Stránka 1 z 2

Napsal: úte 01.09.2009 14:56
od Bassttard
Dotaz: Lze nějakým zpusobem odpojit některé válce u 750i ??Kvuli spotřebě?..přemýšlel sem o plynu,ale po debatách s několika majiteli mi bylo řečeno že u V12 to jde těžce,kvuli elektronice,a pokud by to i šlo,tak nad 3500 ot se automaticky sepne na benzin....prostě nějakej zpusob jak zmirnit spotřebu...diky za radu 8)

Napsal: úte 01.09.2009 15:33
od Regis
Prodej to a kup mensi motor. :P

LPG se resi dvema sestivalcovejma jednotkama, stejne jako se drive V8 resili dvema ctyrvalcovejma. Pocitam ze cena bude tak kolem 60-80 tisic.

Pokud bys chtel neco ziskat odpojenim valcu tak se priprav na oddelavani dekompresoru. :lol: Pochybuju ze to je schudna cesta.

Napsal: úte 01.09.2009 15:47
od tds
Nemožný technicky. a i kdyby, za přestavbu motoru by jsi měl novou 7mu

Napsal: úte 01.09.2009 15:59
od Bassttard
diky za radu... příště budem chytřejší dědečku.. :D

Napsal: úte 01.09.2009 17:16
od Kail
Koupit si 5.0 V12 a potom řešit "odpojování" válců a spotřebu vůbec mi připadá skoro směšný :lol:

Ten motor hold už asi na spotřebu jezdit nebude no...

Napsal: úte 01.09.2009 18:05
od Kami1
snizit spotrebu jedine tim lpg,
nevim co ti na tom konkretne vadi,
technicky problemy vyresi mechanik,
nad 3500rpm normalne nejezdim ani v 1,8is(90% jizdy)
a co se tech nakladu tyce tak si snad sam spocitas , ze na 1l paliva usetris korunu
takze zalezi kolik s tim hodlas najet

spotrebu bys urcite snizil vyndanim 6pistu a odpojenim vstriku a zapalovani
akorat bys musel vyvazit klikovku a zaslepit sani a vyfuky
a jeste bys tim zvedl cenu vozu (protoze by to byl v evrope urcite unikat :) )
samozrejme do technicaku kvuli ruceni napsat 750i /2 = 325i (i se nedeli dvemi, protoze je to imaginarni jednotka)

Napsal: úte 01.09.2009 18:07
od Kami1
zapomel jsem jeste napsat -vyndat ventily

Napsal: úte 01.09.2009 20:22
od HAMANN
Co mu to tu radite, ma 12val a chce odpojovat valce! Ctyrvalec naftu na nej!!!! :) Jediny zpusob je lpg ale to bude ranec a na takhle stary auto se to nevyplati!

Napsal: úte 01.09.2009 21:38
od DC
u v12, který jsou u e32 a e38 se dá jedna řada válců odpojit - většinou se to teda stává jako chyba a já jsem to ještě osobně neřešil, ale pár lidí tady ten motor má, tak třeba poradí co odpojit aby se to vyplo a zbytek jel dál

PS: o moc menší spotřebu to teda ale mít nebude, protože je to velký a těžký auto s automatem

Napsal: úte 01.09.2009 22:10
od libovka
DC píše:u v12, který jsou u e32 a e38 se dá jedna řada válců odpojit - většinou se to teda stává jako chyba a já jsem to ještě osobně neřešil, ale pár lidí tady ten motor má, tak třeba poradí co odpojit aby se to vyplo a zbytek jel dál

PS: o moc menší spotřebu to teda ale mít nebude, protože je to velký a těžký auto s automatem
Já to řešil a pokud vypadne půlka motoru tak se to auto sotva rozjede. :roll:

Fakt nechápu,že si někdo koupí takový auto a pak řeší takovou kokotinu.Upřímě,jsem se docela pobavil. :smich2: :smich:

Napsal: úte 01.09.2009 23:06
od sluger
Kami1 píše: a co se tech nakladu tyce tak si snad sam spocitas , ze na 1l paliva usetris korunu
takze zalezi kolik s tim hodlas najet

325i (i se nedeli dvemi, protoze je to imaginarni jednotka)

Napsal: úte 01.09.2009 23:06
od sluger
:?:

Napsal: úte 01.09.2009 23:09
od sluger
1L Naturalu cca 27,-
1L Propanu cca 13,-
Spotřeba při vychytaným vstřikování téměř stejná.Kde se vzala ta kačka rozdílu? :lol:

Napsal: úte 01.09.2009 23:29
od Kami1
moje chyba,
při psaní jsem měl nejdřív kč/km, pak jsem to chtěl přepsat na litry a nějak mi to ušlo
takže prostě cca 50%

rád bych to opravil nebo smazal, ale prostě se to nedá

Ps: ještě by se museli upravit údaje z váhy

Napsal: stř 02.09.2009 10:23
od Regis
No pri zapocitani zvysene spotreby (ktera bude vzdy, protoze LPG ma mensi vyhrevnost), startu na benzin, Flashlube atp. to vychazi opravdu spise nekam k 1kc/km. 50% urcite ne.

Napsal: stř 02.09.2009 13:07
od Jawak
Odpojením jedné řídící jednotky dosáhneme podle BC spotřebu +/- 3,5l/100km, ale než se člověk rozjede třeba na semaforu, to je lepší nezastavovat :roll:

S tím autem se musí umět jezdit, mimo obec s tím umím jet za 12,5l/100 (dálnice) a vychutnávat si zatáčky na okreskách a předjíždění 13,4l (Kuřim-Svitavy-Litomyšl-Vysoké Mýto-Pardubice-Kolín)

Město 16,0-17,0 :?

Napsal: stř 02.09.2009 22:43
od sluger
Regis píše:No pri zapocitani zvysene spotreby (ktera bude vzdy, protoze LPG ma mensi vyhrevnost), startu na benzin, Flashlube atp. to vychazi opravdu spise nekam k 1kc/km. 50% urcite ne.
PROPAN-BUTAN má ale větší výhřevnost než benzín :wink:

Napsal: stř 02.09.2009 22:54
od sluger
Hlavně při kvalitní montáži a nastavení systému je rozdíl spotřeby mezi benzínem a LPG zanedbatelný.Tatéž i výkonově.Nemilá je počáteční investice, ale to si každý musí spočítat sám, pokud to dokáže.Každopádně v dnešní době se již fámy o LPG mohou vyechat, protože vstřikování plynu je na takové úrovni, že nemá smysl to kritizovat.Doba otrávených 120 a Favoritů je díkybohu nenávratně pryč ... .

Napsal: stř 02.09.2009 23:05
od Kami1
Regis píše:No pri zapocitani zvysene spotreby (ktera bude vzdy, protoze LPG ma mensi vyhrevnost), startu na benzin, Flashlube atp. to vychazi opravdu spise nekam k 1kc/km. 50% urcite ne.
no, pocitam ze jsi asi odbornik,
tak kolik to podle tebe asi bude, kdyz ne cca 50%?
(kdyz bude auto normalne zrat 30l/km, tak ta koruna/km je taky nekde jinde, proto jsem to chtel prepsat)

sluger: myslim, ze pb ma fakt o neco mensi vyhrevnost

Napsal: stř 02.09.2009 23:18
od sluger
LPG má vyšší výhřevnost než benzín, CNG má vyšší výhřevnost než LPG.
:lol: