Stránka 1 z 1
Napsal: ned 28.02.2010 20:52
od standum
Zdravíčko. chci si pořizovat bmw 320d nebo 330d kolem roku 1999,2000. popravde nevím pro co se rozhodnout spíše. 3litr je uzasny motor-kdyz sem ho vyzkousel v 530d tak sem se zamiloval. poradíte kdo máte zkušenosti jake sou u techto motorů spotřeby a co je do 3ky výhodnější? nemam mit treba strach ze u 330d bude vic odchazet predni naprava, atd? na spotřebu kladu velký důraz- ale zas rád jezdím svižně tak jestli nebude 320d ve finále víc?? popravde sem omezen financemi a k mání je dost 530d- sice bych chtel "mensiho" brasku ale kdyby tak -je mezi 3kou a 5kou nejaky citelnejsi cenovy rozdil v nahradnich dilech? a jeste uplne nakonec- asi mi nedoporucite jit do starsiho dieselu 325 že?- predpokladam ze rozdil v tech motorech mude velký a když uz tak se vyplatí priplatit.
Napsal: ned 28.02.2010 23:35
od Killca
pokud chces toho staryho 320d, tak zapomen, hned jak ho koupis, tak pujde do kytek, kdybys bral toho novejsiho 320d, tak uz je lepsi a je tak na urovni 330d
tedy pokud se rozhodujes mezi temito dvema motory v roce 99-2000 tak jedine 330d
kazdopadne pocitej s tim, ze velmi riskujes, co usetris na spotrebe, nacpes zahy do oprav cerpadel, vstriku a turba, BMW dizly jsou shity, tak nad tim jeste popremyslej, jestli radsi nevzit nejaky benzinovy motor
s tim ze mas stastny motor v 530d, pokud si do nej jeste nic nevlozil

Napsal: pon 01.03.2010 10:50
od Marek-is
je to kus od kusu protože jsou lidi co znám co nemůžou si vynachválit 320d ty první a zas lidi co naně nadávaj to samé 320d new motor a samozřejmě 330d to samé...každopádně pohledej tady na foru je tu mega příspěvku od lidí co 320d vs 330d řešili....
Napsal: pon 01.03.2010 11:01
od Jarouch
Killca píše:pokud chces toho staryho 320d, tak zapomen, hned jak ho koupis, tak pujde do kytek, kdybys bral toho novejsiho 320d, tak uz je lepsi a je tak na urovni 330d
tedy pokud se rozhodujes mezi temito dvema motory v roce 99-2000 tak jedine 330d
kazdopadne pocitej s tim, ze velmi riskujes, co usetris na spotrebe, nacpes zahy do oprav cerpadel, vstriku a turba, BMW dizly jsou shity, tak nad tim jeste popremyslej, jestli radsi nevzit nejaky benzinovy motor
s tim ze mas stastny motor v 530d, pokud si do nej jeste nic nevlozil

Nevim jaký diesely jsou shity když jsi žádnej neměl to neni názor...¨
Doba TDS je pryč co se týče dieselů se vstřikováním common-rail.. pokud je na nich provedená potřebná údržba najede mnoho kilometrů

A spotřeba je bezkonkurenční... za co dokáže jezdit 3,0d

Napsal: pon 01.03.2010 13:13
od Becx
jses si jisty, ze mas takove najezd km, ze potrebujes diesel? Pokud ano, jde-li o rocnik 99-00, tak urcite 330d... (320d ma smysl az ta novejsi verze s 6kvaltem)... ja si 330d nemuzu vynachvalit... ale je to hodne o stesti a pristupu k autu...
Napsal: pon 01.03.2010 13:38
od Killca
Jarouch píše:Nevim jaký diesely jsou shity když jsi žádnej neměl to neni názor...¨
nemusim mit dizla, abych videl jejich funkcnost kolem sebe a mohl na to mit nazor
Jarouch píše:Doba TDS je pryč co se týče dieselů se vstřikováním common-rail..
to ano, ale i tak ty dizly dost odchazej, vzdyt to vidis i sam, nevim, proc tu tak mlzis
Jarouch píše:pokud je na nich provedená potřebná údržba najede mnoho kilometrů
to jo, ale na tu udrzbu 90% lidi kali, takze vetsinou ty dizly koncej brzy
Jarouch píše:A spotřeba je bezkonkurenční... za co dokáže jezdit 3,0d

o spotrebe sem prave mluvil, ze samozrejme je lepsi (ale co usetris na spotrebe,tak vysolis po 200kkm

jen si pockej), i kdyz treba tvoje spotreba zrovna je stejna jako moje

a neohanej se, ze mas ted malou spotrebu, kdyz ti ji nahnala mama

Napsal: pon 01.03.2010 20:35
od standum
Killca píše:pokud chces toho staryho 320d, tak zapomen, hned jak ho koupis, tak pujde do kytek, kdybys bral toho novejsiho 320d, tak uz je lepsi a je tak na urovni 330d
tedy pokud se rozhodujes mezi temito dvema motory v roce 99-2000 tak jedine 330d
kazdopadne pocitej s tim, ze velmi riskujes, co usetris na spotrebe, nacpes zahy do oprav cerpadel, vstriku a turba, BMW dizly jsou shity, tak nad tim jeste popremyslej, jestli radsi nevzit nejaky benzinovy motor
s tim ze mas stastny motor v 530d, pokud si do nej jeste nic nevlozil

mno zaskočil si mě

... já zatím na diesely od bmw slyšel spíš chválu. hl. na třílitr- dyt snad nekdy vyhrál i cenu nej motor ne? třílitr bych radej ale ten je spíš k mání v 5kách. a řikal sem si ze po soucasném volvu s90 (krava jak prase

) radej zas neco malého a hbitého. jinak najezdím 25-30 tis km za rok... nebudu spekulovat zda moc nebo málo ale kdyz muzes brat naftu i jinde nez na cerpackach tak nemam o cem premyslet ..asi tak
Napsal: pon 01.03.2010 20:36
od standum
si nakonec asi koupim ochcavku a bude

Napsal: pon 01.03.2010 22:31
od Cromoly
standum píše:Killca píše:pokud chces toho staryho 320d, tak zapomen, hned jak ho koupis, tak pujde do kytek, kdybys bral toho novejsiho 320d, tak uz je lepsi a je tak na urovni 330d
tedy pokud se rozhodujes mezi temito dvema motory v roce 99-2000 tak jedine 330d
kazdopadne pocitej s tim, ze velmi riskujes, co usetris na spotrebe, nacpes zahy do oprav cerpadel, vstriku a turba, BMW dizly jsou shity, tak nad tim jeste popremyslej, jestli radsi nevzit nejaky benzinovy motor
s tim ze mas stastny motor v 530d, pokud si do nej jeste nic nevlozil

mno zaskočil si mě

... já zatím na diesely od bmw slyšel spíš chválu. hl. na třílitr- dyt snad nekdy vyhrál i cenu nej motor ne? třílitr bych radej ale ten je spíš k mání v 5kách. a řikal sem si ze po soucasném volvu s90 (krava jak prase

) radej zas neco malého a hbitého. jinak najezdím 25-30 tis km za rok... nebudu spekulovat zda moc nebo málo ale kdyz muzes brat naftu i jinde nez na cerpackach tak nemam o cem premyslet ..asi tak
Killca nema co se dieselu tyce moc objektivni nazor, toho v tomhle neposlouchej:) Sam mam 135kW verzi a nemuzu si ji vynachvalit...
Napsal: pon 01.03.2010 23:10
od kawazx6r01
no nevim teda,jak tady ctu ty nazory,jaky jsou to shity,tak si myslim,ze bud nekdo nemel diesela od BMW,nebo driv jezdil s načipvanou octavii voe v Pédéčku,mel o pul vykonu min nez standard od BMW a ted je pomlouva....Prvni TD či TDS byl pruserovej krapet,ale to je 20let....a udrzba,jako je olej,filtr a jednou za 100let zhavici svicky a hlavne KVALITNI naftu mu snad dokaze doprat kazdy (kdyz tam nalejes bio naftu z traktora od strejdy ze statku,tak je jasny,ze brzy pujde cerpadlo nasledovane vstrikama do kytek)......Myslim,ze BMW ma nejlepsi,nejkultivovanejsi,nejuspornejsi a nejvykonejsi diesely pod sluncem...amen:)
Napsal: pon 01.03.2010 23:29
od TOPCAR
S posledním příspěvkem musím pouze a jenom souhlasit!

Napsal: úte 02.03.2010 00:43
od Killca
kawa: zrejme reakce na me, skodovku sem nemel, nesnasim ji od mimina, kdyz jsem z ni blil, ale musis uznat, ze dizly od bmw nejsou moc kvalitka, ale ne kvuli tomu, ze by od vyroby byly shit (no nektery ano a to prave tds, td a i 320d m47 do roku 2001 bez CR), ale kvuli tomu, ze lidi se o to nestaraj a proto ty dizly jsou shit, protoze oni na to nemaj, jak ty rikas opak, ze na to maj
jak sem rekl na zacatku, pokud 320d tak jedine verzi m47n s cr nebo 330d s cr, kde se tomu da uz verit, ale i tak, stale tam je mnohem vic veci nez na benzinu, ktery se muzou vys*at a dost casto se tak i stava
proste dizl je risk, ano, muze fungovat, kdyz se o nej pecuje, ale i tak, musi se o nej pecovat, aby byl dobrej, to benzin tolik nepotrebuje, takze stale minusy
Napsal: úte 02.03.2010 11:24
od Cromoly
Killca píše:kawa: zrejme reakce na me, skodovku sem nemel, nesnasim ji od mimina, kdyz jsem z ni blil, ale musis uznat, ze dizly od bmw nejsou moc kvalitka, ale ne kvuli tomu, ze by od vyroby byly shit (no nektery ano a to prave tds, td a i 320d m47 do roku 2001 bez CR), ale kvuli tomu, ze lidi se o to nestaraj a proto ty dizly jsou shit, protoze oni na to nemaj, jak ty rikas opak, ze na to maj
jak sem rekl na zacatku, pokud 320d tak jedine verzi m47n s cr nebo 330d s cr, kde se tomu da uz verit, ale i tak, stale tam je mnohem vic veci nez na benzinu, ktery se muzou vys*at a dost casto se tak i stava
proste dizl je risk, ano, muze fungovat, kdyz se o nej pecuje, ale i tak, musi se o nej pecovat, aby byl dobrej, to benzin tolik nepotrebuje, takze stale minusy
Tak tak. Staci lejt kvalitni naftu, menit olej po 10-15 tkm, nedavat mu za studena a naopak i dochlazovat turbo po ostry jizde a je to v pohode. Spousta lidi na tohle ale sere a pak se divej...
Napsal: stř 03.03.2010 17:08
od standum
oki díky za názory

uvidím co se naskytne za příležitost a podle toho se budu rozhodovat