Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: úte 01.09.2009 14:56
				od Bassttard
				Dotaz: Lze nějakým zpusobem odpojit některé válce u 750i ??Kvuli spotřebě?..přemýšlel sem o plynu,ale po debatách s několika majiteli mi bylo řečeno že u V12 to jde těžce,kvuli elektronice,a pokud by to i šlo,tak nad 3500 ot se automaticky sepne na benzin....prostě nějakej zpusob jak zmirnit spotřebu...diky za radu 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.09.2009 15:33
				od Regis
				Prodej to a kup mensi motor. 
LPG se resi dvema sestivalcovejma jednotkama, stejne jako se drive V8 resili dvema ctyrvalcovejma. Pocitam ze cena bude tak kolem 60-80 tisic.
Pokud bys chtel neco ziskat odpojenim valcu tak se priprav na oddelavani dekompresoru. 

 Pochybuju ze to je schudna cesta.
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.09.2009 15:47
				od tds
				Nemožný technicky. a i kdyby, za přestavbu motoru by jsi měl novou 7mu
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.09.2009 15:59
				od Bassttard
				diky za radu... příště budem chytřejší dědečku.. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.09.2009 17:16
				od Kail
				Koupit si 5.0 V12 a potom řešit "odpojování" válců a spotřebu vůbec mi připadá skoro směšný  
 
Ten motor hold už asi na spotřebu jezdit nebude no...
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.09.2009 18:05
				od Kami1
				snizit spotrebu jedine tim lpg,
nevim co ti na tom konkretne vadi,
technicky problemy vyresi mechanik,
nad 3500rpm normalne nejezdim ani v 1,8is(90% jizdy)
a co se tech nakladu tyce tak si snad sam spocitas , ze na 1l paliva usetris korunu
takze zalezi kolik s tim hodlas najet
spotrebu bys urcite snizil vyndanim 6pistu a odpojenim vstriku a zapalovani
akorat bys musel vyvazit klikovku a zaslepit sani a vyfuky
a jeste bys tim zvedl cenu vozu (protoze by to byl v evrope urcite unikat 

 )
samozrejme do technicaku kvuli ruceni napsat 750i /2 = 
325i (
i se nedeli dvemi, protoze je to imaginarni jednotka)
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.09.2009 18:07
				od Kami1
				zapomel jsem jeste napsat -vyndat ventily
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.09.2009 20:22
				od HAMANN
				Co mu to tu radite, ma 12val a chce odpojovat valce! Ctyrvalec naftu na nej!!!! 

  Jediny zpusob je lpg ale to bude ranec a na takhle stary auto se to nevyplati!
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.09.2009 21:38
				od DC
				u v12, který jsou u e32 a e38 se dá jedna řada válců odpojit - většinou se to teda stává jako chyba a já jsem to ještě osobně neřešil, ale pár lidí tady ten motor má, tak třeba poradí co odpojit aby se to vyplo a zbytek jel dál
PS: o moc menší spotřebu to teda ale mít nebude, protože je to velký a těžký auto s automatem
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.09.2009 22:10
				od libovka
				DC píše:u v12, který jsou u e32 a e38 se dá jedna řada válců odpojit - většinou se to teda stává jako chyba a já jsem to ještě osobně neřešil, ale pár lidí tady ten motor má, tak třeba poradí co odpojit aby se to vyplo a zbytek jel dál
PS: o moc menší spotřebu to teda ale mít nebude, protože je to velký a těžký auto s automatem
Já to řešil a pokud vypadne půlka motoru tak se to auto sotva rozjede. 
 
Fakt nechápu,že si někdo koupí takový auto a pak řeší takovou kokotinu.Upřímě,jsem se docela pobavil. 
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.09.2009 23:06
				od sluger
				Kami1 píše:
a co se tech nakladu tyce tak si snad sam spocitas , ze na 1l paliva usetris korunu
takze zalezi kolik s tim hodlas najet
 325i (i se nedeli dvemi, protoze je to imaginarni jednotka)
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.09.2009 23:06
				od sluger
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.09.2009 23:09
				od sluger
				1L Naturalu cca 27,-
1L Propanu cca 13,-
Spotřeba při vychytaným vstřikování téměř stejná.Kde se vzala ta kačka rozdílu? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.09.2009 23:29
				od Kami1
				moje chyba,
při psaní jsem měl nejdřív kč/km, pak jsem to chtěl přepsat na litry a nějak mi to ušlo
takže prostě cca 50%
rád bych to opravil nebo smazal, ale prostě se to nedá
Ps: ještě by se museli upravit údaje z váhy
			 
			
					
				
				Napsal: stř 02.09.2009 10:23
				od Regis
				No pri zapocitani zvysene spotreby (ktera bude vzdy, protoze LPG ma mensi vyhrevnost), startu na benzin, Flashlube atp. to vychazi opravdu spise nekam k 1kc/km. 50% urcite ne.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 02.09.2009 13:07
				od Jawak
				Odpojením jedné řídící jednotky dosáhneme podle BC spotřebu +/- 3,5l/100km, ale než se člověk rozjede třeba na semaforu, to je lepší nezastavovat 
S tím autem se musí umět jezdit, mimo obec s tím umím jet za 12,5l/100 (dálnice) a vychutnávat si zatáčky na okreskách a předjíždění 13,4l (Kuřim-Svitavy-Litomyšl-Vysoké Mýto-Pardubice-Kolín)
Město 16,0-17,0 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 02.09.2009 22:43
				od sluger
				Regis píše:No pri zapocitani zvysene spotreby (ktera bude vzdy, protoze LPG ma mensi vyhrevnost), startu na benzin, Flashlube atp. to vychazi opravdu spise nekam k 1kc/km. 50% urcite ne.
PROPAN-BUTAN má ale větší výhřevnost než benzín 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 02.09.2009 22:54
				od sluger
				Hlavně při kvalitní montáži a nastavení systému je rozdíl spotřeby mezi benzínem a LPG zanedbatelný.Tatéž i výkonově.Nemilá je počáteční investice, ale to si každý musí spočítat sám, pokud to dokáže.Každopádně v dnešní době se již fámy o LPG mohou vyechat, protože vstřikování plynu je na takové úrovni, že nemá smysl to kritizovat.Doba otrávených 120 a Favoritů je díkybohu nenávratně pryč ... .
			 
			
					
				
				Napsal: stř 02.09.2009 23:05
				od Kami1
				Regis píše:No pri zapocitani zvysene spotreby (ktera bude vzdy, protoze LPG ma mensi vyhrevnost), startu na benzin, Flashlube atp. to vychazi opravdu spise nekam k 1kc/km. 50% urcite ne.
no, pocitam ze jsi asi odbornik,
tak kolik to podle tebe asi bude, kdyz ne cca 50%?
(kdyz bude auto normalne zrat 30l/km, tak ta koruna/km je taky nekde jinde, proto jsem to chtel prepsat)
sluger: myslim, ze pb ma fakt o neco mensi vyhrevnost
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 02.09.2009 23:18
				od sluger
				LPG má vyšší výhřevnost než benzín, CNG má vyšší výhřevnost než LPG.
 