Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 11.02.2010 23:10
od Alois
Jezdím Touringem občas v těchto sračkách a na BBSach které mají leštěný límec, nejsem schopný udržet je pěkné, jsem z toho bez nálady. Včera jsem je leštil tři hodiny Silichromem a Tempem, sračky od Sonaxu nefungují vůbec :roll:

Nejenže zmatněly strašně, ale mezi límcem a kolem, nejsem schopný se zbavit nečistot.. Co s tím? Že s těma kolama mám vyjíždět jen za hezkého počasí v 30 stupních Celsia, mi nepomůžou..

Existuje na to nějaká sračka, nebo je musím nechat leštit znova? To snad ne..

Napsal: čtv 11.02.2010 23:20
od MattyX
nooo todle uz bude na pastu :) prelestit by to uz sneslo ;) lestenej limec bud zalakovat a nebo proste udrzovat , nenechat tam brzdovej prach , a obcas jen dolestit :) parada neni zadarmo :)

Napsal: pát 12.02.2010 00:11
od Brátn
lak není ideální může to popraskat, já raději před každou sezónou rozebírám a přelešťuji, není to tak hrozný jako první leštění, takže pohoda

Napsal: pát 12.02.2010 03:04
od matal
Kdosi mi radil po naleštění nastříkat silikonovým olejem..

Napsal: pát 12.02.2010 08:40
od youwee
silichrom nee :( Ten ti ten limec zmatni... Na hlinik je primo lestici pasta, (ja ji kupoval Hornbachu). Je to takova velka zelena jakoby voskovka. Silichrom tempo atd ti z toho lesk neudelaji. Jak mi to zmatnelo tak jsem to trochu prejel tou pastou a pohoda. U toho laku bych se nebal ze popraska, ale ze to nebude uz mit ten lesk a casem to tak zajde(leda ze by si koupil origo bezbarvy lak na limce od BBS). Ten olej jsem nezkousel, ale mohlo by to udelat ochrany film ktery chvilku bude chytat ten bordel. (v zime ale nevim nevim)

Napsal: pát 12.02.2010 09:35
od Addict
Spis bych se na zacatek zeptal,jestli je to prekryti origo cirym lakem nebo je to holy lesteny hlinik,podle toho bych postupoval dal?

Jinak kdyby se jednalo jen o vylesteny hlinik bez prekryti lakem(coz pochybuji,tedy jestli jsou v puvodnim stavu),tak bych,pokud neni samotny hlinik nejak poskozeny(oxidace,poskrabany),doporucoval bud Alumagic nebo emulzi od Unipolu,ktera za ty penize opravdu perfektne funguje a zanechava na povrchu ochranou vrtvu a to jsem zkousel opravdu hodne past.

WD nebo silikonovy olej se pouziva pri brouseni brusnym papirem,aby byl povrch hladsi a lepe se brousil,coz jde potom poznat pri lesteni,kdy je vysledny lesk vyssi.

Napsal: pát 12.02.2010 10:36
od RuDoSh
tim tempem a silichromem jsi tomu dal.... to asi bude chtit nechat prelestit jeste jednou (ale nebude to uz tak narocne)..... na udrzbu pak flanelovy hadr a tuto pastu: http://www.maister.cz/pasty-tekute-past ... 00-cz.aspx

Napsal: pát 12.02.2010 12:56
od DC
já používám pastu od Sonaxu a u mě teda funguje parádně na obou mých leštěných sadách

Napsal: pát 12.02.2010 13:33
od M3maniac
to jo DC ,ale jezdíš s něma v soli? :wink: ta sůl je právě to největší svinstvo :!:

Napsal: pát 12.02.2010 13:51
od DC
sůl moji bramboráci neznaj, to máš recht 8)

když leštěný kola v zimě, tak jedině přeleštit a pod lak (od profíka, kterej ví jak na to - běžnej bezbarvej na tom nevydrží)

Napsal: sob 13.02.2010 13:24
od Alois
Děkuji za rady. Pro upřesnění, vyjel jsem tak pětkrát, s těma kolama.

Je to E46 touring a jezdit v něm jen v létě, by už bylo maso, na to už si držím jiné auto.. Navíc jsou to originály E46, které byly přelakované a límce přeleštěné bez laku.

Zkoušel jsem Hornbach, Baumax atd..že nechci silichrom, čučeli na mě blbě a pak po půl hodině donesl frajer silichrom.. :lol: šel jsem naštvaný pryč.

Jelikož mám Sonax v oblibě, tak jsem koupil ještě jednu chrompastu (trošku jinou), zamakal a je to tak lesklé jak to bylo. Ještě musím nějak vyčistit to místo mezi límcem a diskem, ještě jednou poleštit a bude to nejspíš OK. Zatím to tak večer na venkovní straně, večer pod světlem vypadalo. Prokouklo to zase neskutečně. Pak hodím fotku, jak jsem dopadl. Mezi ostatníma v Halfords jsem našel i sračky za 300,-Kč a ten Sonax stál jen 99,-Kč a výsledek fakt OK..Díky