Stránka 1 z 1
Napsal: úte 20.10.2009 10:23
od Brátn
zdravím vás, potřeboval bych zjistit kolik má na live datech ukazovat váha vzduchu kg/h, u mý 523i ukazuje nějakých 13-14 kg na volnoběh a pokud akceleruje, tak to letí někam k 30, ale v otáčkách (4000rpm) se poté sníží na 13-14 kg/h, je to tak správně nebo by měla v otáčkách být váha větší než na volnoběh

Napsal: úte 20.10.2009 12:46
od Miguel
Standartně je na volnoběh okolo 14 kg/h
Napsal: úte 20.10.2009 22:38
od Brátn
a ve vyšších otáčkách je váha stejná? nebo vyšší?
Napsal: stř 21.10.2009 10:37
od assassin_tl
rekl bych ze je celkem logicke ze ve vyssich otackach motora nasaje vic vzduchu... samo ze vic vzduchu ma i vetsi "hmotnost" ... jako hlavni parametry na kterejch bude "vaha vzduchu" zalezet jsou otacky a otevreni klapky... pokud budes v omezovaci a budes mit full gas tak tam jde nejvic vzduchu... na tech 4tis muze byt vaha mensi nez v nizsich otackach pri akceleraci prave kvuli tomu ze pri ustalenejch otackach nebude naplno otevrena klapka, ale jen lehce priotevrena.. to bude proud nasavaneho vzduchu skrtit...
ostatne u jednodussich typu strikacek... nebo tech zamerenejch na max vykon bez ohledu na hospodarnost je vstrikovani bez vahy vzduchu(motorky treba)... pouze podtlak v sani(volnobeh) a natoceni klapky + otacky
Napsal: stř 21.10.2009 21:17
od Miguel
Motor potřebuje vzduch a čím víc otáček tím víc vzduchu, takže samozřejmě množství stoupá v závislosti na otáčkách.
Napsal: pát 13.11.2009 17:04
od Brátn
prosím byl by někdo ochotný mi půjčit váhu na M52? potřebuju si ověřit výše uvedená fakta nebo zjistit co může tyto data způsobovat, nejlíp někdo z okolí Brna nebo aspoň z jížní moravy a samozřejmě to nechci zadarmo
Napsal: ned 15.11.2009 21:47
od Miguel
Nepotřebuješ přímo z M52, protože váha kterou tam máš (13621432356) pasuje na tyto modely:
E38: Detaily E38
E38 728i Saloon, Evropa
E38 728iL Saloon, Evropa
E39: Detaily E39
E39 520i Saloon, Evropa
E39 520i Touring, Evropa
E39 523i Touring, Evropa
E39 523i Saloon, Evropa
E39 528i Saloon, Evropa
E39 528i Touring, Evropa
E39 525i Touring, Evropa
E39 525i Saloon, Evropa
E46: Detaily E46
E46 320Ci Kupé, Evropa
E46 320i Touring, Evropa
E46 320i Saloon, Evropa
E46 323Ci Kupé, Evropa
E46 323Ci Kabriolet, Evropa
E46 323i Saloon, Evropa
E46 328Ci Kupé, Evropa
E46 328i Touring, Evropa
E46 328i Saloon, Evropa
E46 320Ci Kabriolet, Evropa
E46 325Ci Kupé, Evropa
E46 325Ci Kabriolet, Evropa
E46 325i Saloon, Evropa
E46 325i Touring, Evropa
E46 325xi Saloon, Evropa
E46 325xi Touring, Evropa
E46 325ti Compact, Evropa
Z3: Detaily Z3
Z3 Z3 2.0 Roadster, Evropa
Z3 Z3 2.8 Roadster, Evropa
Z3 Z3 2.8 Kupé, Evropa
Z3 Z3 2.2i Roadster, Evropa
Napsal: čtv 19.11.2009 02:00
od Brátn
co kluci nikdo nic? já ji fakt potřebuju jen na chvíli (max 2 hodiny) půjčit, nebudu kupovat novou za 9,5K když nevím na 100% jestli je to váhou
Napsal: pon 12.07.2010 00:23
od magorcondoria
Nemáš spečenej kat?
Napsal: pon 12.07.2010 03:49
od Brátn
no původně byl, ale ten se vyměnil a nakonec se na to přišlo, byl to ventil odvětrání nádrže, který byl stále otevřen a proto ten vysoký kyslík na lambdách
Napsal: sob 05.01.2013 10:13
od autopartsiap
Tak na tohle vyreseni jsem velice zvedav. Mam taky 523i s lpg prins a stejnou zavadou. Resil jsem uz vsechno mozny ale posledni vec co mi taky nesedi jsou ty lambdy (ridici ve svodech nahore) kde jsou paralelne pripojeny kabely pro RJ prins. Nejsem si ale jist jestli je mozne lambdy od prins odpojit.