou.
Přesné označení jednotky neznám,ale jedná se o poslední nové hořčíkové šestiválce se shodným obsahem 3,0L,ať už jde o označení 2,5i / 3,0i / 3,5i / od roku výroby cca 2008,osazované do řad 3,5 a 6.
Výrobcem celé vstřikovací soustavy je firma Continental.
Osobně vlastním BMW e-90 330i r.v.2008,kde se od prvopočátku s těmito problémy neustále potýkám a ne a ne se problému zbait.
Níže uvádím příznaky:
Studené starty - Kolísání vlonoběžných otáček,chvění celého vozu(vibrace),sem tam záškub celým autem.
Provoz do 5 km do zahřátí na provozní teploty - Kolísání otáček,nepravidelný chod,chrastění,pískání čerpadla,jemné pocukávání při ustálené jízdě,opožděná reakce na plyn a pocukávání při zrychlování.
Při plně zahřátém provozu všech kapalin,krom chrastícího čerpadla vše trochu ustoupí do postraní,ale čerpadlo pokračuje ve své muzice nadále,kdy se střídavě přidává hrubý chod jednotky.
Abych tady nezaváděl nejistotu a podezření,že se toto neděje,dodám,že připomínka k tomuto tématu byla vydána v čísle Auto TIP 17/08 strana 4.
Dalším názorným příkladem jsem já a další americké internetové stránky.
Pro jistotu uvedu ještě veškeré zásahy provedené na svém voze:
4 x přehraný nový software
Výměna vysokotlakého čerpadla paliva.......přestalo chrastit,pískat.
Výměna 2 ks vstřiků.................najeto 48 tisíc...........problémy neustaly!
PŘEDEM VŠEM DĚKUJI ZA JAKÉKOLIV POSTŘEHY A PŘÍPADNÉ ZKUŠEOSTI
