Stránka 1 z 1

Napsal: pon 08.03.2010 20:40
od picek
Dobrý den,
Jelikož je plný internet zasetý jen problémy naftomilů ,poprosil bych o rady a postřehy ten malý zbytek majitelů,kterým se na jejich benzinových šestiválcových miláčcích projevil jakýkoliv problém se vstřikovači,čerpadly,prostě celou vstřikovací soustavou.

Přesné označení jednotky neznám,ale jedná se o poslední nové hořčíkové šestiválce se shodným obsahem 3,0L,ať už jde o označení 2,5i / 3,0i / 3,5i / od roku výroby cca 2008,osazované do řad 3,5 a 6.
Výrobcem celé vstřikovací soustavy je firma Continental.

Osobně vlastním BMW e-90 330i r.v.2008,kde se od prvopočátku s těmito problémy neustále potýkám a ne a ne se problému zbait.

Níže uvádím příznaky:

Studené starty - Kolísání vlonoběžných otáček,chvění celého vozu(vibrace),sem tam záškub celým autem.

Provoz do 5 km do zahřátí na provozní teploty - Kolísání otáček,nepravidelný chod,chrastění,pískání čerpadla,jemné pocukávání při ustálené jízdě,opožděná reakce na plyn a pocukávání při zrychlování.

Při plně zahřátém provozu všech kapalin,krom chrastícího čerpadla vše trochu ustoupí do postraní,ale čerpadlo pokračuje ve své muzice nadále,kdy se střídavě přidává hrubý chod jednotky.

Abych tady nezaváděl nejistotu a podezření,že se toto neděje,dodám,že připomínka k tomuto tématu byla vydána v čísle Auto TIP 17/08 strana 4.
Dalším názorným příkladem jsem já a další americké internetové stránky.

Pro jistotu uvedu ještě veškeré zásahy provedené na svém voze:
4 x přehraný nový software
Výměna vysokotlakého čerpadla paliva.......přestalo chrastit,pískat.
Výměna 2 ks vstřiků.................najeto 48 tisíc...........problémy neustaly!

PŘEDEM VŠEM DĚKUJI ZA JAKÉKOLIV POSTŘEHY A PŘÍPADNÉ ZKUŠEOSTI :wink:

Napsal: pon 08.03.2010 23:30
od Killca
na diagnostice jsi predpokladam byl, a vahu vzduchu nebo lambda sondu to naukazalo co

zkus odpojit konektor z cidla, ktere mas na vystupnim vyvodu z airboxu do trubky k motoru a pak s tim zkus chvili jezdit, zda se neco zmeni, je to tady cislo 3
http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/S ... 1%C2%A0638

tady na tom obrazku je videt vlevo dole u toho husiho krku
Obrázek

pripadne jeste zkusit vymenit lambda sondy, pokud na to mas, tady cislo 1 a 2
http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/S ... e_fixings/

ty lambda sondy urcuji podle vyfukovych splodin, jakou smes namrskat do valcu a velmi casto se stava ze kvuli nim houpe motor a auto vic zere (podobny projev dela i vaha vzduchu i kdyz u te e90 je to trochu jiny nez u starsich verzi e46)

Napsal: úte 09.03.2010 00:00
od picek
Momentálně mám auto v servisu,kde už 12 den laborují nad příčinou.Před měsícem totiž vyměnili na pokyn z mnichova nějaký filtr(tuším vzduchový),a dva vstřiky.Auto mě vrátili(prý v pořádku).Týden jsem s tím jezdil a bylo to ještě horší jako před výměnou těch dvou vstřiků.Houpání ještě ve větším rozsahu,vibrace jako u staré dieselové atmosfery VW,cukání při jízdě.Po zahřátí se vše zlepšilo,ale na volnoběh to sem tam sebou škublo.
Tak zpět do servisu.Veškeré diagnostiky,při kterých přehazovali cívky,svíčky z válců na válec a nic.Diagnostika ukazovala rozdílné(špatné hodnoty)na dvou válcích s novýma vstřikama.Dnes přehodili ty dva vstřiky na jiné dva válce a hle,s novýma vstřikama se špatné hodnoty přesunuly na jiné dva válce.Nepochopitelné,ale je to tak.Objednali další dva a budou laborovat.
Někde na cizích forech jsem se dočetl,že pomůže jen výměna všech vstřiků současně.
Potěš pánbůh při 48 tisících km.

Ještě k tomu motoru................ten obrázek co jsi sem dal,je ten předešlý modelový typ se stříbrným krytem.Moje auto už má černý kryt a všehny označení mají shodný obsah 3,0L,krom 3,5i.

Každopádně ti děkuji za rady,které po vyzvednutí zaručeně odzkouším.

Jinak očekávám více příspěvků a rad postižených majitelů :wink:

Napsal: úte 09.03.2010 10:32
od BudVlad
Mám stejný motor N53B30 ale žádné problémy nemám. Běhom půl roku po koupi auta (v roce 2008) jsem byl 3 krát na přeprogramování ECU ale problém jsem neměl před ani po přeprogramování. Vloni jsem byl předvolán pro výměnu vzduchového filtru, ale měl jsem ho již vyměněný za K&N (překvapilo mě že po roce zjistili, že do aut dávali vadné filtry). Americké E90 mají jiný motor N52B30 který nemá přímý vstřik. O problémech s čerpadlem paliva je na americkém webu hodně napsáno, ale to se všechno vztahuje k motoru N54 (twin turbo) který je ale zcela jiný. V jejich případě když odejde čerpadlo, auto se dostane do limp mode.

Napsal: čtv 11.03.2010 07:41
od picek
Měl bych ještě jeden drobný dotaz.

JAKÝ BENZIN,KDE A JAKÉ OCTANOVÉ ČÍSLO TANKUJETE?????

Já tankoval prvních 5 tisíc km 98 Agip,potom už jen 100 Shell V-Power,nebo OMV Carrera 100.

Co se týče těch mojich vstřiků...................
Vyměnili nakonec všech šest,tak uvidíme co z toho dnes při předání vyleze.
Každopádně se domnívám,že nějaké tankování drahých sraček s aditivy je vyhazování peněz komínem.

BudVlad-Kolik máš najeto?

Napsal: čtv 11.03.2010 10:00
od BudVlad
Také většinou tankuji OMV Carrera 100 nebo Shell V-Power, vyjiméčně 98 když nic jiného není. Mám najeto necelých 40K. Zatim jsem neměl žádné problémy. Olej měním častěji než je výměna zdarma od BMW. Asi rok mám K&N vzduchový filtr a Remus quad výfuk. Nedávno jsem instaloval BMS PowerBox, který je momentálně nejpopulárnější mod na E90. Výhoda je, že vyřadí adoptive throttle setting, takže se dá nastavit citlivost plynového pedálu. Problém s adoptivním nastavením je hodně diskutován na E90 forum. ECU se přizpůsobí stylu jízdy, takže když se jezdí v hustém provozu plynový pedál má potom prodlevu a zpožděnou reakci. Doporučují dělat reset po jízdě ve městě. Postup je:
Stisknout start bez sešlápnutí spojky (brzdy)
20 vterřin držet sešlápnutý plynový pedál
Pustit pedál a nastartovat

Napsal: sob 13.03.2010 22:54
od picek
V pátek jsem vůz vyzvednul s vyměněnýma šesti vstřikama.Jede to jako vyměněné,otáčky nekolísají,nic nepocukává.

Ještě mě mají přehrát nějaký spešl zaslaný soft z centrály pro volnoběžné otáčky.

Napsal: pon 15.03.2010 20:34
od picek
To jsme tu jen tři majitélé e-90 s benzinovým šestiválcem?

Bud Vlad-Nemáš na ten remus nějaký odkaz?Dík :wink:

Napsal: pon 15.03.2010 21:47
od BudVlad
picek píše:To jsme tu jen tři majitélé e-90 s benzinovým šestiválcem?

Bud Vlad-Nemáš na ten remus nějaký odkaz?Dík :wink:
Moc E90 tady na foru asi moc není. Já dostávám dost nápadů co udělat s autem a kde co sehnat na E90post.com
Remus tam na foru doporučovali, protože není tak hlučný jako většina sportovních výfuků. Má zvuk skoro stený jako seriový 350Z. Koupil jsem ho na eBay, distributor Remusu v Brně mi řekl že takový výfuk neexistuje. Budu to ale předělávat. Jak je vidět na fotce ty koncovky jsou moc daleko od sebe. Mám již z eBay quad diffuser z 335, který má vývody blíž u sebe.

Napsal: pon 15.03.2010 22:22
od BudVlad
Remus s výfukem dodává všechna uchycení. Instalace je celkem jednoduchá.

Napsal: úte 16.03.2010 20:34
od picek
Máš pravdu,Remus jsem měl na Octavii 1,8T,tady měl velmi vytříbený zvuk,který nerušil.
Na e-90 jsem přemýšlel o AC Schnitzer,ale bez posouzení na živo nemá cenu takovou cenovou dardu kupovat.
Performens od BMW vyjde na 20.

Nechceš sem vložit pár fotek pozadí tvého vozu?Rád bych se na ten difuzor podíval.Já tam mám bmw performens v karbonu.